اپل کارت اکنون 6% وجه نقد روزانه را برای خرید در اپل ارائه می دهد [U: Error]

به نظر می رسد که تبلیغ نقدی روزانه 6 درصدی امسال این هفته آغاز شده است. به نظر می‌رسد که برای همه خریدهای سخت‌افزار اپل معتبر است، و نرخ بازگشت نقدی ۳ درصدی معمول در خرید اپل با اپل کارت را دو برابر می‌کند. 9to5Mac با خرید قاب آیفون 13 پرو مکس از فروشگاه آنلاین اپل، تبلیغ روزانه 6% نقدی را تایید کرد.

ما نتوانستیم تأیید کنیم که آیا این تبلیغات برای خریدهای App Store اعمال می شود یا خیر، اما تبلیغات 2019 به طور قابل توجهی این دسته و همچنین خرید خدمات اپل مانند ذخیره سازی iCloud یا Apple Music را حذف کرد.

به نظر نمی رسد اپل این تبلیغ را به طور رسمی اعلام کند، اما قبل از فصل خرید تعطیلات است. اپل دو سال پیش برای فصل خرید تعطیلات، یک تبلیغ مشابه 6% نقدی روزانه را برای خریدهای اپل استور اجرا کرد.



[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

—تکنولوژی Tailosive (@TailosiveTech) 21 اکتبر 2021

ما برای اظهار نظر با اپل تماس گرفته‌ایم و در صورت تماس با شما به‌روزرسانی خواهیم کرد. آیا متوجه 6% نقدی روزانه در خریدهای اخیر خود با اپل کارت شده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!


من ندیدم کسی این را نشان دهد، اما شاید اپل هنوز 6 درصد بازگشت نقدی را اعلام نکرده است؟ فقط امیدوارم باگ نباشه 😂 آیا برای AirPods 3 من اعمال نشده است، بنابراین شاید اگر بیش از مقدار مشخصی خرج کنید تا 6٪ افزایش یابد؟ pic.twitter.com/PVc8sDsshF

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به نظر می رسد اپل در حال ارائه یک پیشنهاد بازپرداخت روزانه پیشرفته برای کاربران اپل کارت است. همانطور که برای اولین بار توسط تکنولوژی Tailosive در توییتر و تایید شده توسط 9to5Macاپل در حال حاضر 6% وجه نقد روزانه را برای خریدهای انجام شده در فروشگاه آنلاین اپل ارائه می دهد.

قابل ذکر است، بسیاری از مردم می بینند که این تبلیغ نقدی روزانه 6% به موقع برای سفارشات مک بوک پرو جدیدشان اعمال می شود. با توجه به قیمت بالای ماشین‌های جدید، دریافت 6٪ پس از خرید قطعاً یک امتیاز خوب است.

Apple Card Daily Cash در پایان هر روز صادر می شود و مستقیماً از طریق کارت Apple Cash شما در برنامه Wallet در آیفون شما ظاهر می شود. سپس می توانید آن پول را به بانک خود منتقل کنید، آن را روی موجودی Apple Card خود اعمال کنید، آن را با Apple Pay خرج کنید، یا از آن برای تامین مالی تراکنش های Apple Cash با دوستان و خانواده استفاده کنید.