ایو سه محصول را برای پشتیبانی از Matter ارتقا می دهد

کارن یائو، مدیر مدیریت محصول برای گوگل، گفت: «ایو مثال عالی از این است که چگونه سازندگان دستگاه‌های خانه هوشمند می‌توانند دستگاه‌های مفید و خلاقانه Matter ایجاد کنند که تجربه‌های عالی را با جفت سریع Android و Google Home ارائه می‌کنند.» صفحه اصلی. “ایو به عنوان یکی از اولین شرکای ما در کمک به ما برای اطمینان از اینکه همه ابزارهای موجود در مرکز توسعه‌دهندگان Google Home می‌توانند به توسعه‌دهندگان کمک کنند تا این تجربه‌های کاربری یکپارچه را ارائه دهند، بسیار مفید بوده است.”

گرفتن 9to5Mac

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی من به آینده Matter بسیار خوشبین هستم. اگرچه این همه ناامیدی‌های امروزی در مورد خانه‌های هوشمند را از بین نمی‌برد، امیدواریم با گذشت زمان به ما کمک کند تا کمی به این چشم‌انداز نزدیک‌تر شویم. متحد کردن صنعت در پشت یک چشم انداز واحد، کلید هوشمند سازی همه خانه ها است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

دارندگان تمام دستگاه‌های Eve دارای Thread به‌روزرسانی‌های سفت‌افزار Matter را به‌طور رایگان دریافت خواهند کرد. محصولات Eve دارای گواهی Matter از سه ماهه اول سال 2023 به صورت خرده فروشی در دسترس خواهند بود. نسخه مربوطه از برنامه برای اندروید نیز در حال حاضر برنامه ریزی شده است.

در اوایل اکتبر، طبق اعلام اتحادیه استانداردهای اتصال، تلاش طولانی مدت برای راه اندازی یک استاندارد خانه هوشمند جدید به نام Matter سرانجام منتشر شد. این اعلامیه راه را برای صدور گواهینامه رسمی محصول برای اولین لوازم جانبی Matter باز کرد، و این در حالی است که آخرین نسخه‌های بتا iOS 16.1 از این فناوری پشتیبانی می‌کنند. امروز، فروشنده خانه هوشمند Eve با تمرکز بر HomeKit، پشتیبانی Matter را برای سه محصول موجود راه‌اندازی می‌کند.

جدیدترین نسخه‌های دوشاخه هوشمند Eve Energy، سنسور تماسی درب و پنجره حوا و سنسور حرکت Eve Motion گواهینامه Matter را دریافت کرده‌اند. در 12 دسامبر، کاربران آیفون می توانند این دستگاه ها را برای پشتیبانی از Matter ارتقا دهند.

جروم گاکل، مدیرعامل Eve Systems گفت: «دوران بعدی خانه‌های هوشمند فرا رسیده است و اکنون می‌توانیم کاربران همه اکوسیستم‌های اصلی را به تجربه حوا دعوت کنیم. مهم نیست که محصول Eve خود را از کدام تلفن یا دستیار کنترل می‌کنید، همیشه 100% حریم خصوصی، مجموعه‌ای برتر از ویژگی‌های نرم‌افزاری و سهولت بی‌نظیر راه‌اندازی را ارائه می‌دهد.»

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.