این لوازم جانبی بزرگترین مشکل لامپ های هوشمند Philips Hue را حل می کند


لامپ‌های Philips Hue یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزودن عملکرد خانه هوشمند به وسایل موجود، از جمله از طریق پلتفرم HomeKit اپل است. مشکل سوئیچ های Philips Hue این است که هر بار که سوئیچ دیواری خاموش می شود، چراغ های هوشمند پاسخگو نمی شوند. دیمر لوترون Aurora یک راه ساده اما مبتکرانه برای حل این مشکل است.


به روز رسانی:از زمانی که من در ابتدا این بررسی را پست کردم، به افزودن چیزهایی به تنظیمات Lutron Aurora خود ادامه دادم. من همچنین می توانم برای اطمینان طولانی مدت آنها را تضمین کنم. آنها اکنون نقش مهمی در اجرای خانه هوشمند من دارند. ای کاش آنها فراتر از لوازم جانبی Philips Hue کار می کردند، اما به غیر از آن شکایت بسیار کمی دارم.

راه‌حل ایده‌آل بلندمدت سوئیچ‌های اختصاصی Lutron Caséta است، اما اگر اجاره می‌کنید و این یک گزینه نیست، Lutron Aurora همچنان توصیه‌ای برای خریداران در ایالات متحده است که این سوئیچ‌ها رایج هستند.


مشکل

بیشتر خانه من دارای لامپ های Philips Hue است، از جمله لامپ ها و وسایل روشنایی. من به تدریج سیستم نورپردازی HomeKit خود را در طول سال‌ها ساخته‌ام و تطبیق‌پذیری لامپ‌های Philips Hue، با وجود نقل مکان به یک آپارتمان و در نهایت یک خانه، نگهداری آن را آسان‌تر کرده است.

لامپ‌های Philips Hue برای اجاره‌کنندگان نیز بسیار مفید هستند: آنها به سادگی جایگزین لامپ‌های “گنگ” می‌شوند و نیازی به تغییر سیم‌کشی یا ارتقای دیگری ندارند که ممکن است توسط صاحبخانه شما تایید نشود.

من به نوبه خود عادت کرده ام که هرگز از سوئیچ فیزیکی استفاده نکنم. من می دانم که به لطف برنامه Home در iPhone، iPad و Mac و همچنین Siri، همه چیز را می توان به راحتی مدیریت کرد. من اتوماسیون‌هایی را برای زمان‌های خاص روز، صحنه‌هایی برای چیزهایی مانند کار و آرامش، و اتوماسیون‌هایی برای خروج و رسیدن به خانه تنظیم می‌کنم.

اما همانطور که هر کسی که لامپ های هوشمند Philips Hue دارد متوجه شده است، هر بار که سوئیچ دیواری خاموش می شود، چراغ های هوشمند پاسخگو نمی شوند. این به این دلیل است که لامپ های Hue نیاز دارند که چراغ ها همیشه در موقعیت “روشن” باقی بمانند تا از طریق برنامه Hue یا HomeKit کنترل شوند. احتمالاً اینطور نیست شما آن سوئیچ را روشن و خاموش کنید، بلکه شخصی که با او زندگی می کنید یا مهمانان.

درایو لوترون Aurora برای حل این مشکل طراحی شده است.

رفع

تصویر لوگوی پیش فرض سایت

Lutron Aurora یک لوازم جانبی ساده است که به گونه ای طراحی شده است که روی کلیدهای ضامن موجود شما قرار می گیرد. فرآیند نصب فوق‌العاده ساده است، با دیمر گرد شکل که روی کلید راکر شما می‌چسبد. سپس پایه را با پیچ گوشتی محکم کرده و درب جلو را نصب می کنید.

پس از نصب سخت افزار، می توانید ادغام Aurora را با برنامه Philips Hue پیکربندی کنید. دیمر Aurora از طریق پلتفرم Friends of Hue با Philips Hue ادغام می شود. همانطور که در تصاویر زیر می بینید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که Lutron Aurora را از لیست “Friends of Hue” در برنامه Hue انتخاب کنید. از اینجا می توانید انتخاب کنید که وقتی Lutron Aurora کنترل می شود چه اتفاقی می افتد.

تصویر لوگوی پیش فرض سایت

توجه: همه چیز از طریق برنامه Hue مدیریت می شود، نه برنامه Home یا برنامه Lutron. این بدان معناست که باید مطمئن شوید اتاق‌ها و لوازم جانبی شما بین برنامه Home و برنامه Hue همگام‌سازی شده‌اند. این فرآیند می تواند خسته کننده باشد، اما ارزش آن را دارد.

شما می توانید Lutron Aurora را با چندین لوازم جانبی جفت کنید، به این معنی که یک سوئیچ نیازی به کنترل یک مجموعه چراغ ندارد. به عنوان مثال، من تنظیم کردم که نور سقف و همچنین لامپ کف را کنترل کنم، که هر دو از لامپ های Philips Hue استفاده می کنند.

این همچنین به این معنی است که شما لزوماً نیازی به خرید چندین دیمر Lutron Aurora برای هر اتاق ندارید. برای مثال، اگر دو لامپ یا لامپ دارید، می‌توانید آنها را طوری پیکربندی کنید که یک دیمر Lutron Aurora هر دو یا همه چراغ‌های اتاق را کنترل کند.

هنگامی که فرآیند راه اندازی کامل شد، Lutron Aurora تا حد زیادی مانند یک کلید نور معمولی عمل می کند. شفق قطبی را می توان مانند یک دکمه برای روشن و خاموش کردن لوازم جانبی فشار داد یا برای افزایش یا کاهش روشنایی لوازم جانبی به چپ یا راست چرخاند.

باز هم، مزیت اینجا این است که شما کنترل خانه هوشمند خود را حفظ می کنید، حتی اگر شما یا شخص دیگری در خانه به طور تصادفی کلید دستی را برگرداند.

تصویر لوگوی پیش فرض سایت

محدودیت هایی وجود دارد. اول از همه، Lutron Aurora فقط با لامپ‌های Philips Hue کار می‌کند، بنابراین اگر لامپ‌های هوشمند دیگری در سرتاسر راه‌اندازی خانه هوشمند خود پراکنده شده‌اند، باید این محدودیت را در نظر داشته باشید. دوم، دیمرهای Lutron Aurora فقط برای سوئیچ‌های کلاسیک آمریکایی مناسب هستند. اگر نوع دیگری از سوئیچ دیواری دارید، Lutron Aurora برای شما کار نخواهد کرد.

راه حل های دیگر

راه حل های دیگری برای کنترل روشنایی خانه از طریق کنترل دیوار هوشمند وجود دارد. به عنوان مثال، دیمرهای دیواری Caséta Lutron (بررسی) کلیدهای روشنایی موجود در خانه شما را با سوئیچ های متصل جایگزین می کنند. Philips Hue همچنین سوئیچ دیمر هوشمند خود را می فروشد، اما با سوئیچ های موجود شما سازگار نیست.

این راه حل ها مزایای خاص خود را ارائه می دهند، مانند این که سوئیچ های Lutron Caséta می توانند پنکه های سقفی را نیز کنترل کنند (تست)، اما هیچ کدام به اندازه Lutron Aurora ساده و مستاجر نیستند.

Lutron Aurora در آمازون با قیمتی کمتر از 40 دلار در دسترس است. اگر از کاربران Philips Hue هستید، این یک راه ساده برای اضافه کردن کمی راحتی بیشتر به تنظیمات خانه هوشمند شما است، هرچند که برای سایر اعضای خانواده و مهمانان شما بیشتر از شما – حتی – مفید است.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی