اپل گیفت کارت های اپ استور + اپل استور جهانی را به کانادا و استرالیا گسترش می دهد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

شباهت بین این دو نوع کارت به این معنی است که مشتریان اغلب زمانی که واقعاً اعتبار اپ استور را می‌خواستند، کارت‌های هدیه اپل استور را می‌خریدند، یا سعی می‌کردند از گیفت کارت‌های App Store و iTunes در یک فروشگاه فیزیکی اپل استفاده کنند. اپل حتی صفحه ای را به آن اختصاص داد تفاوت را توضیح دهید.

توسط پسر اصلی اپل در توییتر، کارت های هدیه یکپارچه اپل با یک راه اندازی شد صفحه فرود جدید امروز در وب سایت کانادایی این شرکت. و ما در 9to5Mac متوجه شدیم که آنها هستند در استرالیا نیز موجود است.

مبلغ استاندارد 25، 50 دلار، 100 دلار است یا می توانید مقدار سفارشی را انتخاب کنید. اپل همچنان کارت‌های هدیه قدیمی را می‌پذیرد که برای محصولات یا خدماتی که در ابتدا برای آنها طراحی شده‌اند معتبر باقی می‌مانند. و شما هم می توانید مستقیما پول اضافه کنید موجودی حساب اپل شما



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

مانند گیفت کارت اپل در ایالات متحده، راه اندازی در کانادا و استرالیا به این معنی است که می توانید نسخه های فیزیکی یا دیجیتالی گیفت کارت های یکپارچه را با طرح های مختلف خریداری و ارسال کنید.

قبلا داشتیم به مشکل اشاره کرد با رویکرد قدیمی دو نوع متمایز گیفت کارت اپل:

سال گذشته در ایالات متحده، اپل کارت های هدیه خود را اصلاح کرده است تغییر آنها از دو محصول جداگانه به محصولی که با App Store/iTunes Store و Apple Stores کار می کند. اکنون گیفت کارت های جدید اپل در کانادا و استرالیا راه اندازی شده اند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


درباره نحوه عملکرد گیفت کارت جهانی اپل در راهنمای ما بیشتر بدانید: