اینفینیتی به‌روزرسانی‌های CarPlay بی‌سیم را برای جدیدترین وسایل نقلیه ارائه می‌کند

درباره CarPlay بیشتر بدانید:

اگرچه مراجعه به نمایندگی اینفینیتی راحت‌ترین تجربه ارتقا نیست، اما خوب است که ببینید اینفینیتی به‌جای پرداخت هزینه، این ارتقا را کاملاً رایگان ارائه می‌کند.

اینفینیتی اعلام کرده است که CarPlay بی سیم را به عنوان یک ارتقاء رایگان برای دارندگان تعداد انگشت شماری از مدل های مختلف خودرو در دسترس قرار می دهد. این شرکت امروز اعلام کرد که دارندگان مدل های 2020 و جدیدتر Q50، Q60، QX50 و QX80 اکنون می توانند CarPlay بی سیم را به عنوان یک ارتقاء رایگان به خودروهای خود اضافه کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همانطور که توسط Engadget، برنامه ارتقاء رایگان تا 31 مارس 2022 در دسترس خواهد بود. مالکان واجد شرایط باید “از نمایندگی محلی خود بازدید کنند و حدود یک ساعت وقت خود را با هم بگذرانند” در حالی که تکنسین ها برای افزودن پشتیبانی CarPlay بی سیم، نرم افزار را برای ماشین خود نصب و به روز می کنند.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

اینفینیتی روز پنجشنبه اعلام کرد که CarPlay را به دارندگان شاسی بلندهای QX80، Q50، Q60 و Q60 مدل های 2020 و 2021 به عنوان یک ارتقاء رایگان ارائه می دهد. تنها کاری که دارندگان اینفینیتی باید انجام دهند این است که به نمایندگی محلی خود مراجعه کنند و حدود یک ساعت وقت صرف کنند تا تکنسین ها نرم افزار لازم را نصب و به روز کنند. اما معطل نکنید، سرویس ارتقا فقط تا 31 مارس 2022 در دسترس است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.