اپل گزینه تغییر پیش فرض پخش کننده موسیقی را برای درخواست های سیری با iOS 14.5 بتای 3 دوباره فعال می کند

iOS 14 علاوه بر اینکه به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌های پیام‌رسانی پیش‌فرض و مرورگرهای وب شخص ثالث را تنظیم کنند، گزینه‌هایی برای تغییر پخش‌کننده پیش‌فرض موسیقی، پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی در HomePod نیز در نظر گرفته است. اکنون همین ویژگی با iOS 14.5 به آیفون و آیپد می آید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یکی از ویژگی‌های جدیدی که با iOS 14.5 بتای معرفی شد، امکان تغییر پخش‌کننده موسیقی پیش‌فرض مورد استفاده برای دستورات Siri بود، مشابه آنچه که در حال حاضر در دسترس کاربران HomePod است. به دلایلی نامعلوم، این گزینه از iOS 14.5 beta 2 حذف شد، اما اپل با انتشار امروز iOS 14.5 beta 3 آن را دوباره فعال کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

هنگامی که از سیری می خواهید برای اولین بار پس از نصب نسخه بتای iOS 14.5 آهنگی را پخش کند، دستیار مجازی اپل از شما می پرسد که می خواهید از کدام برنامه استفاده کنید. پس از فشار دادن یکی از گزینه ها، به صورت پیش فرض برای دستورات بعدی تبدیل می شود. این برای برنامه هایی مانند Spotify، Pandora و Amazon Music کار می کند.

ما نمی دانیم چرا اپل این ویژگی را از نسخه بتای دوم iOS 14.5 حذف کرد، اما اکنون با بتای سوم بازگشته است. متأسفانه، هیچ گزینه ای در برنامه تنظیمات برای تغییر برنامه پیش فرض موسیقی وجود ندارد، بنابراین هر زمان که بخواهید برنامه پیش فرض دیگری را تنظیم کنید، باید از سیری استفاده کنید.

همچنین بخوانید: