اچ تی سی اِرم جی اس ام خدمات موبایل اِرم | 9to5mac Farsi

گوشی های اچ تی سی قابلیت های فراوانی دارند که عده ای از آن بی خبر هستند. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که چند روش تنظیمات گوشی اچ تی سی را به شما معرفی کنیم. به نظر می‌رسد ضرردهی مستمر، هنوز گلوی شرکت اچ تی سی HTC را آنطور که باید فشار نداده است، چرا که این گوشی‌ساز تایوانی تصمیم دارد تا پیش از انتهای سال جاری یک گوشی هوشمند جدید معرفی و روانه بازار کرده و همچنین در سال 2019 نیز به نوآوری در دنیای موبایل ادامه بدهد.

گوشی اچ تی سی Desire 10 Pro | حافظه 64 رم 4 گیگابایت ا HTC Desire 10 Pro 64/4 GB

تیم ارتباطات موبایل ۷ دارای فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، یوتیوب ، گوگل پلاس ، تویتر و پینترست می باشد که بسیار علاقه مند هستیم مشتریان گرامی ما را در این بستر ها دنبال کنند. شرکت اچ تی سی HTC طی سال‌های اخیر وضعیت بسیار بدی را تجربه کرده و با شیبی زیاد در حال از دست دادن اندک سهم خود در بازار موبایل است. با این حال، شرکت اچ تی سی HTC تصمیم دارد در سال آینده، گوشی هوشمند HTC جدیدی ارائه کند. اچ‌تی‌سی از سال ۲۰۱۲ و شروع قدرت و پیشرفت اندروید با نسخه ۴، وارد رقابتی سخت با دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی، از جمله ال‌جی، سامسونگ، سونی و هواوی شد. در آن زمان اچ‌تی‌سی با کیفیت‌ترین گوشی‌های دنیا را می‌ساخت که در بین مدل‌های مختلف به عنوان زیباترین و خوش دست‌ترین مدل‌ها شناخته می‌شدند.

این شرکت در سال 1997 توسط چروانگ و پیترچو پایه گذاری شد و به ساخت نخستین دستگاه گوشی لمسی قابل حمل و اولین دستگاه با سیستم عامل مایکروسافت معروف است. همچنین پشتیبانی از اینترنت 4G برای اولین بار توسط شرکت اچ تی سی انجام شد. تنظیمات گوشی اچ تی سی کار دشواری نیست و ما در این مقاله قصد داریم چند روش برای تنظیمات دستی بخش های مختلف گوشی اچ تی سی را توضیح دهیم. لازم به ذکر است، کارشناسان تعمیر موبایل همیشه و همه جا جهت رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تلفن همراه در کنار شما هستند. برای خرید گوشی های موبایل اچ تی سی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های اچ تی سیمراجعه نمایید. لازم به ذکر است تا پایان سال 1395 این فروشگاه با نام اِم آر سافت فعالیت داشت.

  • تیم انبار و خرید موبایل ۷ یکی از بهترین تیم های حال حاضر ایران در این موضوع می باشد و تمام تلاش خود را در جهت ارائه مناسب ترین قیمت گوشی در ایران از سر گرفته است.
  • استفاده از مطالب فروشگاه قسطیکو فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم.
  • شرکت اچ تی سی HTC طی سال‌های اخیر وضعیت بسیار بدی را تجربه کرده و با شیبی زیاد در حال از دست دادن اندک سهم خود در بازار موبایل است.
شرکت اچ تی سی اگرچه در دنیای موبایل به وضعیت بسیار بدی دچار شده است، اما در عوض در پلتفرم‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی موفق عمل کرده و تصمیم دارد تولید محتوا در این زمینه‌ها را ادامه بدهد. این شرکت تایوانی عقیده دارد هدست‌ها (واقعیت مجازی) و گوشی های هوشمند تکنولوژی‌هایی مرتبط با هم هستند. از طرفی می‌دانیم پخش بی‌دردسر محتواهای واقعیت مجازی و افزوده، نیازمند عدم وجود هرگونه تاخیر در ارسال و دریافت داده است، به همین دلیل شبکه موبایل 5G نیز باید در دسترس باشد. وجود یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی، وجه اشتراک هر دو گوشی اچ تی سی است؛ اما دوربین سلفی دیزایر 12 اس به جای سنسور 5 مگاپیکسلی، از یک سنسور 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ظرفیت باتری آن نیز از 2730 به 3075 میلی‌آمپر ساعت افزایش یافته؛ هر چند که سیستم عامل دستگاه همچنان اندروید 8.1 اوریو (با رابط کاربری HTC Sense) باقی مانده است.

با رونمایی از گوشی اچ تی سی HTC دیزایر 12 اس ، بر تنوع محصولات میان‌رده‌ی کمپانی تایوانی افزوده شد. این اسمارت فون را می‌توان نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی اچ تی سی HTC دیزایر 12 معرفی کرد که در اوایل سال جاری، همراه با مدل پلاس عرضه شده بود. برای خرید گوشی های موبایل اچ تی سی از کاربران به صفحه گوشی های اچ تی سی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. کیف های چرمی، محبوب ترین محافظ برای کاربران گوشی های اچ تی سی محسوب می شوند زیرا به خوبی لبه های گوشی های این برند را پوشش می دهند.

http://1gamer.ir

اچ‌تی‌سی سابقاً یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان شناخته می‌شد و بیشتر تولیدات این شرکت را مدل‌های مختلف گوشی‌های این شرکت تشکیل می‌دادند، اما با کنار رفتن این شرکت از صحنه رقابت، این شرکت درحال حاضر تنها یک مدل گوشی هوشمند تولید و عرضه می‌کند. تولیدات دیگر این شرکت درحال حاضر، شامل چندین مدل هدفون، چند محصول مرتبط به فناوری 5G و همچنین محصولات واقعیت مجاز می‌شود. مجله خبری محصولات اپل ما با ایجاد محتواهای معرفی محصولات، جعبه گشایی، بررسی، مقایسه و نمودار قیمت در محصولات توانسته‌ایم روند انتخاب و خرید گوشی و سایر محصولات را آسان‌تر کرده و طعم لذت‌بخش خرید اینترنتیرا به مشتریان خود منتقل کنیم. اچ‌تی‌سی ایرانی فعالیت تخصصی خود را از سال 1388 آغاز کرده است و با چیدمان کادر فنی متخصص خود در این زمینه برتوانایی خود جهت جلب رضایت مشتریان گامی محکم برداشته است.

HTC One V