در این ویدیوی چهار دقیقهای که اینتل آن را یک «آزمایش اجتماعی» برای «شکستن طلسم» توصیف میکند، این شرکت ۱۲ «هوادار واقعی اپل» را به یک چت گروهی برد. طرفداران اپل به این بهانه که دارند به دستگاه های «به زودی» نگاه می کنند وارد اتاقی شدند که شبیه فروشگاه اپل است. رایان شروت اینتل در توییتر.
اینتل در آخرین تبلیغ رایانه شخصی در برابر مک، “آزمایش اجتماعی” را با طرفداران اپل انجام می دهد [Video]
[ad_2]
Source link
بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی
«سفارشی سازی کامل. بسیاری از حالت ها. بازی بی پایان اینتل می گوید ما طرفداران 🍎 را گرد هم آورده ایم تا به آنها کمک کنیم تا قدرت رایانه شخصی را ببینند.
بیشتر بخوانید:
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
سپس از شرکتکنندگان نظرسنجی شد و ویژگیهای مختلفی که در رایانههای شخصی که امروز میتوانید خریداری کنید، در دسترس بود، نشان داده شد.
- آیا می خواهید رایانه خود را شخصی سازی کنید؟
- لپ تاپ شما چه چیزی کم دارد؟
- اگر لپ تاپ شما به تبلت تبدیل شود چه؟
نظر شما در مورد تلاش های اینتل برای کم اهمیت جلوه دادن تهدید سیلیکون اپل چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!
شروت ادعا می کند که تمام واکنش های مردم در این ویدئو “واقعی” و “بدون فیلمنامه” است. می توانید ویدیوی کامل زیر را تماشا کنید تا خودتان متوجه شوید.
از زمانی که اپل انتقال از اینتل به اپل سیلیکون را در مک آغاز کرد، اینتل تلاش های مختلفی برای به حداقل رساندن تهدید اپل انجام داده است. کمپین تبلیغاتی “GoPC” اینتل در وب، رسانههای اجتماعی، تلویزیون و موارد دیگر اجرا شده است، و کارهایی را که کاربران میتوانند در رایانه شخصی انجام دهند اما در مک انجام نمیدهند. این شرکت حتی از جاستین لانگ، ستاره سابق “من یک مک هستم” برای تبلیغات دعوت کرد.