اکنون DirecTV از برنامه های تلویزیون، ورود به سیستم، جستجوی سیری و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

AT&T این خبر را از طریق یک پست وبلاگ رسمی در وب سایت خود اعلام کرد.

از شما برای انتخاب DIRECTV در حال حاضر متشکریم! ما به شما گوش می دهیم و همچنان به نظرات شما پاسخ می دهیم. در این به روز رسانی ما داریم:

  • سیری را برای جستجوی فیلم ها و نمایش ها یا راه اندازی یک کانال فعال کنید
  • راه اندازی یک ورود به سیستم برای باز کردن قفل برنامه های شخص ثالث
  • برای کشف موارد دلخواه جدید یا ادامه دادن به برنامه Apple TV
  • UI پخش و بهبود پخش
  • بهبود عملکرد و رفع اشکال

در نهایت، این شرکت در نهایت پشتیبانی از Apple Single Sign-On را اضافه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق برنامه تنظیمات در iPhone، iPad یا Apple TV وارد سیستم شوند و فوراً از طریق همه برنامه‌های ویدیویی سازگار وارد شوند. از قضا، AT&T به عملکرد قدیمی مدرسه اشاره می کند، علیرغم اینکه این شرکت از اولین شرکتی است که به گله پیوسته است.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

DirecTV Now همچنین با جستجوی سیری ادغام می شود و به کاربران کمک می کند تا از طریق کتابخانه درخواستی آن و همچنین محتوای زنده تلویزیونی به راحتی آنچه را که در سرویس موجود است، کشف کنند.

به روز رسانی برنامه DirecTV Now Live TV امروز پشتیبانی از برنامه تلویزیون را در iPhone، iPad و Apple TV اضافه می کند. کاربران اکنون می توانند به راحتی برنامه ها را پیدا کرده و به آنها دسترسی داشته باشند و همچنین سابقه مشاهده شما را در برنامه تلویزیون دنبال کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برنامه DirecTV Now به صورت دانلود رایگان از اپ استور در دسترس است.

پرش از حلقه های اتصال برای پخش جریانی یک برنامه شبکه است چنین 2018. مشتریان DIRECTV NOW در iPhone، iPad و Apple TV اکنون می‌توانند از صرفه‌جویی در زمان بدون دردسر استفاده کنند که یک بار ورود است.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی DIRECTV NOW با برنامه Apple TV یکپارچه شده است – راهی فوق العاده برای بینندگان برای کشف و دسترسی به نمایش ها، فیلم ها، ورزش ها و اخبار از چندین برنامه در iPhone، iPad و Apple TV.

همچنان که ما به بهبود تجربه DIRECTV NOW شما ادامه می دهیم، مرتباً سر بزنید.