اپل Damus را از اپ استور در چین حذف کرد. انگیزه های پوچ

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل دیروز پس از اینکه به توسعه دهندگان گفته شد که برنامه Nostr “شامل محتوای غیرقانونی در چین” است، Damus را از اپ استور خارج کرد.

اما همانطور که اظهار نظر کنایه آمیز کاسارین نشان می دهد، این تصمیم به هیچ وجه تعجب آور نیست. دولت چین می‌خواهد بر اطلاعاتی که شهروندانش می‌توانند ببینند، کنترل کامل داشته باشد، و ترسش در اینجا این است که Nostr چیزی است که نمی‌تواند آن را کنترل کند، چه مستقیم و چه با تهدید شرکتی که آن را اداره می‌کند – زیرا «هیچ شرکتی آن را اداره می‌کند.» .

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


Damus یک برنامه آیفون است که به شما امکان می دهد از Nostr با ظاهر و احساسی مشابه توییتر استفاده کنید.

این ادعا که Damus – یا هر مشتری Nostr – حاوی محتوای غیرقانونی است، البته مزخرف است. برنامه حاوی هیچ محتوایی نیست. این مانند تحریم سافاری است زیرا می توان از آن برای دسترسی به وب سایت های سازمان های تروریستی استفاده کرد.

طبق CAC، درخواست شما مقررات مربوط به ارزیابی ایمنی سرویس های اطلاعاتی مبتنی بر اینترنت را که دارای ویژگی افکار عمومی یا قابلیت بسیج اجتماعی هستند، نقض می کند.

داموس بالاخره این هفته وارد اپ استور شد.

اپل Damus را از چین حذف کرد

به اطلاع شما می‌رسانیم که درخواست شما به درخواست CAC (اداره فضای مجازی چین) از اپ استور چینی حذف می‌شود، زیرا حاوی محتوای غیرقانونی در چین است که با بررسی App Store مطابقت ندارد. رهنمودها:

البته اکثر شبکه های اجتماعی توسط شرکت های فناوری ایجاد و کنترل می شوند. شما به یک حساب کاربری نیاز دارید و آنها می توانند تصمیم بگیرند که چه چیزی می تواند منتشر شود و چه چیزی نمی تواند منتشر شود. آنها همچنین می توانند تمام داده هایی را که می خواهند جمع آوری کنند.

اپل اکنون Damus را از اپ استور چین حذف کرده است. توسعه دهنده Damus William Casarin یک اسکرین شات از بررسی ارسال کردکه مدعی شد حاوی محتوای غیرقانونی است.

برنامه ها باید با تمام الزامات قانونی همه مکان هایی که آنها را در دسترس قرار می دهید مطابقت داشته باشد (اگر شک دارید، با وکیل مشورت کنید). ما می دانیم که پیچیده است، اما این مسئولیت شماست که درک کنید و مطمئن شوید که برنامه شما با تمام قوانین محلی مطابقت دارد، نه فقط دستورالعمل های زیر. و البته، برنامه هایی که درخواست، ترویج یا تشویق رفتار مجرمانه یا آشکارا بی پروا می کنند، رد خواهند شد.

اپل بارها این برنامه را رد کرده است و دستورالعمل های بررسی برنامه را که برای یک سرویس شبکه اجتماعی اعمال می شود، اعمال می کند. در واقع، تمام کاری که Damus انجام می دهد این است که دسترسی به فیدهای Nostr را فراهم می کند، بنابراین دقیق تر است که آن را به عنوان یک مرورگر وب در نظر بگیریم، با توسعه دهندگان که هیچ کنترل یا مسئولیتی بر محتوای آن فیدها ندارند.

اپل، طبق معمول، در اینجا در وسط قرار گرفته است. اتکای این کشور به چین به‌عنوان پایگاه تولیدی و بازار دوم به این معناست که جرأت نمی‌کند تحریم‌های دولتی را که ممکن است به دنبال داشته باشد، در صورت نادیده گرفتن هر یک از دیکته‌هایی که دریافت می‌کند، به خطر بیندازد.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

Nostr متفاوت است، زیرا کسی مالک یا کنترل آن نیست. هر کسی می تواند به طور مؤثر پیامی را که برای دوستان شما یا همه افراد ارسال می شود، هر طور که بخواهید پخش کند. در اینجا می توانید توضیح دقیق تری پیدا کنید.

اپلیکیشن داموس

Nostr یک پروتکل باز است که می توان از آن برای ساخت طیف گسترده ای از خدمات استفاده کرد، اما برنامه اصلی در حال حاضر امکان استفاده از آن برای ساخت موثر شبکه رسانه اجتماعی مشابه توییتر شماست.

کاسارین آن را با تک کامنت “تکان دهنده” پست کرد و گفت که آن را قاب خواهد کرد.

گرفتن 9to5Mac

اپل قبلاً این درخواست را رد کرده بود همه اپ استورهای آن، و به همان دلیل پوچ…

توضیح مختصر Nostr