اپل کارت در کانادا؟ مارک های تایید شده، امیدها را افزایش می دهد

اپل درخواست خود را در ژوئیه 2019 ثبت کرد و در نهایت تا هفته گذشته تایید نشد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کد بتای iOS 14.5 حاوی ویژگی‌های «Apple Card Family» برای حساب‌های چند کاربره است، در حالی که ویژگی‌های سلامت مالی جدید نیز توسط 9to5Mac به زودی در برنامه کیف پول.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


شرکت اپل به عنوان یک شاکی در لیست قرار گرفته است و مدارک توسط نماینده Baker & McKenzie LLP تکمیل شده است.

Apple Card کارت اعتباری “دوباره” خود سازنده آیفون است که در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است. کارت اعتباری اپل کارت به راحتی از طریق آیفون و همچنین کارت فیزیکی تیتانیوم قابل دسترسی است. بدون کارمزد، 2% وجه نقد روزانه و بیشتر از شرکای مختلف وجود دارد.

آیفون در کانادا فایل را پیدا کرد

پایگاه داده علائم تجاری کانادا نشان می دهد که دریافت تاییدیه مدتی طول کشیده است…

استقرار بین المللی Apple Card بسیار ساده نیست. الزامات نظارتی متفاوتی در هر کشور وجود دارد، و اپل ممکن است نیاز به پیدا کردن بانک های شریک متفاوتی داشته باشد، با تمام مذاکرات و کارهای مقدماتی که مستلزم آن است.

همچنین، یکی از مزایای کلیدی اپل کارت ممکن است در بسیاری از کشورها در دسترس نباشد. اپل هنگام استفاده از کارت از طریق Apple Pay، نرخ بازگشت نقدی سخاوتمندانه 2% را در اکثر خریدها ارائه می دهد. این هزینه از طریق کارمزد مبادله، درصد یا کارمزد ثابتی که بانک صادرکننده کارت از بازرگانان دریافت می‌کند، تامین می‌شود. کارمزدهای مبادله ای در ایالات متحده به اندازه ای بالا است که پاداش 2٪ قابل اجرا باشد، در حالی که در همه کشورها اینطور نیست.

هزینه های تبادل کانادا می تواند به طور بالقوه برنامه پاداش اپل را قابل اجرا کند، بنابراین این کشور اولین هدف منطقی برای توسعه خواهد بود. مشخص نیست که آیا به زودی اپل کارت را در کانادا خواهیم دید یا خیر، اما این حداقل یک قدم در مسیر است.

تایید دو علامت تجاری این امید را ایجاد کرده است که اپل کارت در کانادا عرضه شود. علائم تجاری کانادایی برای Apple Card و Apple Cash تایید شده است.

در مورد Apple Cash که در پایان سال 2017 در ایالات متحده راه اندازی شد، به کاربران آیفون این امکان را می دهد که به راحتی از طریق Apple Pay، مستقیماً در iMessage یا با استفاده از سیری، با کارت نقدی شما پول ارسال و دریافت کنند. اساساً، اگر قرار بود اپل کش در کانادا راه اندازی شود، با Interac e-Transfers خداحافظی کنید.

اپل کارت در سال 2019 در ایالات متحده راه اندازی شد و هنوز به سایر کشورها دسترسی پیدا نکرده است.