اپل چه زمانی مک‌بوک پرو جدید را عرضه می‌کند، و آیا باید اکنون بخرید یا صبر کنید؟

بلومبرگ در ابتدا گزارش شده بود که مک بوک پروهای جدید می توانند در اوایل تابستان معرفی شوند. دیجیتایمزدر همین حال، گزارش شده است که انتظار می رود مک بوک پروهای 14 اینچی و 16 اینچی در اواخر سه ماهه سوم سال جاری عرضه شوند که نشان دهنده عرضه در سپتامبر است.

شایعات به وضوح نشان داده اند که امسال سال بزرگی برای مک بوک پرو خواهد بود. از نظر طراحی، مک بوک پروهای جدید دارای فرم فاکتور کاملاً جدید هستند و در اندازه های صفحه نمایش 14 و 16 اینچی با استفاده از فناوری جدید صفحه نمایش مینی ال ای دی عرضه می شوند.

با این حال، اخیراً به نظر می رسد که این جدول زمانی تغییر کرده است. مارک گورمن در بلومبرگ گزارش داد که مک‌بوک پرو جدید با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی بین سپتامبر و نوامبر عرضه می‌شود و اخیراً اعلام کرده است که باید منتظر عرضه در ماه آینده باشیم.

بلومبرگ همچنین گزارش شده است که مک بوک پروهای جدید شامل یک پورت HDMI و یک اسلات کارت SD، در کنار بازگشت فناوری MagSafe برای شارژ مغناطیسی خواهد بود. تصاویر و نمودارهایی که به عنوان بخشی از حمله باج افزار اپل به بیرون درز کرده بود ظاهراً این موضوع را تأیید می کند، یک پورت HDMI، یک پورت USB-C و یک اسلات کارت SD در سمت راست و یک کانکتور MagSafe، دو USB-C و یک جک هدفون در سمت چپ. سمت.

کوالکام می تواند اپل M1 را شکست دهد

از میان مک‌بوک پرو‌هایی که امروزه توسط اپل فروخته می‌شود، مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی مجهز به M1 تنها موردی است که می‌توانیم خرید آن را توصیه کنیم، به خصوص اگر بتوانید آن را در فروش پیدا کنید یا از تبلیغات بازگشت به مدرسه اپل استفاده کنید.

همانطور که بنچمارک‌ها و آزمایش‌های دنیای واقعی به ما نشان داده‌اند، MacBook Pro M1 یک دستگاه فوق‌العاده قدرتمند است و می‌تواند از اکثر تراشه‌های اینتل موجود در مک‌بوک پروهای 13 و 16 اینچی برتر باشد.

در حالی که برخی شایعات حکایت از معرفی مک بوک پروهای جدید در WWDC در ماه ژوئن داشتند، بدیهی است که محقق نشد و ما همچنان منتظر هستیم.

نظر شما در مورد وضعیت فعلی خط مک بوک اپل و انتقال سیلیکون اپل چیست؟ قبلاً از Apple Silicon Mac استفاده می‌کنید، یا منتظر چیزی هستید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

در حال حاضر، اپل مک بوک پرو را با پردازنده های Apple Silicon و Intel به فروش می رساند. مک بوک پرو 13 اینچی “سطح ورودی” دارای دو پورت تاندربولت و یک تراشه Apple M1 در داخل است. همچنین می توانید مک بوک پرو 13 اینچی با چهار پورت تاندربولت یا مک بوک پرو 16 اینچی با چهار پورت تاندربولت را انتخاب کنید. اپل (هنوز) MacBook Pro با صفحه نمایش بزرگتر از 13 اینچ که توسط Apple Silicon طراحی شده است را نمی فروشد.

برای جمع‌بندی: هنوز مک‌بوک پرو اینتل نخرید، اما MacBook Pro M1 یک دستگاه عالی است که تقریباً برای هر چیزی که می‌توانید به آن پرتاب کنید به اندازه کافی قدرتمند است.

همچنین، با توجه به اینکه مک‌بوک پروهای 14 و 16 اینچی Apple Silicon MacBook Pro فقط چند ماه دیگر باقی مانده‌اند، نمی‌توانیم خرید مک‌بوک پرو با اینتل را توصیه کنیم. مک‌بوک پرو سیلیکون بعدی اپل با تراشه‌های قوی‌تر، طراحی جدید، پورت‌های بیشتر و فناوری صفحه‌نمایش جدید، یک تغییر بزرگ برای اپل خواهد بود. macOS Monterey همچنین شامل بسیاری از ویژگی های است فقط در مک های Apple Silicon پشتیبانی می شود.

نتیجه گرفتن

شایعات مدت ها حاکی از آن است که اپل در حال کار بر روی یک به روز رسانی مک بوک پرو دیگر با سیلیکون اپل، طراحی جدید و موارد دیگر است. از آنجایی که شایعات در مورد عرضه در هفته‌های آینده افزایش می‌یابند، بسیاری از خریداران بالقوه مک‌بوک پرو در این فکر هستند که آیا اکنون بخرند یا منتظر بمانند. در اینجا چیزی است که ما توصیه می کنیم.

از مک بوک پرو 2021 چه انتظاری باید داشت؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب های گریپ dbrand برای آیفون 13


ظاهراً مک‌بوک پروهای جدید از طراحی لبه‌های مسطح جدید مشابه آنچه در جدیدترین مدل‌های iMac، iPad Pro و iPhone 12 دیده‌ایم بهره می‌برند. یکی دیگر از تغییرات عمده طراحی حذف نوار لمسی، Ming-Chi Kuo است. نشان می دهد که اپل به جای آن به یک ردیف سنتی از کلیدهای عملکردی باز می گردد.

با این حال، شاید حتی قابل توجه تر از تغییرات طراحی این باشد که این مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید از پردازنده های سیلیکون اپل در داخل استفاده می کنند. مک بوک پروهای جدید از چیزی شبیه به “پردازنده M1X” استفاده می کنند و دارای هشت هسته با کارایی بالا و دو هسته با کارایی بالا هستند. این دستگاه ها در 16 یا 32 نوع هسته گرافیکی و حداکثر 64 گیگابایت رم قابل تنظیم خواهند بود.

اپل مک بوک پروهای جدید را چه زمانی عرضه می کند؟

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این حال، پس‌زمینه مهم این شایعات این است که کمبود تراشه ادامه دارد که کل صنعت را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در حالی که اپل ممکن است قصد داشته باشد ماه گذشته مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی را عرضه کند، اما در حال مبارزه با این کمبودها است و در تلاش است تا با تقاضا مطابقت داشته باشد. همچنین می‌تواند به این معنی باشد که مک‌بوک پروهای جدید با تاخیر بیشتری عرضه می‌شوند، اما در حال حاضر همه نشانه‌ها به عرضه اواخر تابستان یا اوایل پاییز اشاره دارند.

آیا باید اکنون مک بوک پرو بخرید یا صبر کنید؟

اما همانطور که گفته شد، برخی از مردم احتمالاً بهتر است منتظر مک‌بوک پروهای 14 یا 16 اینچی با سیلیکون اپل باشند:

  • اگر به بیش از دو پورت Thunderbolt نیاز دارید
  • اگر به درگاه HDMI یا اسلات کارت SD نیاز دارید (و نمی خواهید از دانگل استفاده کنید)
  • اگر صفحه نمایش بزرگتر از 13 اینچ می خواهید
  • اگر تراشه M1 به اندازه کافی قدرتمند نباشد
  • اگر شما نیاز به رانندگی چندین مانیتور خارجی دارید