ایلان از تیم کوک برای بازدید از «مرکز باشکوه اپل» تشکر می‌کند، در حالی که توییتر آبی در وقفه است تا از 30 درصد هزینه اپ استور جلوگیری کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

توییتر آبی که توسط Ars Technica از طریق Platformer گزارش شده بود، در ابتدا قرار بود این هفته دوباره راه اندازی شود. با این حال، گزارش شده است که ماسک در حال کار بر روی چگونگی جلوگیری از پرداخت هزینه خدمات 8 دلاری از طریق اپل توسط مشتریان است.

پس از تماس ایلان ماسک با اپل و تیم کوک در مورد کاهش هزینه تبلیغات توییتر، هزینه 30 درصدی اپ استور و موارد دیگر، تغییری رخ داد. امروز بعدازظهر، ماسک در توییتی از مدیرعامل اپل برای بازدید از “مرکز باشکوه” این شرکت تشکر کرد.

در یک رویداد جالب، توییت ماسک – که شامل یک پانورامای ویدیویی پنج ثانیه‌ای از چیزی است که به نظر می‌رسد اپل پارک است – می‌گوید: «از @tim_cook متشکرم که اطراف دفتر مرکزی زیبای اپل را به من نشان دادید».

این موضوع پس از آن مطرح شد که ماسک گفت که سازنده آیفون عمدتا تبلیغات خود را در توییتر متوقف کرده و این سوال را مطرح کرد که “آیا آنها از آزادی بیان در آمریکا متنفرند؟” نه اپل و نه تیم کوک به این موضوع واکنش نشان نداده اند.

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت




[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اگر ماسک با کوک وقت داشت، تقریباً به طور قطع هزینه 30 درصدی اپ استور را به همراه آنچه او تهدید به خروج توییتر از اپ استور می نامید، افزایش می داد.

اگر توییت امروز بعدازظهر ایلان همان چیزی است که به نظر می رسد، به نظر می رسد کوک او را به کوپرتینو دعوت کرده است تا شخصاً چت کند.