ایلان ماسک می گوید اپل پس از «تقریباً توقف» تبلیغات در توییتر، از آزادی بیان متنفر است

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

به روز رسانی در 10:35 صبح PT: در پاسخ در سوال آیا اپل حضور توییتر در اپ استور را تهدید می کند یا درخواست تعدیل می کند؟ از جیک کاسترنیک از The Verge، ماسک پاسخ داد “بله”.


تا کنون، مشخص نیست که واقعاً با تبلیغات اپل در توییتر چه اتفاقی افتاده یا در حال رخ دادن است. ممکن است این یک توضیح ساده باشد، مانند کاهش عرضه آیفون 14 که منجر به کاهش تبلیغات می شود. یا ممکن است چیز دیگری وجود داشته باشد.

جنجال‌های اخیر توییتر شامل هرج و مرج در مورد نشان‌های تأیید شده آبی است که برای هر کسی با قیمت 8 دلار در ماه باز می‌شود و سپس بسته می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها و افراد برجسته در این پنجره نمایندگی شده‌اند، از جمله الی لیلی، نینتندو، لبرون جیمز، تسلای خود ماسک و بسیاری دیگر.

این اتفاق پس از یک سری اتفاقات منجر به گمانه زنی هایی در مورد اینکه آیا اپل و گوگل در موقعیتی هستند که توییتر را از فروشگاه های برنامه خود مسدود کنند، رخ می دهد.

در آخر هفته، ماسک گفت: “امیدوارم به این نتیجه نرسد، اما، بله، اگر گزینه دیگری وجود نداشته باشد، یک تلفن جایگزین خواهم ساخت.”



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

ما با اپل تماس گرفته ایم تا در مورد این وضعیت اظهار نظر کنیم.

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت


همه اینها به این معنی است که برخی از برندها هزینه های تبلیغاتی خود را با توییتر کاهش داده، تعلیق کرده یا متوقف کرده اند.

اپل و توییتر

مدت کوتاهی پس از توئیت اولیه در مورد توقف تبلیغات اپل در توییتر، ماسک، مدیر عامل اپل، تیم کوک را در این تاپیک قرار داد.

مشک امروز توییت کنید می‌خواند: «اپل تقریباً تبلیغات در توییتر را متوقف کرده است. آیا آنها از آزادی بیان در آمریکا متنفرند؟»

در جدیدترین توسعه در توییتر، ایلان ماسک در پلتفرم اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که اپل “تقریباً تبلیغات را متوقف کرده است”. همراه با این اعلامیه، او در توییت کوتاه خود اشاره کرد که این تصمیم سازنده آیفون را مخالف آزادی بیان می کند.

جنبه‌های دیگر این وضعیت شامل نقض احتمالی FTC است و ماسک قصد دارد برای حساب‌های تعلیق شده در صورتی که قانون را زیر پا نگذاشته یا درگیر هرزنامه‌ها نشده‌اند، عفو عمومی ارائه کند.