بازپرداخت 90 میلیارد دلاری سهام AAPL برنامه ریزی شده است

سایر شرکت های فناوری مانند آلفابت، آمازون، متا و مایکروسافت نیز پول نقد اضافی زیادی برای خرج کردن دارند. علیرغم کاهش 14 درصدی شاخص نزدک 100، اپل عملکرد خوبی داشت و تنها 6.7 درصد سقوط کرد.

حتی با وجود مشکلات تولید، اپل همیشه قوی تر از همیشه باقی مانده است. با در نظر گرفتن این نتایج مالی، سهام اپل در طول سال چقدر افزایش خواهد یافت؟ WWDC 2022 در ماه ژوئن برگزار می شود و در اینجا اپل ممکن است نرم افزار و سخت افزار جدید را معرفی کند. در ماه های آینده، دیدن آنچه در آینده از این غول فناوری می آید، هیجان انگیز خواهد بود.

درباره WWDC 2022 بیشتر بدانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در مقاله ای توسط بلومبرگ، جیم سووا، تحلیلگر سیتی گروپ می گوید اپل ممکن است به زودی خرید سهام خود را تا سقف 90 میلیارد دلار اعلام کند. همچنین شرکت سود سهام خود را از 5 درصد به 10 درصد افزایش خواهد داد. نتایج سه ماهه دوم در 28 آوریل بسته می شود.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در حالی که بازخرید اپل در مجموع 274.5 میلیارد دلار بوده است، 20.4 میلیارد دلار تنها در سه ماهه دسامبر بوده است. هنوز کارهای زیادی باید انجام شود زیرا شرکت کوپرتینویی بیش از 200 میلیارد دلار در ترازنامه خود دارد و مجاز به خرید تا 315 میلیارد دلار سهام است.

علاوه بر این، Suva خاطرنشان می‌کند که ارزش بازار فعلی غول فناوری حتی پتانسیل دسته‌بندی محصولات جدید مانند Apple Car و Apple Eyewear را نیز شامل نمی‌شود.