این مفهوم، هوش مصنوعی سیری را در تعامل با آنچه روی صفحه است، تصور می‌کند


شایعه شده است که اپل هفته آینده در WWDC 2024 بسیاری از ویژگی های جدید هوش مصنوعی را برای دستگاه های خود معرفی خواهد کرد و شایعاتی وجود دارد که این شرکت از هوش مصنوعی مولد برای بهبود سیری استفاده خواهد کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، طراح João Bortolotti مفهومی را ایجاد کرد که تصور می کرد اگر سیری بتواند آنچه را که روی صفحه نمایش است بخواند و با آن تعامل داشته باشد، چگونه خواهد بود.

این مفهوم سیری را با قدرت هوش مصنوعی ترکیب می کند

مفهوم هوش مصنوعی سیری که توسط Bortolotti ایجاد شده است بسیار ساده است، اما به ما نشان می دهد که اگر سیری با چنین قابلیت هایی به روز می شد، امکانات بی پایانی را برای کاربران به همراه داشت.

طراح گفت: “من معتقدم اپل می تواند از قدرت LLM ها و اقدامات میانبر برای ایجاد خودکارهای زنده و ارائه پاسخ های پیچیده به طور یکپارچه استفاده کند و از خود در برابر توهمات مدل محافظت کند.”

در یکی از مثال‌هایی که نشان داد، کاربر می‌تواند از سیری بخواهد که قیمت‌های نمایش داده شده در یک اپلیکیشن یا وب‌سایت را خلاصه کند و سپس سیری محتوا را بخواند تا قیمت‌ها را شناسایی کند و نتیجه را نمایش دهد. سناریوی دیگری که توسط این مفهوم تصور می شود شامل درخواست از Siri AI برای خلاصه کردن یک سند باز است.

ارسال شده توسط @thejoaovitor

نمایش در بحث ها

اما آیا چنین ویژگی هایی می توانند واقعی شوند؟ در واقع، بله. در اوایل سال جاری، اپل مقاله‌ای را در مورد یک مدل زبان جدید به نام ReALM (Reference Resolution As Language Modeling) منتشر کرد که می‌تواند، در میان چیزهای دیگر، آنچه را که روی صفحه کاربر نمایش داده می‌شود، بخواند و همه چیز به صورت محلی روی دستگاه اتفاق می‌افتد. شایان ذکر است که OpenAI اخیراً ویژگی مشابهی را در برنامه ChatGPT معرفی کرده است.

چه انتظاری از سیری با iOS 18 داشته باشیم

وقتی صحبت از شایعات واقعی می شود، بلومبرگ اخیرا گزارش شده است که سیری از هوش مصنوعی برای انجام کارهایی مانند باز کردن اسناد، انتقال یادداشت ها به پوشه دیگری، حذف ایمیل ها یا خلاصه کردن یک مقاله استفاده می کند. این گزارش می‌گوید: «برای مثال، آنها می‌توانند از سیری بخواهند که یک جلسه ضبط شده را خلاصه کند و سپس آن را در یک درخواست برای یک همکار ارسال کند.

با این حال، به نظر می رسد که این ویژگی های پیشرفته هوش مصنوعی سیری تا سال آینده با به روز رسانی آی او اس 18 در آینده در دسترس کاربران قرار نخواهند گرفت.

اوایل امروز، فاش شد که اپل در نظر دارد این ویژگی ها را «هوش اپل» بنامد، که روشی هوشمندانه برای استفاده از مخفف «AI» است. علاوه بر بهبود سیری، iOS 18 دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی برای خلاصه کردن اعلان‌ها و پیام‌ها، ایجاد پاسخ خودکار به مکالمات، تولید ایموجی‌های جدید، رونویسی ضبط‌های صوتی و ویرایش عکس‌ها خواهد بود.

Apple Intelligence با ترکیبی از قابلیت‌های روی دستگاه و سرور ابری، بسته به وظیفه‌ای که در دست دارید، تامین می‌شود.

آیا از دیدن ویژگی های هوش مصنوعی اپل در iOS 18 هیجان زده هستید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی