اپل یک رویداد “اجلاس هوش مصنوعی” را برای کارمندان خود برگزار خواهد کرد

امیدواریم برخی از نتایج این کنفرانس را در WWDC 2023 که انتظار می رود اپل جدیدترین نرم افزار خود را معرفی کند، ببینیم.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اما این واقعیت که اپل بالاخره میزبان رویدادی در تئاتر استیو جابز است، که سالن اصلی این شرکت است، ما را به این فکر می‌کند که آیا رویدادهای رسانه‌ای سنتی نیز امسال باز خواهند گشت.

برای کسانی که آشنایی ندارند، اجلاس AI یک رویداد سالانه است که به عنوان “WWDC for AI” توصیف می شود، اما فقط برای کارمندان اپل. با این حال، این بار، این رویداد کاملاً شبیه رویدادهای قبل از سال 2020 خواهد بود. در واقع، اپل میزبان ارائه های زنده و حضوری در تئاتر استیو جابز در اپل پارک خواهد بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


—مارک گورمن (@markgurman) 6 فوریه 2023

تقریباً سه سال است که اپل نحوه میزبانی رویدادهای ویژه را به دلیل همه‌گیری COVID-19 تغییر داده است. از آن زمان، همه رویدادها از قبل ضبط شده اند و تنها دو رویداد آخر مهمان داشته اند. اما به نظر می رسد که این شرکت اکنون آماده است تا به روش سنتی خود برای میزبانی رویدادها، حداقل برای کارکنان خود بازگردد. این شرکت سالانه “اجلاس هوش مصنوعی” خود را در این ماه در تئاتر استیو جابز برگزار خواهد کرد.

خبر از بلومبرگ مارک گورمن، که روز دوشنبه گزارش داد که اجلاس داخلی هوش مصنوعی همان قالب‌های قبل از کووید را خواهد داشت. حتی با حضور مهمانان حضوری، این رویداد برای سایر کارمندانی که نمی توانند در آن شرکت کنند پخش می شود. این به دنبال گزارشی است مبنی بر اینکه اپل سیاست‌های COVID-19 خود را کاهش می‌دهد. از این ماه، کارمندان دیگر نیازی به آزمایش COVID-19 ندارند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جالب اینجاست که این رویداد در تئاتر استیو جابز در دفتر مرکزی اپل برگزار خواهد شد و رویداد حضوری نیز برای کارمندان پخش خواهد شد. بنابراین اساساً اپل چگونه رویدادهای رسانه ای قبل از کووید را سازماندهی کرد. باید تعجب کرد که آیا اپل برای عرضه عمومی محصولات نیز به آنجا بازخواهد گشت. https://t.co/uhLv4se9oW

سال گذشته، اپل از تعداد محدودی از توسعه دهندگان دعوت کرد تا مستقیماً از Apple Park در WWDC شرکت کنند. با این حال، این رویداد نیز از قبل ضبط شده بود. اعضای مطبوعات برای شرکت در رویداد معرفی آیفون 14 در سپتامبر 2022 دعوت شدند، اما سخنرانی اصلی نیز به طور کامل از قبل ضبط شده بود.

از رویداد هوش مصنوعی اپل چه انتظاری داریم؟

اکنون که در مورد رویداد هوش مصنوعی اپل صحبت می کنیم، سخت است که بگوییم چه انتظاری داریم. پس از همه، این یک رویداد کارکنان خصوصی است. با این حال، اپل اخیرا بسیاری از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را به دستگاه های خود اضافه کرده است. همانطور که گورمن خاطرنشان کرد، امسال اجلاس هوش مصنوعی اپل در حالی برگزار می شود که پلتفرم هایی مانند OpenAI و ChatGPT در کانون توجه قرار دارند.