بازار گوشی های هوشمند اروپا – آیفون به بالاترین سهم تاریخ رسیده است

2021 شاهد شدیدترین رقابت تا کنون بوده است. رهبری بازار گوشی‌های هوشمند اروپا چهار بار در طول سال تغییر کرد، در حالی که برخی از برندها بهترین سال فروش خود را در اروپا داشتند.

سال 2021 یکی دیگر از سال های ترن هوایی برای بازار گوشی های هوشمند اروپا بوده است. نشانه‌های اولیه امیدوارکننده نشان می‌دهد که بازار در حال بهبودی از سال سخت 2020 است، که طی آن همه‌گیری کووید-19 به شدت منطقه را تحت تأثیر قرار داد و باعث ایجاد مشکلاتی در بخش عرضه و تقاضا شد. با این حال، تأثیرات کووید-19 تا سال 2021 ادامه یافت و سپس اروپا با چالش جدیدی روبرو شد: کمبود جهانی قطعات در حدود اواسط سال به منطقه ضربه زد. بنابراین در حالی که کل بازار گوشی های هوشمند اروپا در سال 2021 توانست 8 درصد رشد کند، این تنها یک بهبود جزئی است.

با این حال، رهبری شیائومی کوتاه مدت بود، زیرا سامسونگ در جولای 2021 به لطف فروش بالای سری A، گوی سبقت را دوباره به دست آورد. سپس سامسونگ با عرضه گوشی های هوشمند تاشو محبوب گلکسی Z، پیشتاز خود را افزایش داد، در حالی که شیائومی به شدت از لحاظ قطعات آسیب دید. کمبودها علیرغم بهترین تلاش های اپل که عرضه آیفون 13 آن در اکتبر 2021 با شکست مواجه شد، سامسونگ در چند ماه آینده همچنان بر بازار تسلط داشت.

سال جالبی برای رقابت بین برندها بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جستجو برای نقطه مقابل می گوید سال مختلط بود.

Jan Stryjak، معاون پژوهشی Counterpoint، گفت: «بسیار عالی است که شاهد رشد بازار گوشی‌های هوشمند اروپا در سال 2021 باشیم، اما این فقط نیمی از داستان را بیان می‌کند. تأثیرات کووید-19 منجر به کاهش فروش سالانه 14 درصدی در سال 2020 شده است، به این معنی که بازار هنوز بسیار پایین‌تر از سطح قبل از همه‌گیری است. »

او دید که آیفون به بالاترین سهم خود در بازار اروپا رسیده است…

طبق گزارش جدیدی که امروز منتشر شد، اپل در سال گذشته شاهد رشد 25 درصدی در بازار گوشی‌های هوشمند اروپا بود که بسیار بیشتر از رشد کلی 8 درصدی برای همه برندها بود.

با این حال، یک پایان سنتی قوی در سال سرانجام در نوامبر 2021 به اپل برتری داد، پیشتازی که اپل آن را افزایش داد تا در دسامبر 2021 به بالاترین سهم خود در اروپا برسد.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

اپل با راه اندازی اولین آیفون 5G خود، سال را با 34 درصد سهم بازار آغاز کرد. در ماه فوریه، سامسونگ سری گلکسی S21 خود را راه‌اندازی کرد که حداقل در ابتدا فروش خوبی داشت و به افزایش فروش سامسونگ تا 24 درصد از ژانویه کمک کرد و آن را به رتبه اول در فوریه 2021 رساند. سپس سامسونگ از ماه می به دلیل کووید-از مشکلات عرضه قابل توجهی متحمل شد. تعطیلی کارخانه‌های مربوط به 19 در ویتنام، که در را برای شیائومی باز کرد تا برای اولین بار در ژوئن 2021 شماره یک اروپا شود (با کمک رشد خوب در روسیه، اسپانیا و ایتالیا).