بازار جهانی گوشی های هوشمند در حال سقوط است، اما اپل در حال افزایش سهم بازار خود است

عکس: Victor Serban/Unsplash

اپل تنها شرکت بزرگی بود که فروش سال به سال را افزایش داد.

استراتژی قیمت گذاری برای محصولات جدید با دقت طراحی شده است، حتی برای اپل، تا از پس زدن عمده مصرف کنندگانی که اکنون تمایل زیادی به افزایش قیمت دارند، جلوگیری کند.

تحلیلگر Amber Lui پیشنهاد می کند که حتی اپل نیز باید به دقت در مورد قیمت آن فکر کند.

تنها مدلی که به نظر می رسد اپل دائماً با آن مشکل دارد، مدل پایه دوم است. مدل‌های آیفون مینی هرگز کشش چندانی نداشتند، بنابراین امسال اپل 180 را انتخاب کرد و به مدل پایه دوم به جای نمایشگر کوچک‌تر، صفحه نمایش بزرگ‌تر داد. اما گزارش ها نشان می دهد که آیفون 14 پلاس نیز به سطح فروش مورد انتظار نمی رسد.

این شرکت اطلاعاتی بازار می‌گوید که مصرف‌کنندگان در حال حاضر برای چیزهای مهم‌تری به پول خود نیاز دارند و به این زودی‌ها شاهد بهبود اوضاع نیست.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل تنها پنج فروشنده برتری بود که رشد مثبتی را ثبت کرد و به لطف تقاضای نسبتاً انعطاف پذیر برای آیفون، موقعیت خود را در بازار با 18 درصد سهم بازار در طول رکود بازار بهبود بخشید.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

طیف وسیع‌تر مدل‌های سامسونگ، با رسیدن به همه قیمت‌ها، جایگاه اول را حفظ کرد، اما مجبور شد برای حفظ موقعیت خود به تخفیف‌های عمیق ادامه دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل تنها شرکتی بود که به لطف محبوبیت آیفون 14، فروش سالانه خود را افزایش داد.

بر اساس آخرین داده های Canalys، بازار جهانی گوشی های هوشمند برای سومین سه ماهه متوالی به نزول خود ادامه داد، اما اپل سهم بازار خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

سامسونگ به لطف تبلیغات قوی، جایگاه پیشرو خود را با 22 درصد سهم بازار حفظ کرد.

این شرکت نشان می دهد که اپل سهم بازار خود را در سه ماهه سوم از 15 درصد در سال گذشته به 18 درصد در سال جاری افزایش داده و جایگاه دوم خود را حفظ کرده است. این افزایش سه امتیازی معادل یک جهش 20 درصدی است.

چشم انداز تیره اقتصادی باعث شده است که مصرف کنندگان خرید لوازم الکترونیکی را به تعویق بیاندازند و سایر هزینه های ضروری را در اولویت قرار دهند. این امر احتمالاً بازار گوشی های هوشمند را برای شش تا نه ماه آینده متوقف خواهد کرد.

در سه ماهه سوم سال 2022، بازار جهانی گوشی های هوشمند سومین کاهش متوالی خود را در سال جاری ثبت کرد و 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت و بدترین سه ماهه سوم از سال 2014 را به خود اختصاص داد.