اپل کارت انگلستان در راه است؟ اپل استارت آپ چک اعتباری بریتانیا را می خرد

در ایالات متحده، هزینه های مبادله ای هستند نسبتا بالا. آنها معمولاً از حدود 0.8٪ تراکنش به اضافه 15c شروع می شوند و برای انواع خاصی از خریدهای انجام شده با کارت های “premium” به 2.95٪ به علاوه 20c افزایش می یابند. و اپل کارت، اگرچه برای اکثر مردم در دسترس است و هیچ هزینه ای از دارنده کارت دریافت نمی کند، به عنوان کارت پریمیوم طبقه بندی می شود. […]

Engadget اشاره می کند که شواهد در این زمینه واضح به نظر می رسد.

این استارتاپ بینش و امتیازهایی را در مورد متقاضیان وام ارائه می دهد که از داده های بانکی – به ویژه داده های تراکنش وام و نتیجه – از چارچوب بانکداری باز بریتانیا گرفته شده است. API آن می تواند تصمیم گیری سریعتر، ریسک کمتر و افزایش نرخ پذیرش را به وام دهندگان ارائه دهد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

Credit Kudos ادعا می کند که رویکرد بهتری برای بررسی اعتبار نسبت به آژانس های معمولی ارائه می دهد.

هزینه های مبادله اروپایی (از جمله بریتانیا) برای کارت های مصرف کننده برای کارت های نقدی 0.2 درصد و برای کارت های اعتباری 0.3 درصد محدود شده است. خودشه. بنابراین اپل – یا بانک های شریک اروپایی اش – تنها این حاشیه را برای بازی خواهند داشت. (نرخ های بالاتر برای کارت های شرکتی اعمال می شود.)

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همانطور که در آن زمان اشاره کردم، اپل به طور بالقوه می تواند برای ارائه جوایز یارانه متقابل بدهد، اما هنوز نباید انتظار چیزی بهتر از آنچه در حال حاضر در کارت های پریمیوم موجود در بریتانیا وجود دارد داشته باشیم.

بنابراین، اپل چگونه می تواند بسته به نحوه و مکان استفاده از آن، پاداش های نقدی بین 1 تا 3 درصد ارائه دهد؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


آ در وب سایت Credit Kudos که در 21 مارس به روز شد، اشاره می کند که این شرکت یکی از شرکت های تابعه اپل است. پیوندی به سیاست حفظ حریم خصوصی اکنون به وب سایت اپل هدایت می شود.

بریتانیایی‌ها نمی‌دانند چه زمانی ممکن است اپل کارت بریتانیا را از زمان عرضه در ایالات متحده در سال 2019 ببینیم. گزارش جدید امروز نشان می‌دهد که این شرکت ممکن است در حال ایجاد زمینه‌ها باشد.

پاسخ از طریق آنچه کارمزد مبادله نامیده می شود است. اینها کارمزدهایی است که شرکت‌های کارتی هر بار که پرداخت کارتی را می‌پذیرند، از بازرگانان دریافت می‌کنند.

Credit Kudos، یک استارت آپ بانکداری باز در بریتانیا که به وام دهندگان کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیرند، توسط غول فناوری آمریکایی اپل خریداری شده است.

بلوک برای اظهار نظر با اپل تماس گرفت، اما در زمان نگارش پاسخی دریافت نکرده بود. با این حال، این یک شرط مطمئن است که سازنده آیفون بیانیه معمولی خود را صادر کند: “اپل هر از گاهی شرکت های فناوری کوچک را خریداری می کند، و ما معمولاً در مورد هدف یا برنامه های خود بحث نمی کنیم.”

دلیل این امر را قبلا توضیح دادیم:

بلوک گزارش ها.

به گفته سه نفر از آشنایان، این معامله در اوایل این هفته تکمیل شد.

با این حال، بریتانیایی ها نباید لزوماً در مورد چشم انداز اپل کارت انگلستان خیلی هیجان زده باشند. اگرچه جوایز ارائه شده بر اساس استانداردهای بریتانیا سخاوتمندانه به نظر می رسند – 2٪ در بیشتر خریدها و 3٪ با اپل و سایر بازرگانان منتخب – بعید است که در بریتانیا مطابقت داشته باشند.

اپل یک استارت‌آپ بریتانیایی را خریداری کرده است که رویکرد جدیدی را برای ارزیابی ارزش اعتباری متقاضیان تامین مالی اتخاذ می‌کند.