بانک شریک اپل کارت فکر می کند AAPL یک سوم ارزش خود را از دست خواهد داد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کوستین می گوید که هر دوی این بخش ها به دلیل رشد احتمالی آنها در پنج سال آینده بیش از حد ارزش گذاری شده اند.

پیشنهاد قبلی گلدمن بر اساس این ایده بود که اپل در نظر گرفتن جایزه Apple TV خود برای خریداران سخت افزار، سرمایه گذاران را سردرگم می کند. این پیش‌بینی اشتباه بود، اما این مانع از پیش‌بینی دیوید کوستین، استراتژیست ارشد سهام ایالات متحده این بانک نمی‌شود که سهام AAPL بیش از حد بالا رفته و باید سقوط کند.

بسیاری از سرمایه گذاران از ما می پرسند: آیا همه اخبار خوب پس از رشد تاریخی بیش از 80 درصدی در سال گذشته در سهام قیمت گذاری می شوند؟ پاسخ از منظر ما یک نه قاطع است، زیرا ما تنها بخش اول این فرصت بزرگ ارتقاء را می بینیم که منجر به یک “سوپر چرخه” تحول آفرین 5G با 200 میلیون تا 220 میلیون واحد آیفون در حال حاضر خط شن و ماسه جدید برای تقاضا بر اساس اخیر ما است. ممیزی زنجیره تامین آسیا

این شرکت پیش از این کاهش 26 درصدی سهام را پیش بینی کرده بود…

عکس: شاتر استاک

این یادداشت پیش بینی می کند که AAPL در سال جاری به 192 دلار سقوط خواهد کرد که نشان دهنده کاهش 34.6 درصدی نسبت به ارزش فعلی آن است.

بانک شریک Apple Card Goldman Sachs دوباره نسبت به AAPL بدبین است و پیش بینی می کند که سهام امسال یک سوم ارزش خود را از دست خواهد داد.

در خط مقدم این شرکت ها، بزرگترین نام در بازار قرار دارد. اپل در یک سال ارزش خود را دو برابر کرده است و ارزش بازار خود را به 1.3 تریلیون دلار افزایش داده است، و کوستین می گوید که این رالی – که شامل افزایش 31.5 درصدی در سه ماهه چهارم بود – بسیار فراتر رفته است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

HyperDrive GEN2


«در سال 2019، Info Tech 50% بازدهی داشت، بهترین از هر بخش، و 32% از رشد شاخص کل را به خود اختصاص داد. تنها دو بخش دیگر، مالی (+32%) و ارتباطات خدمات (+33%) پیشی گرفتند. بازار،» او در یادداشتی به مشتریان نوشت.

گلدمن تخمین می زند که درآمد اپل در سال جاری بسیار کمتر از پیش بینی های وال استریت خواهد بود و این غول فناوری شاهد رشد سود تقریباً مشابه بقیه بازار در دو سال آینده خواهد بود.

با این حال، دیگر تحلیلگران مخالف هستند. به دور از از دست دادن ارزش، Wedbush انتظار می رود سهام بر اساس فروش “قوی” در سه ماهه تعطیلات، افزایش تقاضای پیش رو که ناشی از آیفون های 5G آینده امسال و رشد خدمات قوی است، افزایش یابد. Wedbush پیش بینی می کند که AAPL سال را چیزی بین 350 تا 400 دلار به پایان می رساند.

کوستین می‌گوید که اپل می‌تواند در سال جاری با کاهش سرعت، 35 درصد کاهش یابد. او همچنین فکر می‌کند که رشد درآمدش در چند سال آینده نسبتاً غیر قابل توجه به نظر می‌رسد. […]

بررسی‌های اخیر ما از واحدهای آیفون 11 برای فصل تعطیلات قوی به نظر می‌رسد و همراه با عملکرد خیره‌کننده ایرپادها، این امر می‌تواند منجر به افزایش قابل توجهی در سال مالی 11 و دسامبر آینده شود. انتظار می رود پس از زنگ 28 ژانویه اعلام شود.

به نظر می رسد قدرت آیفون 11 هم در ایالات متحده و هم در چین قابل قبول است، زیرا تقاضای پایه نصب شده همچنان در سه ماهه مارس/ژوئن و با ضربات طبل در ارتقاء 5G مورد انتظار در سپتامبر، سالم به نظر می رسد. تقاضای آیفون در چین با وجود سر و صدا ثابت است و همچنان یکی از ارکان موفقیت کوپرتینویی در چرخه ارتقای آیفون 11 است، با انتشار این گوشی هوشمند مرحله جدیدی از تقاضا را برای اپل در این منطقه کلیدی آغاز کرد.

AAPL سال را با رسیدن به 300 دلار آغاز کرد، یعنی دو برابر پایین‌ترین قیمت سال 2019 و یک سوم از راه رسیدن به تریلیون بعدی. احساسات بازار به طور کلی مثبت به نظر می رسد، بنابراین بانک شریک اپل کارت به نظر می رسد شرکت کمی در چشم انداز بدبینانه خود دارد.

کارآموز بازرگانی یادداشت را دید