اپل کارت به مشتریان فرصت دومی می دهد تا تراکنش های خود را بر سر شکایات به چالش بکشند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به نظر می رسد اپل در حال رسیدگی به شکایت طولانی مدت کاربران اپل کارت است. در یک ایمیل جدید برای انتخاب مشتریان اپل کارت این هفته، اپل می گوید که از مواردی آگاه است که اختلافات ایجاد شده توسط مشتری “ممکن است به طور نادرست” توسط گلدمن ساکس حل و فصل شده باشد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

کاربران اپل کارت به Reddit و سایر انجمن ها رفتبا این حال، می توان گفت که گلدمن ساکس نمی تواند به درستی بسیاری از اختلافات ناشی از مشتری را حل کند. برای مثال، یکی از کاربران گفت که «هرگز به کارتی برخورد نکرده است که اختلافات آنقدر دشوار باشد»، در حالی که دیگران می‌گویند حل اختلاف ممکن است ماه‌ها طول بکشد.

در ایمیل جدیدی که این هفته برای مشتریان اپل کارت ارسال شد، اپل به این شکایات رسیدگی می کند. این شرکت می گوید “شناسایی کرده است که برخی از اختلافات ایجاد شده توسط مشتری ممکن است به درستی حل نشده باشد.” این شرکت به جزئیات بیشتری در مورد گستردگی این موضوع نمی‌پردازد.

برنامه Apple Wallet در آیفون، ایجاد اختلاف با یک تاجر در مورد خرید را برای مشتریان بسیار آسان می کند. پس از آن گلدمن ساکس به عنوان یک واسطه عمل می کند و با تاجر همکاری می کند تا مشکل را از طرف مشتری حل کند، سپس موجودی اپل کارت را اعتبار می کند.

گلدمن ساکس شریک و بانک پشتیبان اپل برای اپل کارت است، به این معنی که مسئولیت بیشتر ویژگی های مربوط به امور مالی کارت با نام تجاری اپل را بر عهده دارد. این شامل مواردی مانند تأییدیه ها، محدودیت های اعتباری، نرخ بهره و اختلافات می شود.

آیا برای بحث در مورد هزینه های اپل کارت خود مشکل داشته اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به این ترتیب، اپل از کاربران Apple Card می‌خواهد تا از Goldman Sachs بخواهند تا با تماس با یک متخصص Apple Card تا 9 مارس 2022، اختلافات گذشته را «بازبینی» کند. می‌توانید این کار را در کیف پول برنامه اپل در آیفون خود انجام دهید. این لزوماً به این معنی نیست که نتیجه اختلاف تغییر خواهد کرد، اما به شما فرصت دیگری می دهد تا نظر خود را بیان کنید.