اپل 40 سالگی خود را در استرالیا جشن می گیرد

اپل روز پنجشنبه ۴۰ سالگی کسب و کار خود را در استرالیا جشن می گیرد. و به همین دلیل، این شرکت تعدادی ابتکار عمل را اعلام کرده است که نه تنها به جامعه محلی، بلکه به سیاره زمین نیز کمک خواهد کرد. از جمله این طرح‌ها، پروژه‌هایی برای ترویج استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و فرصت‌های کدگذاری جدید برای استرالیایی‌ها است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


کار دیگری که اپل برای سرمایه گذاری در استرالیا انجام می دهد، حمایت از جامعه بومی محلی است. این شرکت به سازمان‌های تحت رهبری بومی کمک مالی خواهد کرد تا به این افراد کمک کند تا با استفاده از فناوری، رونق اقتصادی خود را ایجاد کرده و به پیش ببرند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه ها می توانند جزئیات کامل را در وب سایت اپل استرالیا بیابند.

اما برنامه های اپل فراتر از محیط زیست است. این شرکت همچنین در حال گسترش همکاری خود با دانشگاه RMIT ملبورن و دانشگاه فناوری سیدنی (UTS) است تا آموزش کدنویسی را برای دانشجویان بیشتری در سراسر کشور ارائه دهد. از سال 2017، اپل و RMIT دوره های آنلاین را با استفاده از زبان برنامه نویسی سوئیفت ارائه کرده اند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این کمک‌ها مکمل همکاری‌های آموزشی مداوم اپل در شمال شرقی آرنهم و استرالیای غربی است، جایی که متخصصان آموزش به مدارس کمک می‌کنند از iPad برای حفظ تکنیک‌های آموزشی سنتی، جشن خلاقیت، هنر، موسیقی و حفظ زبان‌های بومی استفاده کنند.

اواخر امسال، اپل برنامه‌هایی را برای برنامه‌های بنیادی جدید باز خواهد کرد که دوره‌های چهار هفته‌ای در زمینه اصول توسعه اپلیکیشن در سوئیفت ارائه خواهند کرد. انتظار می رود کلاس ها در اوایل سال 2023 شروع شود. در حال حاضر، فروشگاه App از بیش از 160000 شغل در سراسر استرالیا پشتیبانی می کند.

اپل با هدف خنثی کردن انتشار کربن تا سال 2030 متعهد شده است که انتقال به انرژی پاک را در عملیات خود در استرالیا تسریع بخشد. این شرکت یک مزرعه بادی جدید در کوئینزلند برای تولید انرژی پاک خریداری کرد. انتظار می رود مزارع مشابه دیگری در سال 2026 به بهره برداری برسند. این مزارع با هم معادل انرژی مورد نیاز برای تامین برق 80000 خانه را تامین خواهند کرد.

در یک بیانیه مطبوعاتی، تیم کوک، مدیر عامل اپل گفت که “مفتخر است که تاریخ طولانی اپل را در استرالیا جشن می گیرد.” به گفته کوک، اپل بسیار “خوش شانس” است که شرکا، همکاران و مشتریان بسیار خوبی در کشور دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، اپل به همکاری با مردم استرالیا ادامه خواهد داد تا “جهان را به مکانی عادلانه تر و عادلانه تر برای همه تبدیل کند”.

و اگر دقیقاً نمی‌پرسید که این شرکت چگونه این کار را انجام خواهد داد، اپل سه برنامه بزرگ خود را برای استرالیا به اشتراک گذاشته است. اولین مورد مربوط به انرژی های تجدیدپذیر است.

چگونه اپل در استرالیا سرمایه گذاری می کند