ایده آل برای استفاده از فناوری غیرفعال

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

راه اندازی Tidbyt شما حدود پنج دقیقه طول می کشد و فرآیندی مشابه راه اندازی یک دستگاه HomeKit جدید است. آن را با استفاده از کارت و آداپتور USB-C همراه وصل می‌کنید، برنامه Tidbyt را باز می‌کنید و سپس آن را از طریق بلوتوث پیدا می‌کنید. شما مراحل ایجاد یک حساب کاربری را طی خواهید کرد، سپس می توانید شروع به انتخاب “برنامه های” خود کنید.

Tidbyt چه نوع اطلاعاتی را می تواند نمایش دهد؟

Tidbyt

اینها تنها تعدادی از برنامه‌هایی هستند که من با Tidbyt استفاده می‌کنم، اما تعداد بی‌شماری از آنها وجود دارد. برخی از محبوب ها عبارتند از:

  • تقویم گوگل
  • تودویست
  • جدول زمانی مترو
  • قیمت گاز در Costco
  • نتایج NFL
  • نتایج MLB
  • فید توییتر
  • نکات تصادفی

Tidbyt یک راه ساده برای مطلع ماندن بدون تمام حواس پرتی برنامه های رسانه های اجتماعی است. می‌توانید از آن برای دیدن آنچه در دنیای شما اتفاق می‌افتد استفاده کنید و چیزهایی را که برایتان مهم هستند دنبال کنید. اگر به دنبال هدیه ای برای کسی هستید که عاشق فناوری است، اما باید کمی کمتر از آن استفاده کند، Tidbyt بهترین هدیه کریسمس خواهد بود. این بهترین راه برای دریافت آخرین اطلاعات بدون نیاز به خیره شدن مداوم به تلفن هوشمند است. در اتاق نشیمن، اتاق خواب (شامل حالت شبانه، آشپزخانه یا دفتر کار) عالی به نظر می رسد. هیچ اشتراکی برای دسترسی به همه داده ها وجود ندارد، هزینه یک بار آن 179 دلار است و می توان آن را مستقیماً از Tidbyt.com خریداری کرد.

یکی از موازنه هایی که در سال 2023 در تلاش برای رسیدن به آن هستم، استفاده کارآمدتر از فناوری است. من دوست دارم بدانم در زمینه های خبری، ورزشی و مالی در جهان چه می گذرد، اما می خواهم کمتر به آیفون نگاه کنم. من فناوری می‌خواهم که منفعلانه کار کند، و این یکی از دلایلی است که از داشتن Tidbyt روی میز سال جدید هیجان‌زده هستم.

Tidbyt یک صفحه نمایش به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل است که به شما امکان می دهد چیزهایی را که به آنها اهمیت می دهید پیگیری کنید. به‌روزرسانی‌های کوتاه فیدهایی را که دنبال می‌کنید، با قالب‌بندی‌هایی مانند تلگرام یا یکپارچهسازی با سیستم‌عامل نمایش می‌دهد. این هم ادای احترام به محاسبات اولیه و هم آزمایشی در استفاده از این فناوری است تا به مردم کمک کند روی آنچه مهم‌تر است تمرکز کنند. به عنوان فردی که از خانه کار می‌کند، فکر می‌کنم این لوازم جانبی مناسبی است که به من کمک می‌کند تا بدون خیره شدن به دستگاهی در تمام طول روز با دنیای اطرافم به‌روز باشم.

برای مشاهده احتمالات، لیست کامل را بررسی کنید. اگر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، می‌توانید API خود را نیز با Tidbyt ایجاد کنید. می توانید یک برنامه سفارشی برای فید در دفتر خود با آمار دقیق پروژه، اعداد فروش یا هر چیز دیگری که ممکن است پیدا کنید ایجاد کنید.

بسته بندی کردن

Tidbyt

خلاقیت Tidbyt این بود که دستگاهی بسازد که روال صبحگاهی شما را ساده کند. ساعت چند است؟ چه حال و هوایی است؟ متروی بعدی چه ساعتی حرکت می کند؟ جست‌وجوی مکرر آیفون برای پاسخ به این سؤالات دردسرساز بود، بنابراین هدف تیم ایجاد چیزی بود که دسترسی به اطلاعات را آسان‌تر کند بدون اینکه حواس شما را پرت کند.

Tidbyt تمام اطلاعات مورد نیاز و مورد نیاز شما را در یک مکان دارد که در یک جعبه چوبی با ماتریسی از چراغ های LED روشن نمایش داده شده است. شما می توانید از میان کاتالوگ برنامه های از پیش ساخته شده مانند آب و هوا، سهام، جدول زمانی مترو، قیمت بیت کوین، تقویم ها و غیره انتخاب کنید یا اسکریپت خود را در پلتفرم باز آن تنها با چند خط کد ایجاد کنید. یک بار آن را با تلفن خود راه اندازی می کنید و با اتصال Wi-Fi خودش به روز می ماند.

Tidbyt دارای تعداد زیادی برنامه از پیش ساخته شده است که می تواند بلافاصله نمایش دهد. برخی از موارد مورد علاقه من عبارتند از:

  • قیمت بیت کوین
  • بازی بعدی فوتبال گرجستان کی خواهد بود؟
  • هوا چطور است ؟
  • تاریخ/زمان فعلی
  • آیه روز کتاب مقدس
  • طلوع خورشید
  • تقویم گوگل
  • فید توییتر

این ویدیو بسیار خوب انجام شده است و واقعاً برخی از مزایای Tidbyt را برجسته می کند. تمام اطلاعات دنیا در حالی که پشت میز خود نشسته اید یا بدون نیاز به نگاه کردن به آیفون خود تلویزیون تماشا می کنید در دسترس شما است.

من چند هفته است که آن را روی میز خود دارم و به یکی از محصولات فناوری مورد علاقه من تبدیل شده است که مدت طولانی از آن استفاده می کردم. در یک نگاه کار می کند، من را در جریان نگه می دارد و قرار نیست حواس من را پرت کند.

Tidbyt را پیکربندی کنید

Tidbyt یک نمایشگر به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل است که به شما امکان می دهد چیزهایی را که برای شما مهم هستند، در قطعه های کوتاهی از متن ردیابی کنید. می توانید مظنه های مالی، تقویم خود، آنچه در Spotify در حال پخش است، امتیازات ورزشی، اخبار فوری و موارد دیگر اضافه کنید. من اولین بار در مورد آن سال گذشته شنیدم و خوشحالم که بخشی از سبک زندگی من در سال 2023 خواهد بود.

چرا Tidbyt لوازم جانبی ایده آل برای کار در خانه است

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.