اپل پشتیبانی از نقشه شخص ثالث را برای CarPlay، بهبود سهام، کتاب و غیره اعلام می کند

بعدی سهام است که ادغام Apple News، پشتیبانی از قیمت سهام پس از ساعت کاری و موارد دیگر را اضافه می کند. اپلیکیشن Stocks نیز برای اولین بار به آیپد می آید.

در اخبار اپل، اپل یک برگه مرور جدید را اضافه کرده است که به کشف موضوعات و کانال های اضافی کمک می کند. علاوه بر این، برنامه iPad برای Apple News یک نوار کناری جدید برای یک مرورگر بهبود یافته اضافه کرده است.

سرانجام، اپل اپلیکیشن iBooks را اصلاح کرد و نام آن را به “Books” تغییر داد. برنامه جدید iOS از نظر طراحی شبیه به Apple News با طراحی مجدد فروشگاه متمرکز بر سرپرستی و موارد دیگر است.

یادداشت های صوتی نیز اصلاح شده اند و به iPad نیز می آیند. این برنامه همچنین از همگام سازی iCloud پشتیبانی می کند تا فایل ها را بین دستگاه های مختلف شما ثابت نگه دارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به عنوان بخشی از iOS 12، اپل تغییراتی را در برخی از برنامه های اصلی iOS اعلام کرد. روی صحنه، این شرکت بهبودهایی را در Apple Books، Apple News، Stocks، Voice Memos و موارد دیگر تبلیغ کرد.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در سرفصل اعلامیه ها، اپل از پشتیبانی از برنامه های نقشه شخص ثالث در CarPlay خبر داد. این شرکت می گوید Waze و Google Maps در CarPlay با iOS 12 پشتیبانی خواهند شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار WWDC 2018، حتماً با مرکز خبری ما که دائماً به روز می شود، همراه باشید.


[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی