اپل کارت اکنون در دسترس همه کاربران آیفون در ایالات متحده است، 3٪ بازگشت نقدی برای Uber و Uber Eats

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

جامف


اپل کارت از گلدمن ساکس به عنوان بانک صادرکننده استفاده می کند. اپل هرگز تراکنش های شما را نمی بیند زیرا تاریخچه تراکنش ها به صورت محلی در دستگاه ذخیره می شود و با استفاده از رمزگذاری سرتاسر همگام سازی می شود. گلدمن ساکس تراکنش های شما را برای مدیریت حساب برای مقاصد کلاهبرداری و سایر اهداف می بیند، اما قول می دهد که هرگز از این داده ها برای اهداف بازاریابی و تبلیغات استفاده نخواهد کرد و اطلاعات را با اشخاص ثالث به اشتراک نخواهد گذاشت.

معامله اپل کارت یک کارت “بدون کارمزد” با نرخ بهره واحد در موجودی است. اپل به مشتریان خود با بازپرداخت روزانه پاداش می دهد. این شامل 3٪ بازگشت نقدی خریدهای اپل، 2٪ بازگشت نقدی برای همه خریدهای انجام شده با Apple Pay و 1٪ برگشت نقدی برای خریدهای انجام شده با کارت فیزیکی است.

در یک بیانیه مطبوعاتیجنیفر بیلی، معاون Apple Pay گفت که اپل از علاقه به کارت اعتباری اپل “راضی است”. اپل همچنین اعلام کرد که پیشنهاد 3 درصدی روزانه نقدی را به تاجران شخص ثالث تمدید می‌کند، که از Uber و Uber Eats شروع می‌شود.

اگر در ایالات متحده هستید و می خواهید ثبت نام کنید، مطمئن شوید که آیفون شما به iOS 12.4 به روز شده است. سپس، برنامه Wallet را اجرا کنید و روی دکمه (+) ضربه بزنید تا برای اپل کارت ثبت نام کنید.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی این شرکت گفت که در ماه‌های آینده بازرگانان محبوب بیشتری را به سطح 3 درصدی بازگشت نقدی اضافه خواهد کرد. (و چاپ ریز نشان می دهد که پیشنهادات تجاری در هر زمان ممکن است تغییر کند.)

اپل امروز همچنین پیشنهاد بازگشت نقدی 3 درصدی را به تاجران شخص ثالث تمدید کرد که از Uber و Uber Eats شروع شد. در حالی که هر خرید اپل واجد شرایط دریافت 3٪ نقدی روزانه است، مشتریان Apple Card باید از Apple Pay با Uber و Uber Eats برای دریافت پاداش 3٪ استفاده کنند.

اپل اعلام کرد که اپل کارت از امروز برای همه در ایالات متحده در دسترس است. برای ثبت نام، کافی است اپلیکیشن Wallet را در آیفون خود باز کنید و فرآیند درخواست را شروع کنید.

کاربران با اعمال مستقیم روی آیفون خود شروع می کنند. کارت به طور خودکار به کیف پول آنها اضافه می شود و برای استفاده با Apple Pay آماده است. در صورت تایید، آنها می توانند درخواست دریافت کارت تیتانیوم برای افزودن به کیف پول فیزیکی خود کنند.

اپل در اوایل این ماه شروع به عرضه Apple Card با سیستم دعوت کرد. اعلامیه امروز پیش نمایش نقشه اپل را به پایان می رساند، زیرا نقشه در دسترس عموم قرار می گیرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: