اچ تی سی دیزایر 20 پلاس با تراشه اسنپدراگون 720G معرفی شد 9to5mac Farsi

ممکن است در همان ابتدای پیدایش مشکل آبخوردگی گوشی، گوشی واکنش خاصی نسبت به حضور رطوبت نشان ندهد. نگاه کلی به طراحی این گوشی نشان میدهد، اپل سنتشکنی کرده و کالایی تولید کرده تا از هر نظر با نسخههای قبلی آیفون متفاوت باشد. اپل هم در آیفون 10 سنگتمام گذاشته و از تکنولوژی پیشرفتهی تشخیص چهره استفاده کرده تا آیفون جدید، صاحبش را با یک نگاه بشناسد. این تمام ماجرا نیست؛ اگر آیفون 10 بین افراد زیادی که چهرهشان را نمیشناسد دستبهدست شود، دیگر به شناخت چهره عکسالعمل نشان نمیدهد و حتما باید از پین یا پسوورد برای بازکردن آن استفاده کنید تا دوباره صورتتان را بشناسد. این نشان میدهد، فاصلهی لبهها تا نمایشگر تا جای ممکن از طراحی جدیدترین آیفون اپل حذف شده است. بسیاری از برنامهها باحالتی شبیه به آیفون 8پلاس نمایش داده میشوند، برنامههایی هم هستند که تمام صفحهنمایش را پر میکنند؛ اما آنطورکه باید کامل نیستند و از لبهها استفادهی لازم را نکردهاند؛ البته لیست برنامهها و بازیهایی که با iPhone x هماهنگی دارند، در فروشگاه اپل قابلدیدن است. سپس مطابق عکس یک نخ نازک و بلند زیر باتری قرار دهید و به در طول باتری بکشید تا چسب ها جدا شوند.

استقبال زیاد کاربران گوشی شیائومی ردمی نوت 8 در جهان و به ویژه در ایران، خیلی زود این گوشی را به یکی از پرفروشترین گوشیهای کمپانی شیائومی در کشورمان بدل کرد. آیفونهای جدید اپل به ترتیب آیفون 8 (iPhone 8)، آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) و آیفون ایکس (iPhone X) نام دارند. آنها تجزیه و تحلیل هایی دارند اما به بینشهای دقیقی که منجر به یک سری آزمایشات فرضیه محور میشود، نگاه نمیکنند. چهار متن متحول شده سیاسی در مقاله تحلیل گردید. در این مقاله قصد معرفی ویژگیهای گوشی آیفون X، (iPhone X) را داریم. این گوشی آخرین آیفونی بود که استیو جابز دید!

اگر امکان دارد نوک چسب را با انگشت یا انبر نوک تیز گرفته و دوباره به سمت بیرون بکشید. مواظب باشید هنگام جدا کردن سر چسب نواری از باتری، باتری را سوراخ نکنید چون مواد شیمیایی موجود در باتری باعث آسیب به گوشی می شود. اصلا فکرش را هم نکنید که هنگام کارکردن با این گوشی مکثی احساس کنید. قسمت پایین اسپیکر با چسب به شاسی گوشی متصل است. معمولا هنگام کشیدن به بیرون چسب پاره می شود. همچنین هنگام کشیدن چسب به باتری فشار وارد نکنید و برای نگه داشتن گوشی دو طرف شاسی گوشی را بگیرید. این مورد حتی در انجام پردازشهای سنگین هنگام استفاده از دوربین برای افزودن واقعیت مجازی، هنگام استفاده از اطلاعات بیومتریک صورت شما هنگام بازکردن قفل گوشی، ساختن Animoji یا خروجیگرفتن از عکسهای پرتره که درجهیک هستند، دیده نمیشود، چه برسد به آنکه هنگام بازیکردن یا بازکردن چند برنامه کنار هم، دیده شوند.

استفاده از ماسک، عکس یا موارد مشابه نمیتواند امنیت اطلاعات شما را به خطر اندازد؛ اما اگر برادر یا خواهر دوقلو دارید، باید برای امنیت اطلاعاتتان نگران باشید. Galaxy Z Fold 2 2020 سامسونگ پشتیبانی از S Pen و مقاومت IPX8 در برابر آب را ارائه میکند. از نظر فیزیکی نیز این تلفن همراه آیفون کمی ضعیفتر از گوشیهای اپل نسل جدید است و به جای عمق 6 متری تنها تا عمق 2 متری در برابر آب مقاومت دارد. سه لنزی که در قاب پشتی iPhone 11 Pro ظاهری خشن را به گوشی دادهاند. اپل پا جای پای سامسونگ گذاشته و برای داشتن ظاهری امروزی و استفاده از جدیدترین فناوریهای روز، سنت دهسالهی طراحی گوشیهایش را شکسته است.

مثل بقیهی گوشیهای امروزی بازار، امکان اتصال به شبکههای نسل چهارم با سرعت انتقال یک گیگابیت بر ثانیه، بلوتوث نسخهی 5، Wi-Fi با استاندارد ac و استفاده از تمام ماهوارههای موجود برای مکانیابی دقیق و سریع از دیگر مشخصات سختافزاری آیفون 10 است. البته شیائومی تنها به گوشیها محدود نماند و چندین محصول دیگر نیز به بازار ارائه کرده است. استفاده از فناوریهای جدید روی گوشیها این روزها در بین تمام تولیدکنندگان باب شده است. باید اپل را بهخاطر جرئتی که برای حذف حسگر اثرانگشت از روی iPhone X به خرج داده ستود. باید کمی حوصله به خرج بدهید. اطمینان داشته باشید مثل Face ID در طی چند روز، به استفاده از آن عادت خواهید کرد.

این نمایشگر در مقایسه با پنلهای معمولی، مصرف انرژی کمتری دارد و این به خاطر استفاده از پنلهای اولد است؛ اما این مشخصه باعث نشده تا نور نمایشگر مثل محصولات دیگری که پنل اولد دارند کم باشد؛ بلکه این پنل در هر شرایطی بهترین بازدهی ممکن را دارد. بنظرم سایت متمم با ارزیابی هوشمندانه و ایجاد فیلترهای عبوری به سمت ایجاد همراهانی متمایل شده که برای یادگیری عمیق و یاد دادن ارزش قائلند.متمم برای داشتن دوستان کم اما با کیفیت بجای صرفا دوستان زیاد سوگیری داره. وی افزود: ماهواره خیام یک سال از تکمیل ساختش گذشته بود، اما پرتاب نمیشد که دلایل مختلفی از جمله مشکلات حقوقی که در قرارداد آن وجود داشت و همچنین مسائل سیاسی که در دولت گذشته وجود داشت و نگاهها عمدتا به سمت کشورهای غربی بود از علل آن بود.

امروزه اکثر گوشیهای موجود در بازار از بدنهای شیشهای ساخته شدهاند؛ مگر اینکه قصد خرید گوشی های ارزان قیمت بازار را داشته باشید که برای مهار هزینهها، از بدنهای پلاستیکی استفاده میکنند. در حال حاضر اکثر گوشیهای هوشمند هواوی در هر محدوده قیمتی که باشند به دوربینهای بسیار باکیفیتی مجهز هستند که رزولوشن برخی از آنها به 64 مگاپیکسل هم میرسد. با توجه به سفارشی سازی بودن اکثر محصولات، بسیاری از تكنولوژی ها و تجهيزات توليدی موجود در بازار پاسخگوی نياز فرايند توليد نبوده و از نظر طراحی و تولید مقرون به صرفه نمی باشند. زبان طراحی جدید، آیفون 10 را بهطور عجیبی به سمت تبدیلشدنش به یک کالای لوکس پیش برده است.

جایگاه دوم پرفروش ترین های شیائومی متعلق است به شیائومی Mi 11 که با ظاهری بی نظیر از پشت ویترین مغازه به شما چشمک می زند. در عکس زیر پشت گوشی به وسیله کیسه آب گرم مخصوص گرم شده است. از دیگر فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت گوشی آیفون به میزان رم، دوربین عکاسی، اکتیو بودن یا اکتیو نبودن، آپشنهای رنگ گوشی نیز میتوان اشاره کرد. آیفون جدید در دو رنگ خاکستری و نقرهای راهی بازار شده که در هر دو مدل قاب جلویی به رنگ مشکی است و این بابت استفاده از سنسورهای متعدد در بخش بالایی نمایشگر است.

حتی نمایشگر هم برای استفاده از فناوری تشخیص چهره قربانی شده و قسمت بالایی آن بریده شده است و لبهی بالایی آن در مقایسه با هر گوشی دیگری که تا به امروز دیده بودیم، حالت متفاوتی دارد. این تغییر از تعویض مکان آیکونهای ارتباطی، ساعت و گردکردن لبهی کلیدهای مجازی شروع شده و تا اضافهکردن ژستهای حرکتی جدید بعد از 10 سال به iOS پیش رفته است. دقت این سیستم بسیار بالاست در شرایطی مثل قرار دادن عکس صاحب موبایل در جلوی آن دچار خطا نمیشود، حتی اگر چهره کاربر دچار یکسری تغییرات مثل گذاشتن ریش، عینک زدن، کوتاهی یا بلندی یا تغییر مدل مو، کلاه گذاشتن و … فداکردن کلید خانه که 10 سال روی آیفون وجود داشت و بریدن نمایشگر از بالا کافی نبود؛ بلکه آیفون 10 آنقدر برای اپل اهمیت دارد که حتی iOS را هم به خاطر آن تغییر داده است. اپل سعی کرده کمکاری سه سال قبل را در تولید این گوشی جبران کند و امکانات جدیدی را روی آن قرار دهد تا علاوه بر طرفداران اپل، بقیهی کاربران هم به خرید آن ترغیب شوند.

در ادامه به بررسی شواهدی می پردازیم که در آنها تکنولوژی شیطانی در صدد آسیب رساندن به انسانها و یا نسل کشی سایت 9to5mac آنها برآمده است. چیزی که کمتر شاهد آن بودیم؛ اما iOS تا جای ممکن برای رساندن آیفون جدید به هدفی که مدنظر اپل بوده تغییر کرده است. در نمایشگر آیفون 10 نقطهی حساس به تراز سفیدی نور محیط قرار داده شدهاند تا آیفون 10 را با شرایط نوری محیطی که از آن استفاده میکنید، هماهنگ کند و تراز سفیدی نمایشگر را بهصورت خودکار تغییر دهد. اگر از تاثیر خود بر محیط زیست آگاه هستید، تلفن همراه دست دوم و موبایل کارکرده انتخاب بهتری است. در این قابلیت، دستگاه اپل شدت نور محیط اطراف را در نظر میگیرد و با توجه به میزان روشنایی، نمایش رنگ سفید و میزان و شدت سایر رنگها را بر روی نمایشگر بهینه سازی و متعادل میکند و همیشه بهترین کیفیت تصویر صفحه نمایش آیپد را ارائه میدهد. مهندسی افزودهی اپل روی این پنلها باعث شده تا غلظت رنگها کاملا متعادل باشد، نه مثل آیفون 8 کم باشد و نه مثل گلکسی S8 اشباع باشد تا از حد تعادل خارج شود. اولین تجربهی استفاده از پنلهای اولد سامسونگ روی گوشیهای اپل، نتیجهای جذاب برای همه به همراه آورده است.

اپل این نمایشگر را Super Retina نامیده تا ثابت کند، بهترین نمایشگر موجود در دنیا را طراحی کرده و از آن روی iPhone X استفاده کرده است. چسب بالای باتری خیلی به سنسور تشخیص چهره نزدیک است پس هنگام بیرون کشیدن آن بسیار مراقب باشید. بلکه این کار را به آرامی و به صورت پیوسته انجام دهید. این شرکت کرهای در سال 1938 میلادی فعالیت خود را آغاز در زمینه بازرگانی آغاز کرد این شرکت در طول سه دهه پس از آغاز به کار خود، در زمینه خوراک، منسوجات، بیمه، ایمنی و خرده فروشی فعالیت خود را ادامه داد. کمپانی هوآوی در سال 1987 تاسیس شد، این شرکت پیشرو در زمینه فناوری ارتباطات (ICT)، زیرساخت و دستگاههای هوشمند است. در اثر سوختن cpu گوشی اپل، به هیچ وجه گوشی شما روشن نخواهد شد، در واقع این مهمترین نشانه در گوشی شما است. در همین راستا چند مدل از موبایلهای شیائومی میتوان به POCO X3، POCO F3، POCO M3 اشاره کرد.

اپل سعی کرده نهایت استفاده را از این فناوری جدید بکند؛ استفاده از آن برای ثبت تصاویر پرتره با دوربین سلفی، استفاده برای ساختن شکلکهای بامزه که آنها را Animoji نامیده است و همچنین استفاده برای روشن نگهداشتن گوشی زمانی که کاربر به آن نگاه میکند، مواردی هستند که iPhone X به کمک حسگر اینفرارد، بدون نقص آنها را انجام میدهد. میتوانید تنها با نگاه به آیفون 10، قفل گوشی را بازکنید، از پرداخت اپل استفاده کنید، از فروشگاه اپل، برنامه و بازی بخرید، پسوردهایتان را در سفاری وارد کنید یا حتی برای بازکردن برنامههایی که قبلا نیاز به اثرانگشتتان داشتند، حالا از صورتتان برای باز شدنشان استفاده کنید. ولی اگر حتی یکی از چسب ها به طور کامل بیرون نیامده باید مرحله بعد را انجام دهید. این دو گوشی هواوی در سال 2012 معرفی شدند، هدف از تولید این پرچمداران توسط هواوی ایجاد انقلابی در طول عمر باتری ها با کیفیت بی نظیر بود. کیفیت و دقت این تصاویر آنقدر بالا هستند که گویی در یک استودیو و با تنظیم نور، بسیار با دقت ثبت شدهاند. تمام سطوح آیفون براق و صیقلی طراحی شدهاند و تنها برآمدگی آیفون جدید مربوط به مجموعهی دوربین آن میشود که حدود یک میلیمتری از قاب پشتی بیرون زده است.

این کمپانی درست یک سال پس از آن که استیو جابز آن را ترک کرد، از کاتالوگ خود رونمایی کرد. این دقیقا شبیه حرفی است که استیو جابز ده سال پیش در مراسم معرفی اولین آیفون گفت. یکی از آنها لنز عریض و دیگری لنز تلهفتو دارد؛ البته این دو دوربین فقط در نوع لنز متفاوت نیستند؛ بلکه عدد دیافراگم آنها هم متفاوت است و تنها در عدد سنسور که آنهم 12 مگاپیکسل است، شبیه به هم هستند. برای چسب نواری وسط مواظب باشید هنگام انجام این کار به فلت اسپیکر صدمه نزنید. سپس فلت مربوط به تاپتیک انجین را از برد اصلی جدا کنید. دقت کنید که هنگامی که چسب وسط را بیرون می آورید به فلت اسپیکر صدمه نزنید. به عنوان مثال، ارتش ایالات متحده در حال کار بر روی برنامه های واقعیت افزوده است تا از آن برای کمک به سربازان در ایجاد تفاوت بین سربازان دوست و دشمن در جنگ و بهتر شدن دید در شب استفاده کند. دوربینهای روی قاب پشتی تفاوت زیادی با دوربینهای استفادهشده در آیفون 8 ندارند؛ اما در مقایسه با سایر گوشیهای آیفون بهقدری بهترند که ارزش هزینهکردن برای خرید آیفون 10 را داشته باشند.

اکنون مطابق عکس زیر سر چسب نواری را بگیرید و به سمت بیرون بکشید. نوک اسپاتول را مطابق عکس زیر در گوشه بالا سمت راست اسپیکر قرار داده و آن را از روی برد بلند کنید. دوربینهای روی قاب پشتی تفاوت زیادی با آیفون 8پلاس ندارند؛ اما دوربین سلفی در آیفون 10 معجزه میکند و تصور اینکه چقدر میتوانید از سلفیهای آن لذت ببرید، غیرممکن است. چیپست ششهستهای جدید اپل به همراه 3 گیگابایت رم و پردازشگر گرافیکی سههستهای اختصاصی اپل با این گوشی کاری کردهاند که میتوان نام آن را معجزه گذاشت. در گذشته بسیاری از شرکتهای سازننده و طراحی کننده گوشی سعی کردهاند از قابلیت سیستمهای مختلف تشخیص چهره بر روی گوشیهای هوشمند استفاده کنند اما تعداد زیادی از آنها هنگام اجرا و پیاده سازی این قابلیت شکست خوردهاند. تنها موردی که فکر زیادی روی آن نشده و اپل آن را به بدترین حالت ممکن طراحی کرده، بستن برنامههای باز است. درعوض سرعت حرکت بین برنامههای باز یا فراخوانی برنامههایی که باز هستند، دقت در تشخیص منظور کاربر از هر لمس روی نمایشگر، سرعت بوتشدن آیفون 10 و حتی پردازشهای سنگین هنگام استفاده از Animoji مواردی هستند که در iOS جدید بهخوبی مدیریت شدهاند.

اپل ادعا کرده که دوربینهای آیفون 10 در مقایسه با دوربینهای آیفون 7 پلاس، سنسورهای بزرگتر و البته سریعتری دارد که درنتیجه میتواند تصاویر مطلوبتری هم ثبت کنند؛ همچنین این دوربینها میتوانند با استفاده از فناوری کاهش نویز، فیلتر جدید رنگ و همچنین لرزشگیر اپتیکال تصویر، تصاویری بهمراتب بهتر از هر آیفون دیگری ارائه دهند. ما در این مطلب قصد داریم نگاهی گذرا داشته باشیم به 11 مورد از تکنولوژی های جدید برنامه نویسی که کارشناسان ادعا دارند احتمالا در آینده ای نزدیک این تکنولوژی ها رویکردهای فعلی فناوری اطلاعات را مختل می کند و شرایط جدیدی را برای توسعه اپلیکیشن های مختلف فراهم می کند. همچنین هواوی در کانادا توانست نسل بعدی شبکه های وایرلس را نیز ایجاد کرد، شرکت چند ملیتی هواوی در طول ده سال توانست با احداث تعداد زیادی مراکز تحقیق و توسعه خود را به عنوان یکی از مراکز مهم فناوری در جهان معرفی سازد. در این بخش به ارتقای ارزش فردی در جامعه کمک خواهد کرد. گوشی آیفون X ، (iPhone X) دارای جایگاه منحصر به فردی در میان سایر گوشیهای ساخته شده توسط این شرکت است. این گوشی با سایر گوشیهای آیفون متفاوت است و طراحی جالب و منحصر به فرد آن گویای این موضوع است.