این یک نکته است، سیری، زمینه را در نظر بگیرید (یا حداقل Super Bowl را به تقویم من اضافه کنید)

[ad_1]

سیری ده سال پیش به دنیا معرفی شد و آگاهی از زمینه یکی از نقاط قوت اولیه آن بود. به همین دلیل ممکن است تعجب آور باشد که فقدان زمینه درخواست هنوز ده سال بعد رایج است.

آگاهی متنی سیری توسط اسکات فورستال در خلال صفحه کلید iPhone 4S در اکتبر 2011 نشان داده شد. مثال به شرح زیر بود:

  • فیل شیلر به اسکات فورستال پیام داد و در مورد ناهار پرسید
  • فورستال از سیری پرسید که آیا او در روز جمعه ظهر ملاقاتی دارد یا خیر
  • سپس فورستال به پیام شیلر پاسخ داد و گفت: “پاسخ دهید، من می توانم این کار را جمعه انجام دهم”

فورستال خاطرنشان کرد: سیری مانند یک انسان مکالمه را دنبال می کند، و می داند که وقتی گفتم جواب بده، منظورم فیل بود. درک زمینه درخواست‌ها به سیری اجازه می‌دهد پیامی را بخواند، تقویم را مشاهده کند و بدون مشخص کردن اینکه چه کسی باید پیام جدید را دریافت کند، پاسخ دهد.

فورستال در ادامه دمو از سیری خواست تا ناهار جمعه ظهر با فیل شیلر را به برنامه خود اضافه کند. فورستال اعلام کرد: “خوب، حیرت انگیز است.” چیزی که امروز کاملاً اساسی به نظر می رسد در آن زمان واقعاً چشمگیر بود.

این روزها، همه ما بهتر از این می دانیم که از سیری انتظار داشته باشیم “درست مانند یک انسان” را دنبال کند، مگر اینکه به نمونه های پشتیبانی شده پایبند باشید. با این حال، گاهی اوقات شما فقط باید به آنجا بروید و تلاش کنید! اگر درخواست شما جواب داد، روش جدیدی برای استفاده از سیری یاد گرفته اید. اگر نه، فقط در مورد آن توییت کنید و مقاله ای در مورد آن بنویسید 9to5Macبه سمت راست؟

نکته دیگری که همه ما می توانیم در مورد سیری موافق باشیم این است که در دانش ورزشی بسیار خوب است. سیری می‌دانست که تیم‌های سینسیناتی بنگال و لس آنجلس رامز در سوپر باول امسال بازی می‌کنند، اندکی پس از پایان هر بازی قهرمانی NFL در شب گذشته.

می‌دانستم وقتی تاریخ و زمان سوپربول را بپرسم سیری می‌آید، اما وقتی از او خواستم که با این اطلاعات کاری انجام دهد، سیری پاسخی نداد.

  • “سوپر بول کی است؟”
  • “رامز در 13 فوریه 2022 ساعت 5:30 بعد از ظهر با بنگال ها در Super Bowl LVI بازی می کند.”
  • “این را به تقویم من اضافه کنید”
  • “تاریخ و ساعت این دیدار چیست؟”

هیچ چیز شگفت انگیزی در این تعامل با سیری وجود ندارد. او دقیقاً می‌دانست که سوپربول چه زمانی برنامه‌ریزی شده است و چه تیم‌هایی در آنجا بازی می‌کنند. سیری همچنین می تواند ورودی های تقویم را برای شما ایجاد کند.

آنچه ناامید کننده است این است که سیری آن آگاهی زمینه ای را ندارد که اگر شما این درخواست ها را می کردید، یک انسان داشت. درخواست تاریخ رویداد عمومی و افزودن آن به تقویم یک ویژگی کمک کننده عالی است!

در حالت ایده آل، اپل نیازی به کدگذاری سخت این قابلیت در سیری ندارد. نمی‌توانم شروع کنم به توضیح نحوه عملکرد Siri در زیر هود، اما تنظیم Siri برای تفسیر بهتر درخواست‌های پاپ‌آپ ممکن است درخواست‌های بیشتری را نسبت به افزودن Super Bowl به تقویم شما برآورده کند.

امیدواریم چیزی شبیه به این در رادار جان جیاناندریا باشد. در ضمن برو بنگال!

کار من را دنبال کنید

می توانید کارهای بیشتر من را در این آدرس دنبال کنید 9to5Mac و فضای کاوش شدهدر پادکست Happy Hour 9to5Mac به من گوش دهید و من را دنبال کنید توییتر و اینستاگرام!

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی