اپل 25 میلیون دلار به CNote برای حمایت از جوامع رنگی اختصاص می دهد

[ad_1]

CNote یک پلت فرم سرمایه گذاری تاثیرگذار تحت رهبری زنان است که از فناوری برای سرمایه گذاری در جوامع مختلف استفاده می کند. امروز اعلام شد، اپل از پلتفرم CNote برای بازپرداخت 25 میلیون دلار به جوامع محروم در سراسر ایالات متحده استفاده می کند. این یکی از تلاش های متعدد این غول فناوری برای رسیدگی به نابرابری نژادی در سراسر کشور است.

بودجه 25 میلیون دلاری نیز بخشی از برنامه اپل است ابتکار برابری نژادی و عدالت، با هدف پرداختن به نژادپرستی سیستماتیک و گسترش فرصت های سرمایه برای رنگین پوستان. علاوه بر این، این تلاش بر اساس تعهدات قبلی اپل برای گسترش دامنه توانمندسازی اقتصادی برای کارآفرینان اقلیت است.

ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم همه به فرصتی برای دنبال کردن رویاهای خود و ایجاد آینده مشترک ما دسترسی دارند. با همکاری با CNote برای جمع‌آوری وجوه به طور مستقیم به جوامعی که از لحاظ تاریخی منابع کمتری دارند از طریق مؤسسات مالی محلی آن‌ها، می‌توانیم از سهام، کارآفرینی و دسترسی حمایت کنیم.

لیزا جکسون، معاون محیط زیست، سیاست و ابتکارات اجتماعی اپل

بودجه در حال حاضر به خوبی خرج شده است

از زمان سپرده گذاری، پول به موسسات مالی متمرکز در سراسر ایالات متحده واریز شده است. در مجموع، 25 میلیون دلار برای دسترسی به سرمایه و محصولات و خدمات مالی در بازارهایی که از نظر تاریخی ضعیف هستند، ادامه خواهد داد. سرمایه به بانک Cherokee County در اوکلاهاما اهدا شد که 95٪ در جامعه آن سپرده خواهد شد.

CNote سپرده های مشتریان را به حساب های بیمه شده FDIC و NCUA در مؤسسات مختلف ماموریت محور، مانند اتحادیه های اعتباری تعیین شده با درآمد پایین (LID) و مؤسسات سپرده پذیر اقلیت (MDI) منتقل می کند.

کسب‌وکارها فرصت بزرگی برای کمک به جوامع در سراسر ایالات متحده دارند تا با تغییر روش مدیریت ذخایر نقدی خود به رشد خود کمک کنند، و ما از دیدن اپل در خط مقدم این روند نوظهور هیجان‌زده هستیم. از طریق پلتفرم خود، ما قبلاً انتقال سپرده های اپل به جوامع کم درآمد و جوامع رنگین پوست را آغاز کرده ایم.

کاترین برمن، مدیر عامل CNote

این نوع سپرده ها به ایجاد مسکن مقرون به صرفه و وام های مشاغل کوچک کمک می کند و در عین حال جایگزین مناسبی برای وام های غارتگرانه است. این فقط اپل نیست که با CNote برای ارائه این سپرده ها کار می کند – Mastercard، PayPal، Netflix و دیگران نیز این کار را انجام می دهند.

گرفتن 9to5Mac

این پیشنهاد ۲۵ میلیون دلاری با CNote بخشی از تمایل اپل برای تبدیل شدن به یک شرکت برای همه است. همچنین من را به یاد پایان آن می اندازد باور شرکتی اپل:

تعهد اپل به تنوع مدت زیادی است که این شرکت به بهبود تلاش های خود ادامه می دهد. در مجموع، این نشان می دهد که اپل پول خود را در جایی که می خواهد صرف می کند، و من امیدوارم که در آینده نیز ادامه یابد.

درباره طرح‌های متنوع اپل بیشتر بدانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی