اپل کارت پیشنهاد بازگشت نقدی را تا 31 جولای دو برابر می کند

پیشنهاد معتبر برای خریدهای واجد شرایط به طور مستقیم از بازرگانان شرکت کننده (stubhub.com، jcrew.com yeti.com، crocs.com petco.com ray-ban.com، hoteltonight.com، fandango.com) حداکثر تا 3000 دلار برای هر نفر هنگام استفاده از Apple Card با Apple Pay به صورت آنلاین یا در برنامه (در صورت وجود) از 28 ژوئن 2022 تا 31 ژوئیه 2022. شامل خرید کارت های هدیه در StubHub، J. .Crew، Fandango، Crocs و Petco.

Apple Card Daily Cash Back واقعاً روزانه است. کاربران پرداخت های خود را روز بعد در محل خود دریافت می کنند کیف پول اپل. اگرچه مانند یک کارت نقدی کار می کند، کاربران می توانند با Apple Cash در هر جایی که Apple Pay پذیرفته شده است، پرداخت کنند. علاوه بر این، اشاره شده است که پیشنهاد یک تاجر ممکن است تغییر کند هروقت. باز هم، این پیشنهاد تا 31 جولای ادامه دارد. خرید خوب!

آیا در حال برنامه ریزی برای خریدهای آنلاین در آینده خود هستید؟ اگر شما صاحب یک اپل کارت، ممکن است بخواهید آخرین پیشنهاد را قبل از پایان بررسی کنید. کاربران اپل کارت می توانند تا پایان ماه جولای از Double Cash Back روزانه در خرده فروشان منتخب (و موارد منتخب) برخوردار شوند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


محموله های محصولات از Yeti به 50 ایالت ایالات متحده و حساب های DC New Apple Card مشروط به تایید اعتبار محدود می شود. کارت Apple Cash برای استفاده از Daily Cash مورد نیاز است، مگر اینکه کارت Apple Cash نداشته باشید، در این صورت می توانید فقط روزانه Cash خود را به عنوان اعتبار در مانده صورت حساب خود اعمال کنید. Apple Cash Card توسط Green Dot Bank، عضو FDIC صادر می شود. دیدن apple.com/apple-pay برای اطلاعات بیشتر. پول روزانه پس از ارسال تراکنش به حساب شما، با خرید به دست می آید. زمان واقعی ارسال بسته به تاجر متفاوت است. نقدی روزانه مشمول استثنائات است و جزئیات بیشتر اعمال می شود. برای دیدن قرارداد مشتری اپل کارت برای جزئیات بیشتر

پیشنهاد دوبار بازگشت نقدی روزانه اپل کارت در 31 جولای به پایان می رسد

آنچه که در ابتدا 2% وجه نقد بود اکنون 4% است. هنگام خرید آنلاین یا درون برنامه ای در Ray-Ban، Fandango، Crocs، Petco، Yeti، Hotel Tonight، J. Crew و Stub Hub، مشتریان درآمد بیشتری کسب می کنند. با این حال، مهم است که ابتدا جزئیات کوچک را بخوانید زیرا پاداش برای همه چیز در دسترس نیست.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: