اپل کارت به بریتانیا می آید؟ هر چه… – 9to5Mac

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پاسخ این سوال را فقط اپل می داند، اما حقیقت این است که خیلی مهم نیست – زیرا آن پاداش های خوشمزه Apple Cash از 1٪ تا 3٪ هرگز در اروپا ارائه نمی شود …

* بریتانیا از نظر فنی دیگر عضو اتحادیه اروپا نیست، اما در حال حاضر تحت یک توافقنامه انتقال است، به این معنی که هنوز باید از تمام قوانین اتحادیه اروپا پیروی کند. حتی پس از پایان این دوره، بعید است که بریتانیا تصمیم بگیرد با حذف محدودیت ها، شرکت های کارت را مانند راهزن اداره کنند.

هزینه های مبادله اروپایی برای کارت های مصرف کننده برای کارت های نقدی 0.2 درصد و برای کارت های اعتباری 0.3 درصد محدود شده است. خودشه. بنابراین اپل – یا بانک های شریک اروپایی اش – تنها این حاشیه را برای بازی خواهند داشت. (نرخ های بالاتر برای کارت های شرکتی اعمال می شود.)

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

شارژر 100 واتی AnyBackup Auto-Backup


همه اینها به این معنی است که اپل برای عرضه اپل کارت در اروپا جذابیت کمتری دارد، و حتی اگر این کار را انجام دهد، نمی تواند چیزی مانند سطح پاداشی که به ایالات متحده ارائه می دهد ارائه دهد. پس چه زمانی اپل کارت به بریتانیا می آید؟ ما حتی نمی دانیم که چنین خواهد شد. اما حتی اگر هم باشد، هیچ چیز هیجان انگیزی وجود نخواهد داشت.

بنابراین چگونه اپل می تواند بسته به نحوه و مکان استفاده از آن، پاداش های نقدی بین 1 تا 3 درصد ارائه دهد؟

در ایالات متحده، هزینه های مبادله ای هستند نسبتا بالا. آنها معمولاً از حدود 0.8٪ تراکنش به اضافه 15c شروع می شوند و برای انواع خاصی از خریدهای انجام شده با کارت های “premium” به 2.95٪ به علاوه 20c افزایش می یابند. و اپل کارت، اگرچه در دسترس اکثر افراد است و هیچ هزینه ای از دارنده کارت دریافت نمی کند، اما جزو کارت های پریمیوم طبقه بندی می شود.

پاسخ از طریق آنچه کارمزد مبادله نامیده می شود است. اینها کارمزدهایی است که شرکت‌های کارتی هر بار که پرداخت کارتی را می‌پذیرند، از بازرگانان دریافت می‌کنند.

این به اپل – یا گلدمن ساکس – فضای زیادی برای پوشش هزینه پاداش های Apple Cash می دهد.

زمانی که شخصی در کارت خود بدهی انباشته می کند و فقط حداقل پرداخت را انجام می دهد، شرکت های کارت از سود دریافتی درآمد کسب می کنند. اما بسیاری از ما از کارت اعتباری خود به عنوان کارت پرداخت استفاده می کنیم، به این معنی که به محض دریافت صورت حساب، موجودی را به طور کامل پرداخت می کنیم. این بدان معناست که ما هیچ سودی نمی پردازیم و شرکت کارت در معامله ضرر می کند.

برخی از کارت‌های پریمیوم در ازای دریافت جوایز مختلف، هزینه‌ای سالانه دریافت می‌کنند، اما بیشتر کارت‌ها، از جمله اپل کارت، این کار را نمی‌کنند.

برای درک دلیل، باید کمی به اقتصاد کارت های بدهی و اعتباری بپردازیم.

اکنون، ممکن است اپل دیدگاه گسترده تری داشته باشد و بگوید، بسیار خوب، برای افرادی که هر ماه موجودی خود را به طور کامل پرداخت می کنند، درآمد کسب نمی کند، اما برای افرادی که این کار را نمی کنند، درآمد کسب می کند. در اصل می تواند نرخ بهره بالاتری را برای یارانه دادن به جوایز اعمال کند.

این بدان معناست که حتی اگر موجودی کارت را به طور کامل در پایان هر ماه پرداخت کنید، باز هم پول قرض کرده‌اید و کسی باید سود آن را همراه با سایر هزینه‌ها بپردازد. . . شرکت های کارت باید راهی برای جبران این هزینه ها پیدا کنند.

با این حال، اوضاع در بریتانیا و بقیه اروپا بسیار متفاوت است. برای کشورهای اتحادیه اروپا و سایر اعضای منطقه اقتصادی اروپا، نرخ های مبادله به شدت توسط قانون کنترل می شود.

هر بار که اخبار اپل کارت منتشر می شود، این سوال را از بریتانیایی ها ایجاد می کند: اپل کارت چه زمانی به بریتانیا می آید؟ فرانسه، آلمان، بلژیک، ایتالیا، اسپانیا و غیره را در صورت لزوم جایگزین کنید.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی وقتی با کارت خرید می کنید، صادرکننده کارت شما باید به تاجر پرداخت کند. آنها می توانند این کار را تقریباً بلافاصله یا کمی دیرتر انجام دهند، اما در بیشتر موارد این قبل از پرداخت شما به شرکت کارت است.

اما صنعت کارت اعتباری رقابتی است. افرادی که دارای موجودی کارت هستند و در نتیجه هزینه‌های بهره دریافت می‌کنند، معمولاً خرید می‌کنند و کارت را با کمترین نرخ بهره مطابق با رتبه اعتباری خود دریافت می‌کنند. بنابراین، در واقعیت، دریافت نرخ بهره بالاتر از سایر کارت ها عملی نخواهد بود. بانک‌های شریک نیز احتمالاً با کاهش کمتری برای تأمین بودجه پاداش موافقت نمی‌کنند.