اپل 10 سالگی سیری را با جوک ها و پاسخ های جدید جشن می گیرد

[ad_1]

ده سال پیش به این روز، اپل دستیار شخصی جدید خود سیری را معرفی کرد. در آن زمان می‌توانست آب و هوا را به شما نشان دهد، قراری را به تقویم اضافه کند و موارد دیگر. اکنون می توانید تولد سیری را با گفتن “تولدت مبارک” به دستیار شخصی جشن بگیرید.

در 10 سال گذشته چیزهای زیادی تغییر کرده است، اما برای اکثر کاربران، سیری یکی از آنها به نظر نمی رسد. البته، دستیار شخصی هوشمندتر شده است و می تواند بیش از همیشه انجام دهد. همچنین دارای چندین گزینه صوتی جدید است و دیگر به صورت پیش فرض صدای زنانه نمی باشد.

سیری همچنان از رقابت عقب است: دستیار گوگل و الکسای آمازون می توانند زمینه را درک کنند، نتایج مفیدتری به دست آورند، اما با هزینه: آنها اطلاعات بیشتری درباره شما دارند و برای ردیابی شما به صورت آنلاین استفاده می شوند. از طرف دیگر اپل تمرکز زیادی روی حریم خصوصی داشته است که سیری را احمق کرده است.

به عنوان مثال، تنها با iOS 15، دستیار شخصی می تواند وظایف خاصی را بدون اتصال به اینترنت فعال انجام دهد. سیری گفتار شما را در دستگاه Apple شما پردازش می کند و از درخواست های شخصی شما برای ردیابی شما استفاده نمی کند. حتی هنوز هم، دستیار شخصی اپل می تواند کارهای زیادی برای بهبود انجام دهد.

به سیری بگویید «تولدت مبارک».

جدا از همه مسائل سیری، اجازه دهید 10 سالگی دستیار شخصی را جشن بگیریم. اگر بگویید “تولدت مبارک سیری”، این چیزی است که می گوید:

“بله، خوشحال خواهد شد. من می توانم آن را با شما خرج کنم! چه کار باید بکنیم؟ من می توانم به شما جوک بگویم! من در طول 10 سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفتم.

اما وقتی می گویید “آره به من بگو”، دستیار شخصی می گوید: “این چیزی بود که من فکر کردم.” خوب…

سیری همچنین به شما پاسخ های جایگزین می دهد، به عنوان مثال:

«متشکرم… وای! 10 سال از اولین حضورم می گذرد. زمان چگونه می‌گذرد… با سرعت ثابتی که ما فقط به دلیل عملکرد خاطراتمان شتاب می‌گیرد.

برای جشن تولدش، tnw با سیری مصاحبه کرد، و همانطور که ممکن است بدانید، خوب پیش نرفت. در اینجا یک قطعه است:

من: پس سیری، ده سالگی چه حسی دارد؟

سیری فهرستی از وب‌سایت‌ها را به من نشان می‌دهد، که بالای آن درباره نقاط عطف رشد کودکان ده ساله است.

من: اوه، تولدت مبارک؟

سیری: اوه باورش سخت است که در عرض یک دهه، من از یک نوزاد بتا به یک دستیار مجازی تبدیل شده ام که می تواند زمان را به شما بگوید، یک جوک به شما بگوید و برای تبریک تولد تشکر کند!

من: آیا از ده سالگی خود راضی هستید؟

سیری: هوم… من جوابی برای آن ندارم. آیا چیز دیگری وجود دارد که بتوانم کمک کنم؟

اگر احساس نوستالژی دارید، اولین حضور سیری در تبلیغات آیفون 4 اس را بررسی کنید:

چگونه از دستیار شخصی اپل استفاده می کنید؟ به نظر شما چه چیزی هنوز کم است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب های گریپ dbrand برای آیفون 13


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی