بانک کتاب کنکور عشق کتاب ارسال رایگان کتاب | ketabko

البته برای دانش‌آموزانی که به دنبال کتاب‌های کمک‌درسی هم‌چون زبان جامع مبتکران، قرابت معنایی الگو، دین و زندگی سفیر خرد، شیمی دوازدهم مبتکران، ریاضیات جامع مهر و ماه و شیمی دوازدهم خیلی سبز هستند هم آماده‌ی ارائه خدمات هستیم. برای خرید کتاب کمک درسی و یا خرید کتاب دانشگاهی و عمومی دیگر نیازی نیست به کتاب فروشی ها مراجعه کنید بهترین روش ، خرید از فروشگاه های اینترنتی می باشد که به راحتی با چند کلیک کتاب کمک درسی مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید . انتشارات قلم چی چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینه تالیف بهترین کتاب ‌های کمک درسی فعالیت می‌کند. در این کتاب‌ها هر درس به طور مفصل و به ساده‌ترین زبان در قالب درسنامه ارائه شده، مثال‌های مختلفی برای تمرین بیشتر جمع آوری و انتهای هر فصل آزمون‌های تالیفی در سه سطح آسان، متوسط و دشوار همراه با پاسخ‌نامه تشریحی گردآوری شده است.

هرکول ریاضیات تجربی جامع کلاسینو راه اندیشه جلد دوم

بانک کتاب کنکور عشق کتاب ارسال رایگان کتاب | ketabko

در نظر گرفتن این نکات شما را در تهیه کتاب کمک درسی خوب خرید کتاب کمک درسی کمک خواهد کرد. در سال های گذشته از کتاب های کمک درسی فقط در دوران امتحانات استفاده می کردند اما امروزه به دلیل آموزش آنلاین بیشتر کتاب های کمک درسی مورد استفاده قرار گرفته اند . کتاب های کمک درسی برای همه ی درس ها و مقاطع وجود دارد اما والدین باید کتاب مناسب با فرزند خود را تهیه کنند . در بانک کتاب کنکور، می توانید کتاب های مورد نظرتان را با تخفیف قابل ملاحظه‌ای بخرید. در سایت کتاب کنکور، شما می توانید به صورت آنلاین، از طریق تماس تلفنی، تلگرام یا به صورت حضوری خرید نمایید. تمایز و گوناگونی روش های خرید و همینطور پرداخت درب منزل، سهولت خرید کتاب در کتاب کنکور را افزایش داده و این سایت را نسبت به سایت های مشابه، متمایز می نماید.

  • ✓ به عنوان نکته پایانی اضافه می‌کنیم که در زمان سفارش کتاب کمک درسی حتما به سال انتشار کتاب، نام ناشر، سری چاپ و قیمت کتاب کمک درسی دقت کنید.
  • از دیگر انتشارات برتر در سطح کشور، ‌می‌توان به انتشارات خیلی سبز اشاره داشت.
  • با خرید اینترنتی می‌توانید دوره آموزشی و رشته تحصیلی موردنظرتان را انتخاب کنید، عکس کتاب‌ها را با وضوح‌بالا ببینید، اطلاعات مربوط به آن‌ها را بخوانید و از اصل بودن کتب مطمئن شوید.
  • فروشگاه پاییز کتاب در سال 1397 در راستای فروش انواع کتاب های کمک درسی و دانشگاهی شروع به فعالیت کرد .
  • با خرید کتاب دست دوم کنکور می توان هزینه‌های کنکور را نصف کرد و بدین ترتیب دانش آموزان بیشتری توانایی درس خواندن برای کنکور را پیدا می‌کنند و در رفاه بیشتری به درس خواندن می‌پردازند.
  • دانش آموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای هنرستان‌ها و کاردانش‌های سراسر کشور نیز می‌توانند با خرید و به‌کارگیری کتاب‌های کمک‌درسی مخصوص به رشته تحصیلی خود از تمرین و تکرارهای جامع و طبقه‌بندی‌شده استفاده کنند.
کتاب‌های کنکور معمولا بر یادگیری نکات، سرعت عمل در تست زنی و جمع بندی مطالب تمرکز دارند ولی کتاب‌های کمک درسی به درک عمیق مفاهیم درسی، حل تمرین و موفقیت در امتحان کمک می‌کنند. بسیاری از کتاب‌های کمک درسی به آمادگی ما برای کنکور نیز کمک می‌کنند. فروشگاه پاییز کتاب در سال 1397 در راستای فروش انواع کتاب های کمک درسی و دانشگاهی شروع به فعالیت کرد . بستر تبلیغ بر پایه بن هدیه و آفر، علاوه بر کمک به بهتر شناخته شدن فروشگاه ها در صحنه رقابت و افزایش بازدید و آمار فروش آن‌ها، باعث کاهش هزینه و ایجاد تجربه‌ای لذت بخش از خریدی ارزان تر در ذهن مشتریان خواهد شد. چنین کمپین های تبلیغی و تخفیفی ضمن جذب مشتریان جدید باعث ترغیب کاربر به خرید مجدد شده و توسعه و رونق کسب و کار در فضای آنلاین را در پی خواهد داشت.

DVD آموزش مفهومی فیزیک 1 دهم ریاضی رهپویان

مارکا کتاب مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیر از کتاب های کمک درسی را در مقاطع پیش دبستانی تا دبیرستان برای شما عزیزان گردآوری کرده است. کتاب های کمک‌درسی همیشه از جمله مکمل‌های مهم و تاثیر گذار دانش آموزان برای یادگیری هر چه بهتر و سریع‌تر دروس کتاب درسی است. سایت آف چنل (کانال تخفیف)، مرجع اشتراک گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف فروشگاه های آنلاین و کسب و‌ کارهای اینترنتی است. در حال حاضر با همراهی استارت آپ ها انواع کد تخفیف، مسابقه، کمپین و جشنواره های صدها برند معتبر، اپلیکیشن و مراکز خدمات آنلاین را به اطلاع مخاطبان می‌رسانیم.دیجی کالا، اسنپ، اسنپ فود، استادکار، تپسی، سینماتیکت، بانی مد، علی بابا، فیلیمو، نماوا، اسنپ مارکت، بیمه بازار، باسلام و بیمیتو از جمله این وبسایت ‌هاست. کاربران در کانال تخفیف می توانند در کوتاه ترین زمان و با چند کلیک ساده به جدیدترین تخفیف ها در گروه تاکسی اینترنتی، سفارش آنلاین غذا، اپراتورهای مخابراتی، موسیقی و سینما، گردشگری، مد و پوشاک، کتاب و کتابخوانی و … با خرید کتاب دست دوم کنکور می توان هزینه‌های کنکور را نصف کرد و بدین ترتیب دانش آموزان بیشتری توانایی درس خواندن برای کنکور را پیدا می‌کنند و در رفاه بیشتری به درس خواندن می‌پردازند.