این برنامه ویجت های HomeKit را مستقیماً به صفحه اصلی iOS شما می آورد

ویجت خانه به عنوان یک بارگیری رایگان در دسترس است و همه ویژگی ها با اشتراک 0.49 دلار در ماه یا 9.99 دلار یک بار باز کردن قفل باز می شوند. ویدئوی زیر را تماشا کنید تا در مورد نحوه عملکرد آن بیشتر بدانید.

ویجت‌ها شامل مجموعه‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی از جمله رنگ، پس‌زمینه، شفافیت، تاری و غیره هستند. اگر می خواهید به HomeKit روی خود دسترسی داشته باشید آی پد علاوه بر این، ویجت Home شامل همگام سازی iCloud داخلی می شود به طوری که تمام ویجت های ایجاد شده شما در همه دستگاه های شما در دسترس هستند. صفحه اصلی ویجت وضعیت لوازم جانبی را درست مانند مرکز کنترل iOS حفظ می کند، بنابراین اگر یک لامپ روشن است، ویجت روشن است، اگر خاموش باشد، ویجت تاریک است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

در چند هفته گذشته در حال آزمایش بودم ویجت صفحه اصلی برای HomeKitو تبدیل به اپلیکیشنی شد که من شروع به استفاده روزانه از آن کردم. اگر می‌خواهید بدون نیاز به راه‌اندازی برنامه یا رفتن به مرکز کنترل به همه لوازم جانبی HomeKit خود دسترسی سریع داشته باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.

من نمی دانم چرا اپل دسترسی HomeKit را در صفحه اصلی iOS ندارد، اما Home Widget مشکل را برای من حل می کند. تقریباً برای هر ترکیب دسترسی HomeKit می توانید پانل های کوچک، متوسط ​​یا بزرگ اضافه کنید. کارکرد شامل وسایل، صحنه‌ها یا گروه‌های انفرادی است. وقتی برای اولین بار به آن دسترسی پیدا کردم، بلافاصله یک ویجت برای خود اضافه کردم تعطیلی آگوست در مواقعی وجود دارد که باز کردن قفل خودکار با شکست مواجه می شود یا باید آن را به صورت دستی و بدون راه اندازی برنامه باز کنم.