ایلان ماسک و مدیر عامل اسپاتیفای در برابر قوانین “پوچ” اپل اپ استور متحد می شوند

Ek: “این مزخرف است… این مقیاس برای هر سازنده در هر پلتفرم در اینترنت چگونه است؟ و اگر یک پلتفرم فکر کند کمیسیون مناسب 0٪ یا 10٪ به جای 30٪ از اپل باشد، چه؟

Spotify در گذشته از مخالفان سرسخت دستورالعمل های App Store بوده است. این شرکت حتی شکایات ضد تراست را علیه اپل در اتحادیه اروپا ارائه کرده است و استدلال می کند که اپل می تواند اشتراک اپل موزیک را در برنامه بدون هیچ جریمه ای ارائه دهد، در حالی که Spotify باید 30٪ (یا 15٪ از سال دوم) از درآمد اشتراک خود را به اپل بدهد. همین کار را کرد.

ماسک توضیح داد: «توجه داشته باشید که فعال شدن اشتراک‌ها در آیفون در مقایسه با وب چند روز بیشتر طول می‌کشد، زیرا همه اشتراک‌ها در حال حاضر باید توسط اپل تأیید شوند.

این به دستورالعمل‌های App Store برای اشتراک درون برنامه‌ای برای محتوای دیجیتالی اشاره دارد، که توییتر باید از آن پیروی کند زیرا این اشتراک‌های جدید از طریق برنامه آیفون در دسترس هستند.

پس دنیل اک، مدیرعامل اسپاتیفای نقل قول توییت شده پیام ماسک و انتقاد مجدد از دستورالعمل های اپل:

اسپاتیفای و ایلان ماسک در گذشته بر خلاف دستورالعمل‌های اپ استور اپل صحبت کرده‌اند. در یک تبادل جدید در توییتر در آخر هفته، ماسک و مدیر عامل اسپاتیفای، دانیل اک، دوباره دستورالعمل‌های اپل را زیر سوال بردند، به طوری که اک آنها را “پوچ” خواند و ماسک گفت که آنها یک “مشکل جدی مقیاس پذیری” هستند.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

به نوبه خود، ماسک قبلاً گفته بود که هزینه های اپ استور اپل اساساً 30 درصد مالیات بر استفاده از اینترنت است.

مکالمه زمانی آغاز شد که توییتر هفته گذشته پشتیبانی از همه کاربران را برای ارائه “اشتراک” در این پلتفرم راه اندازی کرد. ماسک پس از نظرسنجی از کاربران، این اطلاعیه را پیگیری کرد توضیح چرا ظاهر شدن اشتراک ها در آیفون بیشتر از وب طول می کشد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

مشک: “این در حال تبدیل شدن به یک چالش جدی مقیاس بندی است.