اپل کارت دوباره برنده رتبه رضایت مشتری JD Power شد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل این دستاورد را در یک پیام از اتاق مطبوعات:

جنیفر بیلی، معاون Apple Pay و Apple Wallet، نظرات خود را در مورد قیمت به اشتراک گذاشت:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

برای همه چیزهایی که باید در مورد Apple Card بدانید، راهنمای جامع ما را بررسی کنید:

Apple Card و صادرکننده Goldman Sachs بار دیگر در رتبه‌بندی بخش صادرکنندگان کارت اعتباری متوسط ​​در مطالعه سالانه JD Power US Credit Card Safaction Study برای دومین سال متوالی در صدر قرار گرفتند. ۱ Apple Card و Issuer Goldman Sachs نیز رتبه اول را کسب کردند. 1 در تمام دسته‌های مورد بررسی در بخش صادرکنندگان کارت اعتباری متوسط ​​برای دومین سال متوالی، از جمله تعامل، شرایط کارت اعتباری، ارتباطات، مزایا و خدمات، پاداش‌ها و لحظات کلیدی.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در سایر اخبار Apple Card و Apple Pay، برخی از کاربران شاهد حذف غیرمنتظره کارت های Amex در نسخه بتای iOS 16 هستند و شریک Apple Goldman Sachs نیز با یک بررسی نظارتی CFPB مواجه است:

JD Power نظرسنجی سالانه رضایت از کارت اعتباری ایالات متحده را امروز منتشر کرد و اپل در رتبه اول قرار گرفت. دومین سال متوالی.

جنیفر بیلی، معاون Apple Pay و Apple می‌گوید: «بهبود زندگی مشتریان ما در قلب کاری است که انجام می‌دهیم، به همین دلیل مفتخریم که امسال نیز اپل کارت و صادرکننده گلدمن ساکس را برای رضایت مشتری به رسمیت شناخته‌اند. کیف پول. ما همچنان متعهد به ارائه اولین کارت اعتباری دیجیتالی هستیم که به مشتریان کمک می کند زندگی مالی سالم تری داشته باشند و مشتاقانه منتظر ارائه ابزارهای مالی نوآورانه و رضایت مشتری برنده جوایز برای کاربران Apple Card خود هستیم.