اپل 28 شغل جدید هوش مصنوعی را در ماه می پست می‌کند و می‌گوید هوش مصنوعی مولد آیفون را تغییر خواهد داد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اپل که توسط TechCrunch شناسایی شد، در چند هفته گذشته واقعاً نقش‌های باز در هوش مصنوعی را افزایش داده است. در حالی که اپل هنوز در حال استخدام است و همیشه تعدادی شغل در زمینه هوش مصنوعی با اندازه شرکت باز خواهد داشت – افزودن 28 فرصت جدید هوش مصنوعی در 19 روز گذشته، از جمله تعدادی که به طور خاص به “هوش مصنوعی مولد” اشاره می کند، قابل توجه است.

تنوع، تعداد و تازگی این فهرست‌های شغلی جدید هوش مصنوعی نه تنها کار اپل را بر روی ویژگی‌های هوش مصنوعی زبان طبیعی تأیید می‌کند، بلکه هوش مصنوعی مولد را که می‌توان در سرتاسر پلتفرم‌هایش به کار برد. -فرم‌ها و خدمات به طرق مختلف.

به طور کلی، در حال حاضر 88 شغل باز در اپل با “AI” در عنوان وجود دارد. بیش از 1/3 از آنها در این ماه جدید هستند و 48 مورد از آنها (بیش از 1/2) در مارس 2023 جدید هستند. اپل در مورد هوش مصنوعی در حاشیه نیست.

در همین راستا، OpenAI به تازگی ChatGPT را برای آیفون روز گذشته راه اندازی کرد:

9to5Mac اخیراً دریافته است که اپل در حال آزمایش ویژگی‌های جدید تولید زبان طبیعی برای سیری است و آخرین آگهی‌های شغلی شامل نقش‌هایی است که متناسب با آن شغل هستند.

اپل به تازگی سایر مشاغل جدید AI/ML را منتشر کرده است:

بیشتر مشاغل جدید هوش مصنوعی مربوط به نقش‌هایی در کوپرتینو هستند، اما برخی از آنها در سن دیگو، آستین، سیاتل و جاهای دیگر مستقر هستند.

اپل چقدر به هوش مصنوعی مولد برای آیفون و آیپد اهمیت می دهد؟

کوک در توصیف هوش مصنوعی مولد اغراق نکرده است، یکی از شرح وظایف جدید می گوید اپل انتظار دارد که هوش مصنوعی مولد آیفون و آیپد را «تبدیل» کند.

اما او این بیانیه را با اشتیاق از این حوزه به پایان رساند و گفت که اپل هوش مصنوعی را «بزرگ» می‌بیند و به سرمایه‌گذاری در فناوری‌های مرتبط برای محصولات خود ادامه خواهد داد.

آیا در مورد هوش مصنوعی مولد هیجان زده هستید؟ آیا از اینکه چگونه آخرین پیشرفت ها در این زمینه می تواند نحوه ارتباط مردم، ایجاد، اتصال و مصرف رسانه ها را تغییر دهد هیجان زده هستید؟ اکنون تصور کنید که برای تحقق بخشیدن به این چشم انداز در پلتفرم های موبایل محبوبی که توسط میلیاردها نفر استفاده می شود کار کنید. این فرصت شماست تا به یک گروه اصلی اختصاصی در سازمان تجربه سیستم هوشمند اپل بپیوندید، گروهی که نحوه تغییر فناوری‌های هوش مصنوعی مولد پلتفرم‌های محاسباتی موبایل اپل را شکل خواهد داد.

در حالی که تیم کوک، مدیر عامل شرکت، البته هیچ جزئیاتی در مورد آنچه که اپل روی هوش مصنوعی نسل بعدی کار می کند به اشتراک نمی گذارد، اخیراً گفت که هوش مصنوعی مولد “مطمئناً بسیار هیجان انگیز است.” او ادامه داد که وقتی صحبت از فناوری مانند ChatGPT می شود، “تعدادی از مسائل وجود دارد که باید حل شوند، زیرا در چندین مکان مختلف درباره آنها صحبت می شود.”

دیروز مشخص شد که اپل استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT OpenAI را ممنوع کرده است، با این حال، این بدان معنا نیست که این شرکت با جدیت روی برنامه های هوش مصنوعی مولد خود کار نمی کند. تنها در سه هفته اول ماه می، اپل با جستجوی مهندسان ارشد، محققان، مدیران پروژه های ویژه و غیره، 28 شغل جدید متمرکز بر هوش مصنوعی اضافه کرد. با نگاهی به تصویر بزرگ، این شرکت می گوید که انتظار دارد هوش مصنوعی مولد «پلتفرم های محاسباتی موبایل اپل را متحول کند».

در مورد اینکه چرا اپل حداقل برخی از کارمندان خود را از استفاده از ChatGPT و سایر ابزارهای هوش مصنوعی مشابه منع کرده است، امنیت و حفظ حریم خصوصی دلایل اصلی هستند. اپل نمی خواهد اطلاعات اختصاصی توسط ابزارهای شخص ثالث به خطر بیفتد.

من این بیانیه را در شرح شغل “مهندس تحقیقات مدل سازی مولد بصری” یافتم که در آن اپل نقشی را برای پیوستن به “گروهی که نحوه تغییر فناوری های هوش مصنوعی مولد پلتفرم های محاسباتی موبایل اپل را شکل می دهد” پیشنهاد می کند.