اپل پلتفرم Fleetsmith MDM خود – 9to5Mac را تعطیل می کند

اپل برای کسانی که به دنبال آن هستند گزینه هایی دارد یک راه حل MDM را انتخاب کنید یا به یک پلتفرم جدید مهاجرت کنید.

درباره Apple @ Work بیشتر بدانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ثبت نام های جدید در Fleetsmith از 21 آوریل متوقف شده است. اپل می گوید مشتریان فعلی می توانند تا 21 اکتبر 2022 از سرویس Fleetsmith استفاده کنند. پس از آن، مشتریان دیگر نمی توانند به Fleetsmith.com وارد شوند. علاوه بر این، دستگاه‌هایی که روی سرور Fleetsmith اجرا می‌شوند، دیگر پروفایل‌های پیکربندی را دریافت نمی‌کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این سرویس در ابتدا برای کمک به کسب و کارهای کوچک برای ساده کردن استفاده از دستگاه های اپل خریداری شد. از آن زمان، شرکت کوپرتینویی Apple Business Essentials را معرفی کرد. Apple Business Essentials مدیریت دستگاه، پشتیبانی تلفنی 24/7 برای کاربران، ذخیره سازی iCloud و تعمیرات در محل را ارائه می دهد. برای شرکت هایی که به دنبال ساده سازی فرآیندهای IT خود هستند بسیار مناسب است. همانطور که به کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) 2022 می رویم، هیجان انگیز است که منتظر بمانیم و ببینیم آیا به روز رسانی استراتژی شرکتی از اپل می شنویم یا خیر.

تقریباً دو سال پیش، اپل پلتفرم مدیریت دستگاه های تلفن همراه Fleetsmith را خریداری کرد. این مشارکت به مشتریان یک راه حل MDM شخص اول برای کسب و کارشان داد. حالا غول تکنولوژی اعلام کرد که او خدمات خود را از طریق فلیتسمیت قطع می کند.