اپل 50 میلیون دلار “صندوق توسعه کارکنان فروشنده” را اعلام کرد

با IOM و ILO، اپل همچنین این کار را برای ایجاد برنامه‌ها و آموزش‌های جدید گسترش خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که کارگران بخشی از محیط‌هایی هستند که ایمنی، احترام و رشد بخشی از قوانین رفتاری است.

به عنوان بخشی از تعهد جدید 50 میلیون دلاری و ساخت بر اساس سابقه طولانی اپل در فضا، این شرکت در کنار شرکای زنجیره تامین برای تقویت صدای کارگران کار می کند. این شامل حمایت از برنامه های حقوق کارگران ایجاد شده توسط سازمان بین المللی کار (ILO) برای افراد در صنعت الکترونیک و کاری است که سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) برای گسترش آموزش های حقوقی و گسترش استخدام نیروی کار مسئول پیشرو در صنعت انجام می دهد. ابزار. .

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل این خبر را در یک بیانیه مطبوعاتی صبح چهارشنبه اعلام کرد. این شرکت توضیح می دهد که صندوق 50 میلیون دلاری “دسترسی به فرصت های یادگیری و توسعه مهارت ها” را برای اعضای زنجیره تامین خود گسترش می دهد. بیانیه مطبوعاتی توضیح می دهد:

می‌توانید پست کامل Apple Newsroom را پیدا کنید که این خبر جدید را اعلام می‌کند ابتکار عمل در سایت خود.

این سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری شامل ابتکارات آموزشی جدید برای “آموزش رهبری و گواهینامه های فنی برای دوره های کدگذاری، رباتیک، و اصول تولید پیشرفته، از جمله تولید سبز” خواهد بود.

اپل دارد اعلامیه یک “صندوق توسعه کارمندان تامین کننده” جدید 50 میلیون دلاری، که به گفته او به “پشتیبانی از ابتکارات گسترده برای مردم در سراسر زنجیره تامین خود کمک می کند.” به عنوان بخشی از این اعلامیه، اپل می گوید که با سازمان بین المللی کار، سازمان بین المللی مهاجرت و کارشناسان آموزش همکاری می کند.

اپل همچنین شانزدهمین سالانه خود را منتشر کردمردم و محیط زیستگزارش زنجیره تامین، که شامل جزئیات بیشتری در مورد “چگونه اپل و تامین کنندگان آن از مردم در سراسر زنجیره تامین شرکت، انتقال به انرژی پاک و سرمایه گذاری در نقطه حمایت می کنند” است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: