اپل 200 میلیون دلار دیگر در فناوری حذف کربن سرمایه گذاری می کند و می خواهد از اسکنر آیفون LiDAR برای تجزیه و تحلیل نتایج استفاده کند.

صندوق جدید از پروژه های حذف کربن با تاثیر بالا برای زنجیره تامین اپل و “پرتفولیوی جدید پروژه های حذف کربن” حمایت می کند.

اپل می‌گوید: «انتظار می‌رود که این پروژه‌ها با هم تا سال ۲۰۲۵ سالانه ۱ میلیون تن دی‌اکسید کربن را از جو حذف کنند.» حذف کربن برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی و دستیابی به اهداف جهانی آب و هوا ضروری است، همانطور که توسط نهادهای علمی برجسته مانند IPCC برجسته شده است.

می توانید بیانیه مطبوعاتی کامل اپل را در وب سایت آن بیابید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی به عنوان بخشی از این توسعه، اپل تا 200 میلیون دلار اضافی در صندوق جدید سرمایه گذاری خواهد کرد که مدیریت دارایی های آب و هوایی – سرمایه گذاری مشترک مدیریت دارایی HSBC و گرده افشانی – مدیریت خواهد کرد. سبد جدید همچنین با هدف حذف 1 میلیون تن دی اکسید کربن در سال در اوج خود در حالی که بازدهی مالی برای سرمایه گذاران ایجاد می کند. برای تامین کنندگان اپل که در این صندوق شریک می شوند، همچنین راه جدیدی را برای ادغام پروژه های حذف کربن با تاثیر بالا در حین کربن زدایی به آنها ارائه می دهد.

هفته گذشته، اپل به‌روزرسانی دقیقی در مورد پیشرفت خود به سمت زنجیره تأمین کاملاً خنثی از کربن تا سال 2030 ارائه کرد. اکنون این شرکت همکاری جدیدی با مدیریت دارایی آب و هوا برای گسترش “نوآوری صندوق بازسازی برای حذف کربن” خود اعلام کرده است.

اهداف اپل از طریق سرمایه گذاری اولیه خود با Conservation International و Goldman Sachs شامل احیای 150000 هکتار از “جنگل های کار پایدار تایید شده” و حفاظت از 100000 هکتار از جنگل های بومی، مراتع و تالاب ها است.

در اطلاعیه امروز، اپل اعلام کرد که تا 200 میلیون دلار اضافی در صندوق سرمایه گذاری خواهد کرد. این مدیریت توسط Climate Asset Management که یک سرمایه گذاری مشترک بین HSBC Asset Management و Pollination است، مدیریت خواهد شد.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

اپل در یک بیانیه مطبوعاتی فاش کرد که این توسعه “تعهد کامل خود را برای پیشبرد پروژه های حذف کربن با کیفیت بالا و مبتنی بر طبیعت” دو برابر خواهد کرد. صندوق بازگردانی اولین بار در سال 2021 با “تعهد تا سقف 200 میلیون دلار با Conservation International و Goldman Sachs” معرفی شد.

اپل صندوق بازیابی را برای تشویق سرمایه‌گذاری‌های جهانی برای حفاظت و بازیابی اکوسیستم‌های حیاتی و مقیاس راه‌حل‌های حذف کربن طبیعی ایجاد کرد. این رویکرد همچنین به رسیدگی به انتشار گازهای گلخانه ای باقیمانده کمک می کند که شرکت ها هنوز نمی توانند از آن اجتناب کنند یا با فناوری موجود کاهش دهند.

سرانجام، اپل اعلام کرد که برای کمک به نظارت و اندازه‌گیری بهتر نتایج پروژه‌های Restore Fund، «فناوری‌های نوآورانه سنجش از راه دور را به کار می‌گیرد». همچنین “استفاده از اسکنر LiDAR در آیفون را برای بهبود قابلیت های نظارت میدانی بررسی می کند.”