اپل یک مهندس را به دلیل ویروس TikTok تهدید به اخراج کرد

کمپبل در ویدیوی خود توضیح داد که او “مهندس سخت افزار تایید شده برای یک شرکت خاص است که دوست دارد در مورد میوه صحبت کند.” او سپس توضیح داد که زنی که گوشی خود را گم کرده است هیچ نگرانی در مورد آن ندارد:

کمپبل در ویدیوی پاسخ خود گفت: «نمی‌توانم دقیقاً به شما بگویم که چگونه این اطلاعات را می‌دانم، اما می‌توانم به شما بگویم که به مدت شش سال یک مهندس سخت‌افزار معتبر برای یک شرکت خاص هستم که دوست دارد در مورد میوه صحبت کند.» قبل از هشدار به کاربر برای گوش ندادن به اخاذین. “تلفن شما در واقع برای آنها بی فایده است و شما تنها کسی هستید که می توانید آنها را نجات دهید و من به شما پیشنهاد می کنم این کار را نکنید.”

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


طبق گزارش‌ها، اپل یک کارمند خود را به دلیل ارسال یک TikTok با نکات و ترفندهای امنیتی آیفون تهدید به اخراج کرده است. همانطور که برای اولین بار توسط لبهبه این کارمند گفته شد که با معرفی خود به عنوان کارمند اپل در ویدیویی درباره محصولات اپل، “سیاست های شرکت” را نقض کرده است.

سپس کمپبل یک ویدیوی بعدی را در TikTok منتشر کرد که در آن وضعیت را با عنوان “اپل عزیز” توضیح داد.

این ویدیو تقریباً بلافاصله در فضای مجازی منتشر شد و در عرض 24 ساعت پس از ارسال بیش از 5 میلیون بار مشاهده شد. با پخش شدن این ویدئو در TikTok، کمپبل از مدیر خود تماس گرفت و از او خواست که ویدیو را حذف کند یا با اقدامات انضباطی “تا و حتی فسخ” روبرو شود.

اپل پاسخی نداد لبه درخواست نظر دهید، اما یک سند داخلی اپل توضیح می دهد: “ما می خواهیم شما خودتان باشید، اما همچنین باید در پست ها، توییت ها و سایر ارتباطات آنلاین احترام قائل باشید.”

من تا قبل از این ویدیو هرگز به عنوان یک کارمند اپل معرفی نشدم. نکته خنده‌دار این است که پس از بررسی سیاست‌ها در رسانه‌های اجتماعی… هیچ کجا نمی‌توانم خود را به‌عنوان کارمند اپل به‌عنوان عمومی معرفی کنم، فقط اینکه نباید این کار را به‌گونه‌ای انجام دهم که باعث شود شرکت بد به نظر برسد.»

صحبت کنید لبه، کمپبل گفت که پاسخ اپل “بر خلاف نحوه معرفی خودمان به عنوان یک شرکت است که به مردم می گوییم متفاوت فکر کنند، نوآوری کنند و راه حل های خلاقانه ارائه دهند.” او در ادامه توضیح داد که دانشی که در ویدیوی اصلی خود به اشتراک گذاشته است، مربوط به دوران او به عنوان کارمند اپل نیست، بلکه از “آموزش فنی و پیشینه گسترده” او ناشی شده است.

https://www.youtube.com/watch?v=-3HDAnDUmk

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این کارمند، پاریس کمپبل، شش سال در خرده فروشی اپل کار کرده است و در حال حاضر به عنوان یک تکنسین تعمیر کار می کند. ویدئویی که توسط کمپبل در TikTok منتشر شد، در پاسخ به ویدئویی از کاربر دیگری بود که آیفون خود را در Coachella گم کرد و سپس پیام‌های متنی تهدیدآمیز دریافت کرد.