اپل کمک مالی جدید 0% Apple Card را برای iPad، Mac، AirPods و غیره راه اندازی کرد

گزینه های تامین مالی بسته به محصول متفاوت است. به عنوان مثال، اقلام گران‌تر مانند مک و آی‌پد پرو 12 ماه کمک مالی با 0 درصد سود ارائه می‌دهند. اقلام ارزان‌تری مانند AirPods و AirPods Pro دارای 6 ماه سرمایه با سود 0 درصد هستند. اپل واچ به دلایل نامعلومی از این گزینه های تامین مالی حذف شده است.

اپل امروز دارد رسما راه اندازی شد پشتیبانی از تامین مالی محصولات اضافی با اپل کارت و سود 0٪. گزینه های تامین مالی جدید برای خط Mac، iPad، AirPods Pro، AirPods، Apple Pencil و موارد دیگر در دسترس هستند.

در ماه دسامبر، اپل گزینه جدید تامین مالی 0% آیفون را برای کاربران اپل کارت راه اندازی کرد و طی آخرین کنفرانس تماس سرمایه گذار اپل، تیم کوک اعلام کرد که تبلیغات مشابه به زودی برای کاربران اپل کارت در دسترس خواهد بود. سایر محصولات اپل و گزارش های اخیر نشان می دهد که عرضه قریب الوقوع بود این گزینه های جدید از امروز در دسترس هستند.

قابل ذکر است که با این خریدهای مالی از طریق Apple Card همچنان 3% وجه نقد روزانه دریافت می کنید. اپل توضیح می دهد که تنها کاری که باید انجام دهید این است که اقساط ماهانه Apple Card را هنگام پرداخت انتخاب کنید و خرید خود را تکمیل کنید. اگر قبلاً کارت اپل ندارید، می توانید برای اپل کارت نیز درخواست دهید.

به عنوان مثال، می توانید AirPods Pro را با سود 0% به مدت 6 ماه تأمین مالی کنید که معادل 41.50 دلار در ماه است. AirPods با کیس شارژ بی سیم را می توان با 33.16 دلار در ماه تامین مالی کرد. می توانید یک مک بوک پرو 16 اینچی را از 199.91 دلار به مدت 12 ماه هزینه کنید – و اپل به تازگی گزینه گرافیکی قدرتمندتری را نیز اضافه کرده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش اپل آدوراما 4 ژوئیه


اکنون وقتی از اپل خرید می‌کنید، می‌توانید از Apple Card خود برای پرداخت ماهانه 0% در آوریل با اقساط ماهانه Apple Card استفاده کنید. و از محصولات اپل که دوست دارید، روزانه 3% وجه نقد دریافت خواهید کرد، همه از قبل.

از آنجایی که این گزینه های تامین مالی جدید نیاز به Apple Card دارند، تامین مالی تبلیغاتی در حال حاضر محدود به ایالات متحده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی Mac Pro و Pro Display XDR نیز برای این گزینه های مالی واجد شرایط هستند. صفحه نمایش Pro Display XDR از 416.58 دلار در ماه شروع می شود، در حالی که مک پرو از 499.91 دلار در ماه شروع می شود.

نحوه خرید با اقساط اپل کارت:

  1. اقساط ماهانه Apple Card را هنگام پرداخت انتخاب کنید
  2. از آنجایی که شما قبلا یک کارت اپل دارید، از روند درخواست صرفنظر خواهید کرد
  3. خرید خود را تکمیل کنید

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل همچنین کاربران را تشویق می‌کند تا در کنار لوازم جانبی، خرید سخت‌افزار آی‌پد را نیز تامین مالی کنند. به عنوان مثال، می توانید آیپد پرو، صفحه کلید جادویی و اپل پنسل را به مدت 12 ماه با سود 0 درصد تامین مالی کنید، حتی اگر قلم اپل کالای ارزان تری باشد.