این ویدیو نشان می دهد که می توان صفحه نمایش آیفون 13 را تعویض کرد و Face ID را گم نکرد

“به نظر من، و چیزی که نمی توانم در مورد کل صنعت نظر بدهم، این است که این مبارزه با تعمیر شخص ثالث نیست، بلکه مبارزه اپل با چین است. ما به عنوان مصرف کننده و تعمیرکار، فقط در وسط گیر افتاده ایم.” اپل تکنولوژی زیبایی را در بیرون و داخل طراحی می کند، آن را در چین تولید می کند، سپس فناوری را جدا می کند و قطعات جایگزین تولید می کند. اپل با مسدود کردن قطعات یدکی از نبوغ خود در برابر چینی ها استفاده می کند. متاسفانه این بدان معناست که آنها نیز هستند. جلوگیری از استفاده از قطعات خود این نبوغ تولیدکنندگان بزرگ فناوری را می توان به عنوان کنترل با سریال سازی قطعات، همانطور که امروز دیدیم، مشاهده کرد.

می توانید ویدیوی هفت دقیقه ای او را تماشا کنید که همان را نشان می دهد مرشد تعمیر گوشی و سپس نحوه تعویض صفحه نمایش با حفظ Face ID در آیفون 13:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این تصمیم برای غیرفعال کردن Face ID در ابتدا توسط اپل یک مات تلقی می شد، اما امروز خوشحالم که گزارش می دهم که این فقط یک تأیید است.

در یک پست وبلاگ، تصحیح میکنم توضیح می دهد که چرا Face ID در آیفون 13 در حین تعویض صفحه نمایش غیرفعال می شود و همچنین زمینه ای را از زمانی که اپل این فناوری را با iPhone X معرفی کرده است را بیان می کند:

طبق تحقیقات ما، آیفون از طریق تراشه ای که در صفحه نمایش تعبیه شده است با صفحه نمایش ارتباط برقرار می کند. این تراشه صفحه نمایش یک مدار مجتمع (مجموعه ای از اجزای الکترونیکی ساخته شده در یک واحد واحد) است که وظیفه ترجمه لمس آنالوگ شما (فشردن انگشت شما بر روی صفحه نمایش ایجاد سیگنال آنالوگ) را به سیگنال دیجیتال (به طوری که آیفون شما مانند آیفون شما درک کند) است. یک کامپیوتر کوچک است و سیگنال های آنالوگ را درک نمی کند)

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

وقتی نسخه اصلی را پوشاندیم مرشد تعمیر گوشی وی گفت که حتی زمانی که صفحه نمایش آیفون 13 خود را با یک صفحه اصلی دیگر جایگزین می کنید، پیامی با این مضمون ظاهر می شود که “نمی توان تایید کرد که این آیفون صفحه نمایش اصلی اپل دارد”.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

(…) آی سی صفحه آیفون 13 اکنون نه تنها به عنوان یک ADC عمل می کند، True Tone را فعال می کند، یک رام برای پیام غیر معتبر حمل می کند، بلکه با Face ID نیز ارتباط برقرار می کند. ما معتقدیم این ارتباط با Face ID یک اشکال در iOS 15 است. اما به ما نشان می دهد که آی سی نمایشگر در آینده چقدر پیچیده تر خواهد بود. پیش‌بینی می‌کنیم که نسل‌های بعدی آیفون دارای ۲ بیومتریک در Face ID و صفحه نمایش Touch ID باشند. ما انتظار داریم که تعویض صفحه نمایش در آینده باعث غیرفعال شدن Touch ID روی صفحه شود.

در این روحیه، تصحیح میکنمیک تعمیرگاه شخص ثالث در بریتانیا ثابت کرده است که امکان تعویض صفحه نمایش آیفون 13 بدون از دست دادن Face ID وجود دارد، اما در واقع، این یک فرآیند بسیار پیچیده است.

iphone-13-face-id-not- available-screen-replacement -9to5mac

او سپس پیشنهاد کرد که راه‌حل‌هایی مانند سایر بخش‌های صفحه نمایش جدید وجود دارد، اما اکثر تعمیرگاه‌ها این کار را نمی‌کنند زیرا “بیش از حد پیچیده” است.

اگرچه آخرین برداشت ما از اقدام اپل در مورد بحث قانون حق تعمیر بود، تصحیح میکنم دیدگاه متفاوتی در مورد اینکه چرا شرکت کوپرتینویی در مورد تعمیرگاه های شخص ثالث بسیار حساس است:

هفته گذشته، 9to5Mac گزارش داده است که در صورت تعویض صفحه نمایش آیفون 13 با تعمیر شخص ثالث، Face ID از کار می افتد. اکنون، ویدئویی جدید نشان می‌دهد که می‌توان صفحه نمایش را تعویض کرد و تشخیص چهره را فعال کرد، اما این کار آسانی نیست.