باتری اصلی گوشی IPhone X با آموزش تعویض 9to5mac Farsi

نسخه اولترا را به نوعی میتوان قویترین و گرانقیمتترین گوشی های شیائومی در هر سال دانست که به عنوان مثال نسبت به می ۱۱ در نسخه عادی از دوربین و باتری قویتری برخوردار است. قیمت گوشی های سامسونگ در این سری به نسبت سری های A و M کمی بیشتر است زیرا این سری دارای طراحی زیبا تر،حاشیه کمتر و ظاهری لوکس تر می باشند. تمرکز هواوی در تولید گوشی سری نوا بر روی تقویت دوربین سلفی بوده است. مثلا یکی از سری های تولید شده توسط شیائومی که معادلات بازار گوشی های هوشمند را کاملا بهم ریخت سری poco بود که در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با این سری ارائه شده است. یکی از انواع این دستگاه ها گوشی های هوشمند سامسونگ هستند که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تبدیل به یکی از برترین برندهای تولید لوازم الکترونیکی شده اند، در ادامه این نوشته نکاتی برای خرید گوشی سامسونگ را بررسی خواهیم کرد. آیفون X اپل و آیفون های جدیدتر این شرکت قابلیت ضبط ویدیو های 4K با نرخ 60 فریم در هر ثانیه را دارند اما زمانی که به طور پیش فرض اپلیکیشن دوربین این گوشی ها را اجرا میکنید و حالت فیلمبرداری را فعال مینمایید، ضبط ویدیو روی حالت 4K و 60fps قرار نخواهد داشت، چون حجم ویدیو هایی که بدین صورت ضبط میشوند بسیار بالاست و ترجیحا باید فقط در شرایط خاص از ضبط ویدیو های این چنینی استفاده کرد.

در سال 2018، یکسال پس از ورود گوشی های Mi A1 شیائومی توانست از بزرگترین فروشنده گوشی موبایل در هند، یعنی برند سامسونگ پیشی گرفته و بیشترین سهم بازار را از آن خود کند. براکت کمی در جای خود چسبیده است. دوربین دوم هم از نوع فوق عریض است حسگری که در این دوربین استفاده شده است 8 مگاپیکسلی است. در نمای روبهرو این گوشی به صفحهنمایش با ابعاد ۶.۶ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۸ از نوع PLS LCD مجهز شده است. گوشی کوچک لمسی سامسونگ Galaxy Star Plus مجهز به صفحه نمایش 4.0 اینچی با کیفیت WVGA است و تراکم پیکسلی 217 پیکسل در هر اینچ را به نمایش میگذارد که با توجه به قیمتی که دارد قابل قبول است. با توجه به این رویکرد، این شرکت درآمد بسیار زیادی را از فروش این سری گوشیها بدست آورده است و خط تولید این سری همچنان پر رونق به کار خود ادامه میدهد.

اگرچه این دو گوشی دوربین تک لنز دارند اما هنوز هم تصاویری با کیفیت بالا ثبت میکنند. گواهی IP دارای دو عدد میباشد . عدد اول مقاومت دستگاه در برابر نفوذ گرد و غبار را نشان می دهد و عدد دوم میزان مقاومت دستگاه در برابر آب را نمایش می دهد . بهعنوان مثال، تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، ۶ درصد از سهم بازار در فضای گوشیهای هوشمند در آفریقا مربوط به این شرکت بوده است و درست پس از سامسونگ با ۳۴ درصد و Transion با ۴۵ درصد قرار میگیرد. سخنران اول جلسه حجت الاسلام عبد­الحسین خسروپناه در ابتدا تلقی خود از تکنولوژی را بیان کرد و گفت: معادل فارسی واژه تکنولوژی، فناوری است. ممکن است که براکت کمی در جای خود چسبیده باشد. اگر به راحتی در جای خود قرار نگرفت (کلیک نکرد)، وضعیت گیرهها در اطراف صفحه نمایش را بررسی کنید و مطمئن شوید که خم نشده باشند. پس از اتمام کار و در زمان جمع کردن گوشی، ابتدا صفحه نمایش را در جای خود قرار دهید، سپس گیرهها را با امتداد لبهی بالایی تراز کنید، و قبل از اینکه بقیهی قسمتهای صفحه نمایش را پایین بیاورید، لبهی بالایی را به دقت فشار دهید. احتیاط: اگر فشار زیادی وارد کنید، گیرهها میشکند.

برای شما بیان کردیم ، برای اینکه مشخص شود یک گوشی ضد آب است ، باید به درجه IP آن گوشی توجه کنیم . قبل از هرچیزی باید بدانید ، که هرمدلی گواهینامه ضد آب (IPxx) را ندارد ؛ اگر تلفنی در برابر نفوذ آب مقاوم باشد دارای گواهینامه IPxx خواهد . به واقع باید گفت که داشتن اپل آیدی الزامی نیست، ولی اگر میخواهید از گوشی گرانقیمت خود بیشترین استفاده ممکن را ببرید، بهتر است برای خود Apple ID داشته باشید. ابتدا یک واشر جدید بر روی اسپیکر نصب کرده و سپس بلندگو را در جای خود نصب کنید. از سوی دیگر تکنولوژیهای جدید بسیاری با رشد نمایی (Exponential growth) در حال ظهور هستند. این گوشی از سوی اپل ۱۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. در این فیلم، تمام توضیحاتی که در مورد این محصول نیاز دارید توسط محمد پیام بهرامپور به شما گفته میشود و البته امیدوارم از مطالب آموزشی همین فیلم خیلی زیاد استفاده کنید. با این حال نمیتوان گفت که اپل نسبت به اندروید هیچ محدودیتی ندارد و همهچیز به خوبی و خوشی تمام شده است. پیکسل کالا به دلیل این که وارد کننده مستقیم گوشی موبایل سامسونگ می باشد، قیمت تمام شده محصولات آن هم بسیار پایین تر از دیگر مراکز فروش گوشی موبایل سامسونگ خواهد بود.

یکی از زبانههای چسبندهی بیرونی باتری را گرفته و به سمت پایین آیفون کشیده و به آرامی آن را از باتری جدا کنید. احتیاط: اگر میخواهید از ابزارهای اهرمی برای جدا کردن باتری از آیفون استفاده کنید، بسیار احتیاط کنید، زیرا ممکن است به کابلهای نواری یا سیمپیچ شارژر بیسیم زیر باتری آسیب برسانید. نخ یا سیم را در یکسوم میانی باتری نکشید، زیرا ممکن است به کابلهای نواری یا سیمپیچ شارژر بیسیم زیر آن آسیب برسانید. احتیاط: مراقب باشید که به کابلهای نواری یا سیمپیچ شارژر بیسیم زیر باتری آسیبی نرسانید. احتیاط: پیک بازکننده را زیاد داخل شکاف نکنید، زیرا ممکن است به کابلهای صفحه نمایش که در این سمت آیفون قرار دارند آسیب برسانید. با چرخاندن صفحه نمایش به سمت راست و بالا، مانند باز کردن جلد یک کتاب، آیفون را باز کنید. آیفون را برگردانید و یک سیم محکم (مانند نخ دندان یا یک سیم نازک گیتار) را زیر باتری قرار دهید.

اسپیکر آیفون را از لبههای کناری آن گرفته و آن را به یک طرف حرکت دهید تا چسبی که آن را به لبهی پایینی آیفون محکم کرده است، جدا کنید. هرکدام از چسبها دارای یک زبانه کششی مشکی در انتهای آن است که کمی به لبهی کناری باتری چسبیده است. برای اینکه سمت دیگر صفحه نمایش را جدا کنید، پیک بازکننده را مجدداً در لبهی پایینی آیفون قرار داده و این بار آن را به سمت راست و بالا بکشید. تلفن آیفون ایکس اپل دارای گواهینامه IP67 میباشد ؛ بدین معنی که این دستگاه در برابر نفوذ گرد و غبار بصورت کامل عایق بندی میباشد و اجازه هیچ نوع گرد و غباری را نمی دهد ، همچنین در برابر نفوذ آب هم عایق بندی میباشد و اگر گوشی در آب غوطه ور شود هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نمی شود ؛ البته باید در نظر داشت که گوشی می تواند نهایتا برای مدت 30 دقیقه در عمق 1 متر دوام بیاورد و تحمل کند ، بیشترین از این احتمال آسیب دیدن دستگاه بسیار است . این رزولوشن فوق العاده سبب میشود تا شما با تماشای آن از دیدن محتوای بصری لذت ببرید. از ۱۸ ماهگی تا ۲ سالگی: تماشای برنامههای مناسب در کنار والدین و مربیان اشکالی ندارد.

بزرگ یا کوچک هم ندارد، تقریبا شاید همه دیگر بعد از یک روز ست کاری، سرشان تو گوشی هوشمند و گشت و گذار کردن تو سوشال مدیا هستند! مثلا تصور کنید یک شاسی بلند آفرود بزرگ دارید. در حین بلند کردن بلندگو، از یک پنس استفاده کنید تا نوار محافظ پلاستیکی را از لبهی بالایی بلندگو جدا کنید. در صورت لزوم، کمی به آن حرارت دهید تا چسب آن نرم شده و نوار محافظ راحتتر جدا شود. اولین زبانه چسبنده باتری را از لبهی پایینی باتری جدا کنید. پیک بازکننده را از گوشهی لبهی پایین سمت چپ آیفون به طرف بالا بکشید تا صفحه نمایش را از چسبی که آن را در جای خود نگه داشته است جدا کنید. گروه خودروسازی رنو فرانسه در رویداد eWay خود از نسل جدید و مفهومی خودروی مگان دوست داشتنی خود رونمایی کرد. از سریهای آپدیت نشده شیائومی به Mi Max میتوان اشاره کرد.

برای جدا کردن کابل فلکس موتور ویبره، از یک اسپاجر استفاده کرده و آن را مستقیماً از سوکت به سمت بالا بکشید. برای جدا کردن کانکتور کابل دیجیتایزر از سوکت آن، از یک اسپاجر یا ناخن استفاده کنید. برای جدا کردن کانکتور کابل پنل OLED از یک اسپاجر یا ناخن استفاده کنید. کابل انعطافپذیر مجموعه سنسور پنل جلویی کمی در جای خود چسبیده است. این نوار تا چندین برابر طول اولیهی خود کشیده میشود. در این مقاله طی 46 مرحله روش تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) را بهطور کامل به شما آموزش دادیم. احتیاط: در این مرحله هنوز سعی نکنید صفحه نمایش را بهطور کامل جدا کنید، زیرا چندین کابل نواری آسیبپذیر همچنان آن را به برد منطقی آیفون متصل کرده است.

تکنولوژی میتواند کارهای بیشتر و سریعتری انجام دهد، اما خب تکنولوژی به تنهایی نمیتواند این کار سایت 9to5mac را انجام دهد. این کار میتواند از مشکلات متعددی جلوگیری کرده و عیبیابی را آسان کند. این گوشی هوشمند در دسامبر سال 2020 به بازار عرضه شد، با وجود سایت معتبر و فراوان خرید گوشی هوآوی را آسان کرده است . اگر زبانههای چسبندهی باتری در طول فرآیند جداسازی پاره شد، از انگشتان خود یا پنس برای دوباره گرفتن باقیماندهی چسب استفاده کرده و به کشیدن ادامه دهید. احتیاط: هنگامی که باتری از آیفون جدا شده است، ممکن است که کشیدن آخرین نوار باعث پرتاب شدن باتری شود، بنابراین دست خود را روی باتری نگه دارید تا این اتفاق نیفتد، اما خود باتری را فشار ندهید، زیرا ممکن است فشار اضافی باعث شود که نوار چسبنده از زیر باتری پاره شود. برای اینکه بدانید با نوارهای پاره شده چه کنید، به خواندن مراحل بعدی ادامه دهید. اگر هر یک از نوارهای چسبنده پاره شد و باتری همچنان به قاب پشتی چسبیده بود، از یک iOpener گرم شده یا از یک سشوار برای گرم کردن قاب پشتی و دقیقاً پشت باتری استفاده کنید.

احتیاط: اگر هر یک از نوارهای چسبنده از قسمت زیر باتری پاره شد و دیگر قابل دسترسی نبود، سعی کنید نوارهای باقیمانده را جدا کرده و سپس طبق دستورالعمل زیر اقدام کنید. اگر چسب از زیر باتری پاره شده و قابل دسترسی نیست، چند قطره الکل ایزوپروپیل با غلظت بالا (بیش از 90 درصد) را در زیر لبهی باتری در ناحیهای که نوار چسبنده پاره شده بمالید. در صورت نیاز، چند قطرهی دیگر الکل برای تضعیف بیشتر چسب بمالید. آن را فقط به اندازهی چند میلیمتر یا به اندازه ضخامت قاب صفحه نمایش وارد کنید. پس از چند مدت اعلام شد که سهم این شرکت حدود 3% درصد کاهش پیدا کرده است. تنوع زیاد، کیفیت خوب، قیمت مناسب، بکارگیری سختافزارها و نرمافزارهای حرفهای و مواردی از این دست، باعث شده که گوشی شیائومی، طرفداران پروپاقرص زیادی پیدا کند. مراقب باشید که باتری تغییر شکل پیدا نکرده و آسیب نبیند. نوار وسطی را جدا کنید، بسیار مراقب باشید که به کابل فلکس بلندگو گیر نکند.

در مرحله بعد هم از وجود فضای ذخیره سازی اطلاعات به میزان کافی در آیفون اطمینان حاصل کنید. آینده به صورت غایتهای برنامهریزی شده به هم میریزد و آنچه اهمیت دارد اکنون است. احتیاط: آخرین زبانهی کششی بسیار نزدیک به سختافزار فیس آیدی قرار دارد. در صورت آسیب دیدن فیس آیدی فقط توسط اپل قابل تعمیر است، بنابراین با احتیاط کار کنید. بعد از آن دوباره تنظیمات فیس آیدی را انجام دهید. همین گوشی در سال بعد به همراه می ۴ اولین نمایندگان شیائومی در بازارهای خارج از چین شامل سنگاپور، اندونزی، برزیل و چین شدند.شیائومی امروزه یکی از ۴ تولیدکنندهی مطرح گوشی هوشمند در جهان به شمار میرود.

اگر قصد خرید از مجموعه گوشی HTC دارید،می توانید انتخاب های زیادی داشته باشید.گوشی های HTC از میان رده تا گران قیمت در بازار موجودهستند. قطعا کار کردن روی چنین دیوایسی که برای اولین بار قصد دارد زندگی دیجیتالی را تجربه کند، هزینه بر زمان بر و انرژی بر است. در آن وجود دارد و هم چنین در این رابط کاربری خبری از لیست نرم افزار ها نیست و تمام نرم افزار های دانلود شده بر روی دسکتاپ قرار می گیرند تا دسترسی و مدیرت کاربران بر آن ها راحت تر باشد. سلول ها، اسکلت مخصوص به خود را دارند که از پروتئین ها ساخته شده است و به آنها اسکلت سلولی می گویند. احتیاط: بسیار مراقب باشید که باتری را با ابزار خود سوراخ نکنید. احتیاط: مراقب باشید که کانکتور کابل بلندگو که درست در زیر زبانه چسبندهی وسطی قرار دارد آسیب نبیند. پیچ 1.3 میلیمتری Tripoint Y000 که پوشش کانکتور بلندگو را محکم کرده است، باز کنید. پنج پیچ 1.4 میلیمتری Tripoint Y000 که براکت زیر موتور ویبره و بلندگوی اصلی را محکم کرده است، باز کنید. تفاوت اصلی بین این دو، این است که واقعیت مجازی (VR) دنیایی را میسازد که ما از طریق یک هدست یا عینک خاص وارد آن میشویم.

شیائومی یکی از پیشروترین شرکت های گوشی هوشمند در جهان است. قیمت گوشی های شیائومی خیلی تحت تاثیر این جدایی ها قرار نگرفته است. مطئننا افرادی که دنبال این گوشی ها هستند فقط دنبال یک گوشی ساده نیستند که با آن بتوانند تماس تلفنی برقرار کنند و یا بتوانند با دوستانشون تکست بازی کنند. نرمافزار و وبسایت Airbnb به افرادی که به دنبال جایی برای اقامت غیر از هتل هستند کمک میکند. کارخانهجات مدتی طولاتی است که از ماشینهایی پیچیده برای سادهسازی مشاغل استفاده میکنند. اکنون باید متوجه شوید که کلیدهای Home و Back کمی بهتر کار میکنند. برای اینکه بتوانید کاراکتر Bald Bull یا Piston Honda را ضربهفنی کنید، باید درست در لحظهای به او مشت بزنید که یکی از تماشاچیان (مردی ریشدار که سمت چپ اولین ردیف نشسته است) سرش را میدزدد. قیمت گوشی huawei رنج مختلفی را شامل میشود که مناسب با هر بودجهای است، اما باید قبل از خرید به بررسی قیمت روز گوشی هواوی بپردازید. اگر از یک iSclack استفاده کردهاید و هنوز به آیفون چسبیده است، حالا آن را جدا کنید. قبل از نصب باتری جدید، اگر هنوز محلول الکلی در گوشی باقی مانده است، آن را با احتیاط پاک کنید یا صبر کنید تا با هوا خشک شود.

در بانکداری باز، سامانه یکپارچه بانکی در لایه مرکزی قرار میگیرد و نرمافزارهای مالی و حسابداری به عنوان واسط به این لایه مرکزی متصل شده و درنتیجه انجام تمام فرآیندهای مالی و بانکی از طریق نرم افزارهای حسابداری برای شرکتها امکانپذیر میشود. پس از اتمام کار و در زمان جمع کردن گوشی، قبل از اینکه صفحه نمایش را در جای خود ببندید، بهتر است که آیفون را روشن کرده و تمام عملکردهای آن را آزمایش کنید. Florian Heubrandner، معاون مدیریت کسب و کار جهانی Lenzing (کمپانی تولید الیاف طبیعی در صنعت پوشاک واقع در اتریش )، میگوید که بلاک چین «شفافیت بیسابقهای» را در معاملات خود با برندها و خردهفروشان ارائه کرده است. امروزه اپل دومین تولید کننده گوشی هوشمند میباشد که گوشی هایی با کیفیت و کارایی بالا تولید میکند. این گوشی به همراه نسخه Pro عرضه شده است اما از نظر کارایی تفاوتی با یکدیگر ندارند. از نظر تنوع رنگ نیز کاربر تنها قادر به انتخاب گوشی Xperia 10 Plus با رنگ های سیاه، آبی، صورتی و نقره ای است.

شما میتوانید سؤالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما به آنها پاسخ دهند. یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران از ما میپرسند و ما قصد داریم در ادامه سری مقالات بررسی گوشی ، به این سوال جواب دهیم و مقاومت Iphone X در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را ارزیابی کنیم . احتمالا شماهم جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تلفن آیفون ایکس را دارند و می خواهند از ضد آب بودن این مدل ، مطلع شوند . از سبک تغذیه و غذا خوردن تا مدیریت و ذهن و تعامل با افرادی که در طول روز با آنها مواجه میشوید. احتیاط: آیفون را آنقدر گرم نکنید که در موقع لمس، قاب پشتی آن داغ باشد. یک اسپاجر را در زیر لبهی بالایی اسپیکر، نزدیک لبهی قاب آیفون قرار دهید.