ایرپادهای قدیمی و در حال مرگ: در اینجا با آنها چه باید کرد

در همین حال، AirPods Max Battery Service 79 دلار قیمت دارد.

با ایرپادهای قدیمی در حال مرگ چه کنیم؟

آیا AppleCare+ دارید؟

در حالی که AirPods تحت گارانتی هستند، باتری های معیوب تحت پوشش قرار می گیرند. اما برای بسیاری، باتری‌ها ممکن است زمانی که AirPods از ضمانت خارج می‌شوند، از بین بروند.

از اینکه راهنمای ما را در مورد اینکه با ایرپادهای در حال مرگ و قدیمی چه کنیم، خواندید متشکریم!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

می توانید AirPods را با New Life از 49.99 دلار دریافت کنید. شما «دوام باتری جدید»، 90 روز ضمانت، حمل و نقل رایگان، و ایرپادهای بازسازی شده را که به طور کامل تمیز و ضدعفونی شده اند، دریافت می کنید.

برای نگاهی دقیق به بهترین راه تجارت ایرپادهای خود، راهنمای جامع ما را بررسی کنید:

با سرویس باتری رسمی اپل، شما به دنبال 49 دلار برای AirPods و AirPods Pro (به ازای هر هدفون) هستید، و همین نرخ برای تمام قاب‌های شارژ AirPods اعمال می‌شود.

با ارائه دهنده کارت خود تماس بگیرید تا ببینید آیا کارت شما یک یا دو سال پوشش اضافی به خریدهایی مانند لوازم الکترونیکی اضافه می کند و اگر تحت پوشش هستید چگونه ادامه دهید.

البته اگر کمی بیشتر به دنبال کار هستید، همیشه می‌توانید AirPods خود را در eBay، Amazon، Craigslist و موارد دیگر بفروشید. شما اغلب می توانید آنها را کمی بیشتر بفروشید، اما معمولاً زمان بیشتری می برد. و خطرات احتمالی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل به طور خاص تعداد چرخه های شارژ مورد انتظار از باتری های AirPods، AirPods Pro و AirPods Max را به اشتراک نمی گذارد. مدت زمان ماندگاری آنها تا حد زیادی به میزان استفاده و شارژ ایرپادهای خود بستگی دارد.

Die و پس زمینه قدیمی AirPods

Swap Club همچنین در حال کار برای ارائه یک برنامه جایگزین برای AirPods Pro است.

آیا شما یکی را از دست داده اید؟

ببینید چه کسی AirPods فردی را در سرویس‌هایی مانند eBay و Craigslist می‌فروشد. همچنین می‌توانید AirPods و AirPods Pro بازسازی‌شده با تخفیف را پیدا کنید، اما این می‌تواند خطرناک باشد زیرا تشخیص وضعیت واقعی باتری (یا خود هدفون‌ها) دشوار است.

همچنین اگر پوشش AppleCare+ را برای AirPods خود خریداری کرده باشید، فراتر از ضمانت استاندارد یک ساله خواهید بود. در این صورت شما به مدت دو سال تحت پوشش قرار می گیرید و در این پنجره کسر خدمات باتری وجود ندارد.

آیا AirPods را با کارت اعتباری خریداری کردید؟

اگر AirPods خود را با کارت اعتباری خریداری کرده اید، ممکن است واجد شرایط گارانتی تمدید شده باشید. این به همان اندازه که در پنجره استاندارد گارانتی اپل هستید یا AppleCare دارید یکپارچه نیست، اما ممکن است ارزش بررسی را داشته باشد.

اگر قصد دارید ایرپادهای بازسازی شده/استفاده شده را از هر منبعی خریداری کنید، ضدعفونی کننده دستگاه UV می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد و البته برای بیشتر از AirPods مفید باشد.

گزینه های قرار دادن و تعویض

در حال حاضر، هیچ برنامه مبادله‌ای برای AirPods با اپل وجود ندارد، اما اگر با عدم دریافت پول مشکلی ندارید، می‌توانید آن‌ها را در هر فروشگاه اپل بازیافت کنید (Best Buy و Staples نیز). در زیر بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد، اما می‌توانید ارزش مبادله با شریک ما را نیز بررسی کنید تا در صورت کارکرد عادی AirPods خود، پول دریافت کنید.

سرویس باتری AirPods با اپل

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی AirPods در سال 2016 راه اندازی شد و AirPods Pro در سال 2019 وارد بازار شد. اگر چندین سال است که ایرپادهای نسل اول یا دوم یا ایرپاد پرو نسل اول دارید، احتمالاً باتری ها فرسوده شده اند. بیایید به طیف وسیعی از گزینه‌ها برای اینکه با ایرپادهای قدیمی و در حال مرگ چه کنیم، از جمله جایگزینی، فروش و بازیافت نگاه کنیم.

Swap Club یک سرویس منظم برای جایگزینی باتری های AirPods شما با قیمت پایین است. می‌توانید ایرپادهای نسل 1 یا نسل 2 خود را با باتری‌های مرده جایگزین کنید و یک جفت ضدعفونی‌شده بازسازی‌شده با «دوام باتری بازسازی‌شده» جایگزین کنید.

به جای اینکه فقط یک جفت جدید بخرید و آن را دور بیندازید (یا امیدواریم بازیافت کنید 🙂 به چند گزینه دیگر نگاه کنیم.

با ایرپادهای قدیمی چه کنیم؟

بازیافت AirPods

این شرکت راهی برای جایگزینی باتری های AirPods با “تجهیزات توسعه یافته ویژه” پیدا کرده است. شما در اینجا یک باتری رسمی اپل دریافت نمی کنید، اما باشگاه Swap می گوید که آزمایشات مستقلی انجام داده است تا مطمئن شود “باتری هایی که ما استفاده می کنیم شبیه باتری های اصلی اپل هستند.”

اغلب شما هزینه تعمیر را به اپل می پردازید و سپس رسید و سایر مدارک لازم را برای بازپرداخت به ارائه دهنده بانک/کارت خود ارسال می کنید.

ایرپادهای قدیمی را با The Swap Club جایگزین کنید

با ایرپادهای قدیمی چه باید کرد - باشگاه تعویض

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر می‌خواهید ایرپادهای خود را بفروشید، نقل قولی از شریک تجاری 9to5Mac Decluttr را بررسی کنید. آنها به شما این امکان را می دهند که ارزش ایرپادهای خود را ببینید و بدون دردسرهای احتمالی فروش آن ها به تنهایی، پول نقد دریافت کنید.