اپل Gangnam در ماه مارس افتتاح شد. Samsung Gangnam به دنبال

پنج سال از زمان برنامه ریزی تا افتتاح زمان زیادی است، اما به نظر می رسد مقیاس پروژه می تواند دلیل آن باشد، بازسازی نمای بیرونی ساختمان و شامل شش طبقه.

این منطقه احتمالا از روز اول در رادار اپل بود.

Samsung Gang Nam

این مرکز با یک زیرزمین و پنج طبقه بالاتر از زمین، دستگاه های موبایل، تلویزیون و لوازم خانگی سامسونگ الکترونیکس را به نمایش می گذارد و سبک زندگی را با ارتباط بین محصولات معرفی می کند.

با راه اندازی Apple Pay، اپل به گسترش خود ادامه می دهد

آنجلا آرندتس، رئیس وقت خرده‌فروشی، در آن زمان گفت که این شرکت برای افتتاح اولین فروشگاه خود در سئول هیجان‌زده است و “ما مشتاقانه منتظر ادامه توسعه در کره هستیم.”

این شرکت به این دلیل شناخته شده است که در سال 2018 تصمیم به افتتاح فروشگاه گرفت و در مرحله بازسازی ساختمان تاسیسات شرکت کرد که نمای بیرونی آن هویت سامسونگ الکترونیکس را منعکس می کند. […]

به گفته منابع صنعتی، این شرکت به دنبال مقابله با استراتژی توسعه اپل در کشور است.

عکس ساختمان اداری سامسونگ: Valentyn Chernetskyi/Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

در همین حال، اپل با راه اندازی Apple Pay به گسترش حضور خود در کره جنوبی ادامه می دهد. ما ابتدا آن را در کد iOS 16.4 مشاهده کردیم و سرویس کیف پول موبایل در ماه مارس فعال شد.

Gangnam در سال 2012 به لطف آهنگ کی پاپ Psy “Gangnam Style” به یک نام آشنا در سراسر جهان تبدیل شد. این آهنگ از سبک زندگی الهام گرفته شده بود. ویکی خاطرنشان می کند که در این موزیک ویدیو، “Psy را می توان در حال رقصیدن در بالای برج ASEM با برج تجارت در پس زمینه” دید.

اولین فروشگاه اپل در بازار خانگی کره ای سامسونگ، Apple Garosugil، در سال 2018 افتتاح شد. بر اساس مفهوم “میدان های شهر” سازنده آیفون، اپل Garosugil در نظر گرفته شده بود تا منطقه خرید را متحول کند.

این حرکت – و بیانیه – ظاهراً سامسونگ را نگران کرد، زیرا طبق گزارش ها، در همان سال برنامه ریزی های خود را برای فروشگاه پرچمدار خود در سئول آغاز کرد.

از آن زمان، اپل با سه فروشگاه اپل دیگر: Apple Myeongdong، Apple Jamsil و Apple Gangnam، جای پای خود را در قلمرو داخلی سامسونگ بیشتر گسترش داده است.

گانگنام

فروشگاه Apple Gangnam در زادگاه سامسونگ کمی بیش از یک ماه پیش افتتاح شد و گزارش جدید می گوید که این شرکت کره ای برنامه های بلندپروازانه ای برای مقابله با آن دارد.

گانگنام یکی از ثروتمندترین محله های شهر است و از آن به عنوان «بورلی هیلز سئول» یاد می شود. این منطقه محل استقرار بیشتر شرکت‌های بزرگ جهان است و بسیاری از برندهای لوکس فروشگاه‌های خرده‌فروشی شاخص در اینجا دارند، از جمله Cartier و Vera Wang، و همچنین مرکز تجارت جهانی سئول، همچنین به عنوان COEX شناخته می‌شود.

در پایان ماه ژوئن، شرکت Samsung Electronics فروشگاه پرچمدار جدید سامسونگ Gangnam خود را در نزدیکی ایستگاه Gangnam، محله ای مجلل در سئول افتتاح خواهد کرد. […]

گفته می شود که او قصد دارد یک فروشگاه شش طبقه Samsung Gangnam را به عنوان بخشی از تلاش “برای مقابله با استراتژی توسعه اپل در کشور” افتتاح کند.

داستان از سال 2018 شروع می شود

THE کره اقتصادی دیلی گزارش می دهد که انتظار می رود یک فروشگاه Samsung Gangnam در ماه آینده افتتاح شود.