بازی کلاسیک iOS “Tiny Wings” به زودی برای Apple Arcade عرضه می شود

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


نام این بازی Tiny Wings+ در Apple Arcade خواهد بود، زیرا بخشی از استراتژی اپل برای آوردن بازی های کلاسیک به سرویس بازی اشتراکی خود است. مانند هر بازی دیگر Apple Arcade، Tiny Wings+ برای باز کردن قفل محتوای درون بازی نیازی به خرید اضافی ندارد.

اپل امسال دو دسته بازی جدید را برای Apple Arcade معرفی کرد که عبارتند از “Timeless Classics” و “App Store Greats”. بیش از 30 بازی کلاسیک از آوریل به Apple Arcade اضافه شده است، از جمله عناوینی مانند Monument Valley، Cut the Rope، Fruit Ninja و Angry Birds.

H/T: کاسیو فرانکلین

بیشتر بخوانید:



[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

این خبر در توییتر توسط سازنده تایید شد آندریاس ایلیگر، که همچنین پیوندی را با جزئیات بیشتر در مورد بال های کوچک در Apple Arcade به اشتراک گذاشت. “Tiny Wings به زودی به @AppleArcade می آید! اگر تا به حال رویای پرواز را داشته اید و هرگز بال های کوچک را امتحان نکرده اید، با ما همراه باشید.

اگرچه تاریخ انتشار Tiny Wings+ تایید نشده است، مشترکین Apple Arcade اکنون می توانند یک یادآوری را در فروشگاه برنامه تنظیم کنید تا از تاریخ انتشار رسمی مطلع شود. این بازی با آیفون، آی پد و اپل تی وی سازگار خواهد بود.

اگر مدت‌ها کاربر iOS بوده‌اید، احتمالاً با Tiny Wings آشنا هستید – یک بازی کلاسیک و محبوب که در آن پرنده‌ای را کنترل می‌کنید که بال‌هایش برای پرواز خیلی کوچک است. این بازی همچنان در اپ استور موجود است، اما مشترکین Apple Arcade به زودی می توانند آن را بدون هزینه اضافی دریافت کنند.

پس از انتشار در سال 2011، Tiny Wings به یک موفقیت بزرگ در فروشگاه App تبدیل شد. حتی پس از گذشت 10 سال، این بازی همچنان یکی از پربارگیری‌ترین بازی‌های اپ استور در دسته‌بندی Casual است. اکنون Tiny Wings به Apple Arcade می آید.