اپل گوشی های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس را با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای و فناوری eSIM معرفی کرد

هر چقدر که به زمان معرفی گوشی جدید اپل نزدیک شویم، اطلاعات بیشتر و بهتری به دست ما می‌رسد. از این رو با انتشار اخبار رسمی‌تر و معتبرتر از آیفون 14، این مقاله به روزرسانی خواهد شد. با این حال مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، در یکی از گزارشات خود عنوان کرد که احتمالا اپل برای گوشی جدید خود از یک سنسور 48 مگاپیکسلی برای نسخه پرو استفاده می‌کند.

  • مشخصات آیفون 14 به گونه‌ای است که مدل‌های پایه‌ای به احتمال زیاد همچنان از ناچ استفاده می‌کنند ولی اندازه این ناچ کمی کوچک‌تر باشد.
  • نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.
  • تغییر دیگری که در طراحی آیفون ۱۴ در نسخه‌های پرو شاهد خواهیم بود بزرگ‌تر شدن فریم دوربین‌ها است؛ چرا که لنز 48 مگاپیکسلی اصلی به فضای بیشتری نیاز دارد.
  • اپل با استفاده از یک قطعه سخت‌افزاری که توسط کوالکام توسعه یافته، امکان تماس ماهواره ای در مواقع اضطراری را برای آیفون 14 فراهم کرده است.

با این ویژگی، حفره بالای نمایشگر، بسته به محتوایی که در پس‌زمینه در حال اجرایش هستید، تغییر شکل پیدا خواهد کرد تا به‌شکل سریع‌تری به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. مثلا اگر در حال پخش موسیقی باشید، این حفره به شکل یک نوار مشکی رنگ درخواهد آمد و با نگه داشتن انگشتتان روی آن می‌توانید به کنترل‌های آهنگ دسترسی پیدا کنید. اما بر عکس گوشی ایفون۱۴ اپل با معرفی آیفون 14 پرو مکس و مدل پرو کوچک‌تر آن، دست به تغییرات ظاهری قابل توجهی در ظاهر این گوشی‌ها زده است. اپل برای اولین بار در این مدل‌ها، ناچ را حذف و آن را جایگزین حفره دوربین کرده است. جدیدترین گوشی‌های آیفون شامل آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس هستند؛ قیمت آیفون‌ و سایر محصولات جدید اپل مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

نمایشگر ایفون ۱۴ پرومکس

در صورتی که اپل قیمت نسخه‌های پرو را افزایش ندهد، تفاوت بین نسخه مکس (پلاس) و پرو تنها 100 دلار خواهد بود اما در غیر این صورت، قیمت آیفون 14 پرو و پرو مکس با نسخه‌های دیگر تفاوتی 200 دلاری خواهد داشت. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که مجموع قیمت تمامی نسخه‌های آیفون 14 حدود 3950 دلار باشد که 400 دلار بیشتر از قیمت کلی سری آیفون 13 است. آیفون 14 و آیفون 14 پلاس قرار است با پردازنده‌هایی که در آیفون 13 پرو و پرو مکس استفاده شده بود عرضه شوند. برای اولین بار، قرار است آیفون‌های نسل جدید با پردازنده‌های یک سال قبل اپل وارد بازار شوند؛ با این حال اپل می‌گوید این پردازنده قدرتمندتر از پردازنده A15 استفاده شده در آیفون 13 و آیفون 13 مینی است و عمکلرد آن 15 درصد بهتر است.

بهترین هارد اکسترنال پیشنهادی بر اساس ظرفیت و قیمت (شهریور

از مدل معمولی این تراشه در آیفون ۱۳ استفاده شده اما اپل تصمیم گرفته آن را برای استفاده در آیفون ۱۴ اندکی بهبود ببخشد. اپل دقایقی پیش در رویداد «Far Out» از گوشی‌های آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس رونمایی کرد؛ دو محصول با مشخصات فنی مشابه اما با اندازه‌های ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی. به نظر می‌رسد که اپل افزون بر ارسال آیفون به رسانه‌ها برای بررسی، محصول جدید خود را برای ستارگان سرویس تی‌وی پلاس هم فرستاده است. با این حال، تصویری که آقای اسکات منتشر کرده، به جز ماژول بزرگ دوربین، اطلاعات دیگری درباره این دستگاه به ما ارائه نمی‌کند.

گوشی وان پلاس

افشاگری‌ها و مشخصات احتمالی از این گوشی درمیان کاربران نقل‌وقول می‌شود. همین موضوع باعث شده تا تصمیم بگیریم در این مقاله به بررسی غیر رسمی و احتمالی قابلیت‌ها مشخصات آيفون 14 بپردازیم. خواهشمند است در صورتی که تجربه کار با گوشی موبایل iPhone 14 9to5mac Pro Max اپل را دارید تجربیات خود را دربخش نظرات این گوشی موبایل با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. خبر بزرگ، یا بهتر بگوییم فقدان آن، این است که اپل از همان تراشه A15 Bionic در آیفون 14 استفاده می کند، درست مانند آنچه در آیفون 13 انجام داد.