باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، شایعات مربوط به ادغام اپل را که احتمالاً حتی نشنیده اید، رد کرد.

بر اساس گزارشات، ایگر با ارائه دیدگاه خود در خارج از شرکت در سال گذشته پس از چندین دهه در دیزنی، به کارکنان گفت که شایعات مربوط به ادغام یا معامله با اپل فقط همین است – شایعات. ضرب الاجل. مردی که پیکسار، مارول، لوکاس فیلم و فاکس را برای دیزنی در آخرین دوره مدیرعاملی خود خرید، همچنین خاطرنشان کرد که خانه موش به این زودی ها به دنبال خرید عمده دیگری نیست.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی باب ایگر، مدیرعامل قدیمی دیزنی، اخیراً پس از دو سال بازنشستگی به دیزنی بازگشته است و قبلاً به تصاحب احتمالی اپل نه گفته است.

دیزنی در این ماه به طور ناگهانی مدیر عامل سابق باب چاپک را برکنار کرد و جایگزین باب ایگر را با باب ایگر جایگزین کرد. دیزنی این مرد 71 ساله را به مدت دو سال در حالی که به دنبال مدیر عامل جدیدی می‌گردد، هدایت شرکت را منصوب کرده است. ایگر پیش از این به مدت دو دهه رهبری دیزنی را بر عهده داشت.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

«اپل باید بخرد…» [struggling company] زمانی که یک شرکت همسایه با اپل به نحوی عملکرد ضعیفی دارد، تحلیلگران اغلب ایده خوبی هستند. با این حال، دیزنی از نظر نجومی به اندازه هیچ شرکتی که اپل آن را تصاحب کرده است، نیست.

افزایش قیمت دیزنی پلاس

آخرین خرید این شرکت Beats به مبلغ 3 میلیارد دلار در سال 2014 بود که شامل تأسیس سرویس اشتراک اپل موزیک بود. معروف است، اپل NeXT را از استیو جابز خریداری کرد، زمانی که خود اپل در تلاش بود تا سرپا بماند. این معامله، بنیانگذار اپل را دوباره وارد تجارتی کرد که منجر به تولید آی‌پاد، آیفون و آی‌پد شد.

این یک حدس و گمان محض است و احتمالاً تا پایان زمان در مورد آن حدس زده می شود. اپل طی سال‌ها تعدادی از شرکت‌های نوظهور یا رو به افول از جمله نتفلیکس، تسلا و پلوتون را بدون توجه به تصور تحلیل‌گران، واگذار کرده است.

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت


در مورد دیزنی، باب ایگر هر گونه صحبت در مورد خرید شرکت اپل در این زمان را “حدس و گمان محض” می خواند.

ایگر هر گونه بحث در مورد ادغام اپل و دیزنی را در جلسه شرکت رد کرد. در حالی که هیچ گزارش رسانه ای واقعی از پیوستن نیروهای اپل و دیزنی در زیر یک سقف وجود نداشت، صحبت های معمول برخی از تحلیلگران مبنی بر منطقی بودن خط داستان وجود داشت.

مدیرعامل بازگشته امروز اولین جلسه عمومی خود را با کارمندان دیزنی برگزار کرد. در طول تالار شهر، ایگر در مورد شایعات مبنی بر اینکه اپل و دیزنی به طور بالقوه می توانند وارد یک قرارداد ادغام شوند و به عنوان یک شرکت فعالیت کنند، صحبت کرد. ایگر قبلاً سال‌ها در هیئت مدیره اپل خدمت می‌کرد و پس از آن که اپل رقابت با دیزنی بر سر محتوای ویدیویی اصلی را آغاز کرد، کناره‌گیری کرد.