بازی محبوب “Jetpack Joyride” به زودی برای Apple Arcade عرضه می شود

[ad_1]

پس از اعلام هفته گذشته بازی‌های کلاسیک موبایل بیشتر به Apple Arcade، اپل امروز فاش کرد که عنوان شناخته شده دیگری به پلتفرم بازی خود می‌آید. Jetpack Joyride از توسعه‌دهندگان Fruit Ninja نیز نسخه پلاس را عرضه خواهد کرد. در Apple Arcade

Jetpack Joyride اولین بار در سال 2011 بر روی دستگاه های iOS راه اندازی شد و به سرعت محبوب شد و توسعه دهندگان را بر آن داشت تا آن را به پلتفرم های دیگر نیز بیاورند. این بازی یک دونده بینهایت کلاسیک است که در آن بازیکن باید در یک جت پک در داخل آزمایشگاه پرواز کند و در عین حال از موشک ها و موانع دیگر فرار کند.

اگرچه این بازی هنوز در اپ استور موجود است، اما حاوی موارد متعددی است که فقط از طریق خریدهای درون برنامه ای ارائه می شوند. با این حال، این دیگر مشکلی برای مشترکین Apple Arcade نخواهد بود، زیرا به زودی می توانند Jetpack Joyride+ را در پلتفرم بازی اپل با تمامی محتواهای قفل شده دانلود کنند.

جت پک های گلوله ای! اژدهایان مکانیکی غول پیکر! پرندگانی که پول می کشند! از سازندگان بازی پرطرفدار در سراسر جهان، Fruit Ninja این دونده بی پایان دیوانه و بلند پرواز است که شما را روی لبه صندلی خود نگه می دارد! وقت آن است که به Barry Steakfries بپیوندید و جذاب ترین جت پک ها را تجهیز کنید، لباس های شیک بپوشید و وسایل نقلیه دیوانه را در تلاش بی پایان او برای شکست دادن دانشمندان تا پایان آزمایشگاه رانندگی کنید.

در ماه آوریل، اپل بیش از 30 بازی کلاسیک و محبوب را در دسته جدیدی به نام “Timeless Classics” به Apple Arcade آورد که شامل عناوینی مانند Cut the Rope، Fruit Ninja، Monument Valley و غیره است. هفته گذشته، این شرکت اعلام کرد که بازی های کلاسیک دیگری مانند Alto’s Odyssey، Angry Birds و Doodle God Universe به زودی در Apple Arcade در دسترس خواهند بود.

اگر قبلاً مشترک Apple Arcade هستید، اکنون می توانید زمانی که Jetpack Joyride+ برای دانلود در دسترس قرار می گیرد، یادآوری تنظیم کنید. به گفته او صفحه فروشگاه اپلیکیشنکه در حال حاضر آنلاین است، این بازی فقط با آیفون و آیپد سازگار خواهد بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی